hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak sem si přečetl test SM a i když podle něj bude octavia trochu dál, tak je zřejmé jak moc to dali autoři článku i30 sežrat.. z každé druhé věty je to cítit. Že sem to na noc vůbec četl... Jinak dnes sem projížděl i30IIIcw v 1.4t-gdi a celkem dobré to bylo.. i když ve srovnání s druhou generací nevidím až takový rozdíl jako mezi gen.1 a 2.. design povedený (nakonec sem k němu dokázal najit cestu)
BYLO:Peugeot 309 1.4i (1992), Renault R5 1.3 (1990), VW Passat 1.9TD (1991), Fabia combi 1.4mpi (2001), SMC Jumbo R5 (2014)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
JE:VW Passat B7 2.0TDi (2011), CFmoto 510RX (2015), Hyundai I30cw 1.6GDi (2016), Honda Transalp XL650V (2003)
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ani podvozek ti nepřišel výrazně vylepšený?
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Dva nové testy/recenze na kombíka 1.4 T v automatu
https://www.autickar.cz/clanek/hyundai- ... -nahrazka/
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/a ... 46048.html
https://www.autickar.cz/clanek/hyundai- ... -nahrazka/
https://www.automobilrevue.cz/rubriky/a ... 46048.html
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak koncem týdne jdu na týdenní test i30 s tříválcem, škoda že nemají k testu tu 1.4ku, ale i tak jsem zvědavý na kombíka, krátkou už jsem zkoušel v dieslu hned z jara, tak to potom můžu nějak shrnout.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Určitě dej info , jak se ti kombík líbil, nebo co ti nejvíc vadilo.
Já ho mám a vcelku jsem spokojený.
Já ho mám a vcelku jsem spokojený.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jj dám vědět, napíšu nějaký souhrn.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak já už mám testovací jízdu za účelem zaláskování se na celý život za sebou a musím tedy bohužel vyřknout verdikt, že jiskra prostě nepřeskočila
Alespoň ve stručnosti pár postřehů:
Exteriér
Auto jako takové (měl jsem 1,6 naftu 81 kW ve výbavě Best of Czech) je z vnějšího pohledu velmi povedené, líbivé a zdá se býti také prostorné. Přední maska se svislými světly LED denního svícení má ode mne palec nahoru, hrana kufru, resp. velikost víka také OK.
Interiér
Jestliže se zvenku nový kombík tváří prostorně, opak je pravdou - i přes dobré vedení boků jsem si v sedačcce připadal jako v kazajce a pocit prostoru a volnosti na mne rozhodně nepůsobil. Velkým zklamáním pro mne byl kufr, ve který jsem vkládal velké naděje (na délku i šířku OK), ale proč proboha ty zakryté šuplíky/přihrádky?? Pokud bych chtěl kufr využít naplno, musela by celá deska se všemi plasty a bazmegy ven a podlaha dolů, pak snad...Zajímalo by mne, nakolik by deklarovaný objem 602 l spadl v případě měření od podlahy kufru po roletku.
Rádio, resp. kus plastové desky osazené displejem, trčící z palubovky jak chlup na bradavici ježibabího nosu, považuju za hodně špatný vtip a to jak polohou tak vzhledem. Bluetooth sice potěšilo, ale jinak žádná sláva. Odchlípnutý plastový kryt sloupku čelního skla, který se nepodařilo zacvaknout zpět a tak jej vlastně držel pouze kedr okolo dveří, nás s tchánem málem rozsekal. Myslel jsem, že mu přivážu ruce za záda aby tomu nebohému kusu plastu dal konečně pokoj - holt 2 šrouby na každé straně jsou z pohledu objemu výroby nezanedbatelná částka.
Motor
Motor, který se značce evidentně osvědčil už v předchozích verzích (1,6 CRDI 81 kW), je pěkný, dobře odhlučněný a docela mne bavil, přestože na naftu zvyklý nejsem. Snad jen trochu déle mi trvalo zvyknout si na jiný způsob řazení a úzkostlivé hlídání 50tky na 3iku (při 4ce to chrclalo a dusilo se jak havíř v závalu). Svižnost, výkon a celková spotřeba pěkná (cca 800 km 50:50 město/mimo město; 4,8 l/100 km dle PC).
