hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No technik si asi myslí něco o naprostých blbech, protože to patrně pochopil tak, že mám tam rychlost. Otáčky 2000. Vyřadím na neutrál, otáčky klesnou na volnoběh, zařadím rychlost, vylezou zpět nahoru. Patrně nepochopil, že lezou nahoru z volnoběhu, aniž by se znovu zařadila rychlost.
ix20 2019- 1.6/92kW Trikolor Club White Sand
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Odpoved po vysvetlení:hafush píše:Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Nie je štandarné vyradovať počas jazdy motor do neutrálu, áno otáčky môžu kolísať spôsobuje to vyhrievanie katalyzátoru, takže je to štandard
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak samozřejmě u studeného motoru to tak je, ale pokud už je motor zahřátý jízdou a jedu z dostatečně dlouhého kopce/nebo zpomaluji před obcí apod., tak klidně vyřadím a otáčky nekolísají, prostě spadnou na 800-900/min. Snaží se z Tebe dělat vola
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jasne že sa snažia ja som im hneď povedal že ak to neskúsia ani pozrieť a odpália má tak ihneď budem písať mail vyššie postaveným tak zrazu mám dôjsť že to napichnu.Tudy píše: Tak samozřejmě u studeného motoru to tak je, ale pokud už je motor zahřátý jízdou a jedu z dostatečně dlouhého kopce/nebo zpomaluji před obcí apod., tak klidně vyřadím a otáčky nekolísají, prostě spadnou na 800-900/min. Snaží se z Tebe dělat vola
Ak má odbiju že tam nič nieje píšem mail na riaditeľstvo s tým že takúto vadu nechali bez povšimnutia a som zvedavy čo s tým zajtra spravia.
Jazdil som na 3 nových autách ani jedno to nerobilo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Být tebou, napíšu mejl na centrálu. Idiotmari077 píše:Odpoved po vysvetlení:hafush píše:Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Nie je štandarné vyradovať počas jazdy motor do neutrálu, áno otáčky môžu kolísať spôsobuje to vyhrievanie katalyzátoru, takže je to štandard
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Opravdu by mě zajímalo jak hluboký rektální alpinismus musel zmiňovaný technik z Blavy provádět, aby se dostal na aktuální pozici.... a hlavně co pán vystudoval? Trochu mně to připomnělo mládí a vojnu, kdy nám v kuchyni vaříl automechanik a ve vozovém parku úřádoval kuchař Ještě hodně dlouho v civilu jsem měl před každou jízdou tendenci kontrolovat každý šroubek na autě. A i dnes bych dokázal elegantně poskládat 2 bochníky krájenýho chleba (ten jediný se dal jíst) do kapes maskáčů Není nad to, když je odborník na svém místě.... opravdu bych měl k danému servisu důvěru.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Uvidím čo mi zajtra povedia a podľa toho sa zariadim ak mi povedia že to nič nieje ihneď píšem mail na centrálu a meno technika čo takéto niečo povie .Axel.Foley píše:Být tebou, napíšu mejl na centrálu. Idiotmari077 píše:Odpoved po vysvetlení:hafush píše:Přesně tak. Doporučuji mu to takhle napsat. A to by pochopil už i debil
Nie je štandarné vyradovať počas jazdy motor do neutrálu, áno otáčky môžu kolísať spôsobuje to vyhrievanie katalyzátoru, takže je to štandard
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak toto si vystihol ja som myslel že už som ten vol ja že riešim blbosti pri tých technikoch. Som sám zvedavý kam sa zajtra dopracujeme. A čo na to povediaCasey27 píše:Opravdu by mě zajímalo jak hluboký rektální alpinismus musel zmiňovaný technik z Blavy provádět, aby se dostal na aktuální pozici.... a hlavně co pán vystudoval? Trochu mně to připomnělo mládí a vojnu, kdy nám v kuchyni vaříl automechanik a ve vozovém parku úřádoval kuchař Ještě hodně dlouho v civilu jsem měl před každou jízdou tendenci kontrolovat každý šroubek na autě. A i dnes bych dokázal elegantně poskládat 2 bochníky krájenýho chleba (ten jediný se dal jíst) do kapes maskáčů Není nad to, když je odborník na svém místě.... opravdu bych měl k danému servisu důvěru.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Mohol by si mi hodiť mail niekam do Hyundaiu v Čechách ideálne do výroby ?
Dnes som bol v BA u autorizovaného predajcu na kontrole. Auto sa napichlo na systém nevyhodilo žiadnu chybu servisný technik aj prijímací technik mi povedali že na neutrale sa nejazdi a že to je konštrukčná vlastnosť vozidla a že s tým nič nespravia. Tak som s dlhým nosom išiel preč. Všetko teda je ako má.
Dnes som bol v BA u autorizovaného predajcu na kontrole. Auto sa napichlo na systém nevyhodilo žiadnu chybu servisný technik aj prijímací technik mi povedali že na neutrale sa nejazdi a že to je konštrukčná vlastnosť vozidla a že s tým nič nespravia. Tak som s dlhým nosom išiel preč. Všetko teda je ako má.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
A stejné auto tam na place nemají? Že by jste to zkusili na jiném voze a máš argument-nebo nemáš hned v ruce.Z mého pohledu je to prostě špatně,bez jakékoliv diskuze a argument,že se na neutrál nejezdí by asi přede mnou v "klidu" neobstál.