Výbava
Parodii na tablet jsem už zmiňoval výše, takže není nutné s ní pokračovat i zde. Výbava Best of Czech se mimo jiné vyznačuje přítomností parkovacích senzorů (nepodařilo se mi přijít na to, v jaké výšce snímají, neb. patník u parkoviště považovaly za pokračování cesty - kdybych nebyl zvyklý dojíždět na stylem lehký polibek patníku, skončil jsem na chodníku), tempomatu (chvilku sem laboroval, ale jeho nastavení je intuitivní a funkční), KOŽENÉHO volantu a řadicí páky (vtipné uvádět tohle jako příplatkovou výbavu), přisvěcování mlhovkami do zatáčky (pěkné, potěšilo), hlídače pro pohyb mezi bílými čarami na silnici (pobavilo a potěšilo hodně - nepřišel jsem sice na to, jakým způsobem si čáry detekuje, ale byl jsem schopen projet táhlou zatáčku na dálnici s lehkou nohou a bez asistence rukou; trochu nepříjemné je kecání do řízení resp. ťukání do volantu, které může některé jako já lehce znervóznit), systému varujícího před čelním nárazem (naštěstí nevyzkoušeno, držím se v uctivé vzdálenosti a neočuchávám zadky), střešními ližinami a automatickým spínačem světel (také typická příplatková výbava..). Elektricky sklápěná zrcátka se do výbavy (zřejmě v rámci úspory nákladů) již bohužel nevešla.
Suma sumárum mne z výbavy zaujala pouzce ta funkce LKAS, kterou vnímám jako jediný inovativní prvek celého auta.
Cena
V dané konfiguraci a motorizaci zněla nabídka prodejce na bezmála 450 tis. Kč s nabídkou na odkoupení stávajícího vozidla za 130 tis. Kč. Zasmál jsem se, chvilku pokecal s prodejcem o oblíbenosti/předpokládané životnosti litrových benzínů, slušně poděkoval a šel z vděčnosti pohladit stávajícího mazlíka.
Shrnutí
Auto je po stránce vzhledu a dostupných technologií na velmi dobré úrovni, značka podle mého názoru udělala velký kus práce a i přes způsob, jakým se vůči veřejnosti propaguje, určitě najde své příznivce. Upřímně, pokud vyhodnotím poměr cena/výkon jako příznivý, je mi u zadele jestli pan Vošický na*ral půl republiky nebo celou. Bohužel při nastavení cenové politiky, odstupňované výbavy a rozežraných požadavků na další auto (holt když si člověk zvykne na nějaký komfort, velmi těžko o něj přichází) jsem zjistil, že tak bohatý opravdu nejsem.
Alespoň ve stručnosti pár postřehů:
Exteriér
Auto jako takové (měl jsem 1,6 naftu 81 kW ve výbavě Best of Czech) je z vnějšího pohledu velmi povedené, líbivé a zdá se býti také prostorné. Přední maska se svislými světly LED denního svícení má ode mne palec nahoru, hrana kufru, resp. velikost víka také OK.
Interiér
Jestliže se zvenku nový kombík tváří prostorně, opak je pravdou - i přes dobré vedení boků jsem si v sedačcce připadal jako v kazajce a pocit prostoru a volnosti na mne rozhodně nepůsobil. Velkým zklamáním pro mne byl kufr, ve který jsem vkládal velké naděje (na délku i šířku OK), ale proč proboha ty zakryté šuplíky/přihrádky?? Pokud bych chtěl kufr využít naplno, musela by celá deska se všemi plasty a bazmegy ven a podlaha dolů, pak snad...Zajímalo by mne, nakolik by deklarovaný objem 602 l spadl v případě měření od podlahy kufru po roletku.
Rádio, resp. kus plastové desky osazené displejem, trčící z palubovky jak chlup na bradavici ježibabího nosu, považuju za hodně špatný vtip a to jak polohou tak vzhledem. Bluetooth sice potěšilo, ale jinak žádná sláva. Odchlípnutý plastový kryt sloupku čelního skla, který se nepodařilo zacvaknout zpět a tak jej vlastně držel pouze kedr okolo dveří, nás s tchánem málem rozsekal. Myslel jsem, že mu přivážu ruce za záda aby tomu nebohému kusu plastu dal konečně pokoj - holt 2 šrouby na každé straně jsou z pohledu objemu výroby nezanedbatelná částka.
Motor
Motor, který se značce evidentně osvědčil už v předchozích verzích (1,6 CRDI 81 kW), je pěkný, dobře odhlučněný a docela mne bavil, přestože na naftu zvyklý nejsem. Snad jen trochu déle mi trvalo zvyknout si na jiný způsob řazení a úzkostlivé hlídání 50tky na 3iku (při 4ce to chrclalo a dusilo se jak havíř v závalu). Svižnost, výkon a celková spotřeba pěkná (cca 800 km 50:50 město/mimo město; 4,8 l/100 km dle PC).
Výbava
Parodii na tablet jsem už zmiňoval výše, takže není nutné s ní pokračovat i zde. Výbava Best of Czech se mimo jiné vyznačuje přítomností parkovacích senzorů (nepodařilo se mi přijít na to, v jaké výšce snímají, neb. patník u parkoviště považovaly za pokračování cesty - kdybych nebyl zvyklý dojíždět na stylem lehký polibek patníku, skončil jsem na chodníku), tempomatu (chvilku sem laboroval, ale jeho nastavení je intuitivní a funkční), KOŽENÉHO volantu a řadicí páky (vtipné uvádět tohle jako příplatkovou výbavu), přisvěcování mlhovkami do zatáčky (pěkné, potěšilo), hlídače pro pohyb mezi bílými čarami na silnici (pobavilo a potěšilo hodně - nepřišel jsem sice na to, jakým způsobem si čáry detekuje, ale byl jsem schopen projet táhlou zatáčku na dálnici s lehkou nohou a bez asistence rukou; trochu nepříjemné je kecání do řízení resp. ťukání do volantu, které může některé jako já lehce znervóznit), systému varujícího před čelním nárazem (naštěstí nevyzkoušeno, držím se v uctivé vzdálenosti a neočuchávám zadky), střešními ližinami a automatickým spínačem světel (také typická příplatková výbava..). Elektricky sklápěná zrcátka se do výbavy (zřejmě v rámci úspory nákladů) již bohužel nevešla.
Suma sumárum mne z výbavy zaujala pouzce ta funkce LKAS, kterou vnímám jako jediný inovativní prvek celého auta.
Cena
V dané konfiguraci a motorizaci zněla nabídka prodejce na bezmála 450 tis. Kč s nabídkou na odkoupení stávajícího vozidla za 130 tis. Kč. Zasmál jsem se, chvilku pokecal s prodejcem o oblíbenosti/předpokládané životnosti litrových benzínů, slušně poděkoval a šel z vděčnosti pohladit stávajícího mazlíka.
Shrnutí
Auto je po stránce vzhledu a dostupných technologií na velmi dobré úrovni, značka podle mého názoru udělala velký kus práce a i přes způsob, jakým se vůči veřejnosti propaguje, určitě najde své příznivce. Upřímně, pokud vyhodnotím poměr cena/výkon jako příznivý, je mi u zadele jestli pan Vošický na*ral půl republiky nebo celou. Bohužel při nastavení cenové politiky, odstupňované výbavy a rozežraných požadavků na další auto (holt když si člověk zvykne na nějaký komfort, velmi těžko o něj přichází) jsem zjistil, že tak bohatý opravdu nejsem.
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Hezky napsáno
Ad tablet: jestli byla v autě základní verze bez navi, nedivím se, že se ti nelíbil. Ten jsem také vyhodnotil jako ne moc líbivé řešení.
Ad tablet: jestli byla v autě základní verze bez navi, nedivím se, že se ti nelíbil. Ten jsem také vyhodnotil jako ne moc líbivé řešení.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jestli se ti při testu nelíbil panel radia, respektive jeho umístění tzv. nalepením na palubku, tak si při koupi vozu na něj budeš muset zvyknout, protože za nedlouho ho takto budou dělat všichni, co ho ještě takto nedělají, protože pokud je na něm třeba něco více, než jen radio, jako třeba u i30N , tak se jedná o suverénně nejlepší umístění na nejpřehlednějším místě.
Ano u obyč i30 s výbavou Best of Czech je to pouze radio a to provedení pláště by mohlo být méně plastové.
Ale takto přilepený displej má i Mercedes a ostatní.
Ano u obyč i30 s výbavou Best of Czech je to pouze radio a to provedení pláště by mohlo být méně plastové.
Ale takto přilepený displej má i Mercedes a ostatní.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: hyundai i30 - 3. generacia
přitom grafika toho displeje je myslím velice dobrá...
zajímavé postřehy... já si ještě počkám cca 3 neděle... pak také napíšu
zajímavé postřehy... já si ještě počkám cca 3 neděle... pak také napíšu
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai i30 - 3. generacia
mam za sebou tyzden s novou i30 1.0 GDI.. ako majitel Accenta som si povedal, ze bude dobre to trochu porovnat
Motor
musim povedat, ze s motorom som bol velmi spokojny. Urobili sme cca 800km. Toto obnasalo cestu do Viedne a jazdenie v piatkovej spicke a pol soboty po centre - potom sme vyrazili na vidiek a cez juzne cechy domov. Par krat som to otocil medzi Brnom a Strelicami kde staviame dom, najazdil som dost po brne, bol som zobrat bojler v C.Trebove. No a posledna jazda viedla dialnicou do Breclabvi, resp hodonina.
Celkova spotreba pod 6 litrov ma prijemne potesila. Motor je este surovy,IMHO pojde dole. Motor je pruzny, ale u 3/4/5/6 fakt treba drzat 2000+ otacok. Pod 2000 to dost duni. Servisny interval je 15 000km (skoda ze nie 20 000). Vyborne pracoval Start/stop system, bol som milo prekvapeny. Nehlucny start a chcipanie motoru. inak litracik potrebuje samo spesl baterku, kapacita 70Ah je ta ista ako v mojom 1,5 CRDi
Plusy auta ako takeho
- vyborna stabilita v zakrutach
- slusny zaber motoru v krizovkach (3000+ otacok)
- excelentne utlmene auto (motoricky aj od podbehov)
- vela miesto vzadu
- pohodlne predne sedadla
Minusy auta ako takeho
- asistent radenia je idiotsky - radit sestku kedmam 80km/h a 2000otacok je fakt blbost
- normalne kafe v kelimku je fakt taze dat a vyberat zo stredoveho odkladacu napojov. Vacsia flaska ako 0,75 sa nevmesti
- celne skloje kratke, rozhlad na krizovatke je este zhorseny bazmekom okolo spatneho zrkadla
- kufor je velmi nizky, roletka ma ovladanie ako v europskych kombikoch 10 rokov dozadu
- trochu tvrdsie pruzenie akoby som si u rodinneho auta predstavoval
- spracovanie interieru ma trochu sklamalo, kastlik je dost nizko a bucha do kolien ak clovek nema sedadlospolujazdca uplne vzadu
otazka ci by som kupil - hmm - dana vybava Weekend+ je za 384. Chybalo mi tam par vychytavok - napr chladeny kastlik na napoje, zadna parkovacia kamera a podobne. A automat. nakonfigurovany 1.4TGDI a automat je uz skoro za pol miliona. To je uz dost - tam je uz napr Auris Hybrid Tourer. Technologicky uplne ine auto. Chcem vsak napisat, ze litraku by som sa vobec nebal v rodinnom aute typu i30 kombik
Motor
musim povedat, ze s motorom som bol velmi spokojny. Urobili sme cca 800km. Toto obnasalo cestu do Viedne a jazdenie v piatkovej spicke a pol soboty po centre - potom sme vyrazili na vidiek a cez juzne cechy domov. Par krat som to otocil medzi Brnom a Strelicami kde staviame dom, najazdil som dost po brne, bol som zobrat bojler v C.Trebove. No a posledna jazda viedla dialnicou do Breclabvi, resp hodonina.
Celkova spotreba pod 6 litrov ma prijemne potesila. Motor je este surovy,IMHO pojde dole. Motor je pruzny, ale u 3/4/5/6 fakt treba drzat 2000+ otacok. Pod 2000 to dost duni. Servisny interval je 15 000km (skoda ze nie 20 000). Vyborne pracoval Start/stop system, bol som milo prekvapeny. Nehlucny start a chcipanie motoru. inak litracik potrebuje samo spesl baterku, kapacita 70Ah je ta ista ako v mojom 1,5 CRDi
Plusy auta ako takeho
- vyborna stabilita v zakrutach
- slusny zaber motoru v krizovkach (3000+ otacok)
- excelentne utlmene auto (motoricky aj od podbehov)
- vela miesto vzadu
- pohodlne predne sedadla
Minusy auta ako takeho
- asistent radenia je idiotsky - radit sestku kedmam 80km/h a 2000otacok je fakt blbost
- normalne kafe v kelimku je fakt taze dat a vyberat zo stredoveho odkladacu napojov. Vacsia flaska ako 0,75 sa nevmesti
- celne skloje kratke, rozhlad na krizovatke je este zhorseny bazmekom okolo spatneho zrkadla
- kufor je velmi nizky, roletka ma ovladanie ako v europskych kombikoch 10 rokov dozadu
- trochu tvrdsie pruzenie akoby som si u rodinneho auta predstavoval
- spracovanie interieru ma trochu sklamalo, kastlik je dost nizko a bucha do kolien ak clovek nema sedadlospolujazdca uplne vzadu
otazka ci by som kupil - hmm - dana vybava Weekend+ je za 384. Chybalo mi tam par vychytavok - napr chladeny kastlik na napoje, zadna parkovacia kamera a podobne. A automat. nakonfigurovany 1.4TGDI a automat je uz skoro za pol miliona. To je uz dost - tam je uz napr Auris Hybrid Tourer. Technologicky uplne ine auto. Chcem vsak napisat, ze litraku by som sa vobec nebal v rodinnom aute typu i30 kombik
- Přílohy
-
- Capture2.JPG (190.29 KiB) Zobrazeno 1180 x
-
- Capture.JPG (117.31 KiB) Zobrazeno 1180 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Mám dotaz, to jsi měl půjčené na to týdenní testování a nebyl problém s tím jet do rakouska? To jsem přesně potřeboval já, ale dealer mi řekl jen po čr. Tak jsem se nakonec domluvil, že jim tam nenechám svoje auto, protože bych neměl jak jet do vídně v pondělí. No zítra ráno si to přebírám.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Mně nevadí umístění panelu rádia, právě naopak. Mně se nelíbí ta levnější příliš plastová verze bez navi, která mi příjde k tomu autu trochu nedůstojná. Kdyby měly obě verze stejně velký 8" displej a rozdíl akorát navi ano / ne, neřeknu půl slova.hafush píše:Jestli se ti při testu nelíbil panel radia, respektive jeho umístění tzv. nalepením na palubku, tak si při koupi vozu na něj budeš muset zvyknout, protože za nedlouho ho takto budou dělat všichni, co ho ještě takto nedělají, protože pokud je na něm třeba něco více, než jen radio, jako třeba u i30N , tak se jedná o suverénně nejlepší umístění na nejpřehlednějším místě.
Ano u obyč i30 s výbavou Best of Czech je to pouze radio a to provedení pláště by mohlo být méně plastové.
Ale takto přilepený displej má i Mercedes a ostatní.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Mexican: Hezký
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Díky, tohle mi hovoří z dušeAxel.Foley píše:Mně nevadí umístění panelu rádia, právě naopak. Mně se nelíbí ta levnější příliš plastová verze bez navi, která mi příjde k tomu autu trochu nedůstojná. Kdyby měly obě verze stejně velký 8" displej a rozdíl akorát navi ano / ne, neřeknu půl slova.hafush píše:Jestli se ti při testu nelíbil panel radia, respektive jeho umístění tzv. nalepením na palubku, tak si při koupi vozu na něj budeš muset zvyknout, protože za nedlouho ho takto budou dělat všichni, co ho ještě takto nedělají, protože pokud je na něm třeba něco více, než jen radio, jako třeba u i30N , tak se jedná o suverénně nejlepší umístění na nejpřehlednějším místě.
Ano u obyč i30 s výbavou Best of Czech je to pouze radio a to provedení pláště by mohlo být méně plastové.
Ale takto přilepený displej má i Mercedes a ostatní.
1. Na tu velikost displeje, která ve verzi BoC je tam toho plastu je prostě příliš moc, vypadá to, jako bych měl na 10" tabletu tlustý rámeček okkolo 5" displeje..
2. Uvítal bych možná pár stupňů náklon ve směru řidiče.
Ad držáky na lahve a klimatizovaná přihrádka jsem se ani nerozepisoval - flaška od sodastreamu mi nevlezla ani k loketce, ani do dveří, prostě fail.
Vím, že srovnávat s autem starým 5 let není s ohledem na rozvoj technologií ideální a nechci se nových majitelů dotknout, ale stávající auto mi zatím bohužel z globálního pohledu nabízí mnohem více. Doma jsme se už shodli, že i když časem pořídíme větší auto, mazlíka si necháme až do doby, než příjde jeho čas
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D