Kristova noho,co to tam v té Blavě máte za odborníky
Kristova noho,co to tam v té Blavě máte za odborníky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Po týdnu se zapůjčenou i30 III v kombíku s litrovým motorem mám tyto poznatky a budu víceméně srovnávat s i30II kombi co máme doma:
Po půjčení vozidla a podepsání papírů, kdy jsem se do toho doma podíval, jsem zjistil, že mi prodejce napsal k modelu půjčeného vozidla toto: Škoda i30 CW, tak jsem se tomu jen pousmál, tak tvrdě jdou po škodě, že z toho už udělali model
Motor- víceméně překvapil, nečekal jsem, že to jakštakš pojede. Není to žádný trhač asfaltu, ale to asi po litrovém benzínu nikdo nechce. Co mi vadilo byl ten děsný zvuk, ale tak to prostě je. Spotřeba po mém týdnu byla 6,7 dle PP, takže reál počítám tak 7, což je docela bída, ale za to nemůže motor, protože fyziku nkdo neočůrá, ale v Bruselu si to úředník neustále myslí, že čím menší motor, tím nižší spotřeba, žere to o půl litru víc než mé GDI a to aspo ň jede, když se toho člověk nebojí, no hold tyto malé motory nejsou pro mě. Ale dokážu si představit, toto auto na hrkání po městě a semtam kousek za město.
Hlučnost: musím říct, že se mi subjektivně nezdá odhlučnění lepší než v i30 II. Řekl bych, že je to +- podobné a to jsem měl půjčenou i krátkou verzi s dieslem a pocit jsem měl stejný.
Podvozek: Ten se mi zdál na 15 tvrdší než u II, ale víc nečitelný, auto bylo sice tvrdší, ale hůř drželo stopu a mělo tendence jít dřív ven ze zatáčky než II, testoval jsem na stejné silnici, kama jezdím často – je trošku uskákané a tady to prostě auto nedávalo a odskakovalo, kdežto II všechno žehlí jede v těchto místech bezproblémů a náznaků nějakého odskakování –každopádně chápu, že to není auto na závodění, ale v tomto je IIjka lepší a můžu si sní více dovolit.
Interiér: neměřil jsem, ale pocitově je stísněnější na šířku a jako řidič mám menší prostor na kolena, kdy se opírám o středový tunel, což mi vadí a to byl jeden z důvodů, proč jsem bral II. Výplně devří jsou už taky trochu ojebané, kdy tam není polstrování, ale to je doména i škodovek, tak se po nich opičí. Vzadu na délku je místa o něco víc než ve dvojce. Přední sedačky – na ty jsem si nemohl zvyknout, jsem docela štíhlý -tím nemachruju, jen konstatuju a sedačky mě po bocích tlačily, nebyla tam bederka, což mi taky vadilo. Podsedák je však delší a líp podepírá nohy. Kufr je na delší od dveří k sedačkám avšak je zase nižší, takže bajočko +- autobus o malinko větší, ale ne zas o moc. Co se mi líbilo je volant, líp zvoleny ovládací prvky, které jsou umístěny v lepších pozicích. A samozřejmě tloušťka volantu, líp se drží.
Protože jsem neměl tolik času a z autem najel cca 600km, tak jsem nevyzkoušel různé asistenty, ale jsem stará škola, tak mi to nějak nevadí. Jen jsem si všiml, že když byla ráno mlha, tak to psalo, že nefunguje ten či onen systém. Takže si stejně člověk musí poradit sám.
Toť asi vše. Jen jsem potom při vracení vozidla debatoval s prodejcem nad cenou 14.TGDI a říkal, že to docela mají přestřelené a tím se snaží tlačit v prodejích ten litr. Když jsem se díval co tam měli, tak za 480 mi nabízel i40 v kobíku v automatu a to si to potom člověk hodně rozmyslí novou i30. Zatím nic nového nepotřebuju, své půlroční auto mám rád a jsem rád, že jsem nečekal na novou trojkovou řadu.
Po půjčení vozidla a podepsání papírů, kdy jsem se do toho doma podíval, jsem zjistil, že mi prodejce napsal k modelu půjčeného vozidla toto: Škoda i30 CW, tak jsem se tomu jen pousmál, tak tvrdě jdou po škodě, že z toho už udělali model
Motor- víceméně překvapil, nečekal jsem, že to jakštakš pojede. Není to žádný trhač asfaltu, ale to asi po litrovém benzínu nikdo nechce. Co mi vadilo byl ten děsný zvuk, ale tak to prostě je. Spotřeba po mém týdnu byla 6,7 dle PP, takže reál počítám tak 7, což je docela bída, ale za to nemůže motor, protože fyziku nkdo neočůrá, ale v Bruselu si to úředník neustále myslí, že čím menší motor, tím nižší spotřeba, žere to o půl litru víc než mé GDI a to aspo ň jede, když se toho člověk nebojí, no hold tyto malé motory nejsou pro mě. Ale dokážu si představit, toto auto na hrkání po městě a semtam kousek za město.
Hlučnost: musím říct, že se mi subjektivně nezdá odhlučnění lepší než v i30 II. Řekl bych, že je to +- podobné a to jsem měl půjčenou i krátkou verzi s dieslem a pocit jsem měl stejný.
Podvozek: Ten se mi zdál na 15 tvrdší než u II, ale víc nečitelný, auto bylo sice tvrdší, ale hůř drželo stopu a mělo tendence jít dřív ven ze zatáčky než II, testoval jsem na stejné silnici, kama jezdím často – je trošku uskákané a tady to prostě auto nedávalo a odskakovalo, kdežto II všechno žehlí jede v těchto místech bezproblémů a náznaků nějakého odskakování –každopádně chápu, že to není auto na závodění, ale v tomto je IIjka lepší a můžu si sní více dovolit.
Interiér: neměřil jsem, ale pocitově je stísněnější na šířku a jako řidič mám menší prostor na kolena, kdy se opírám o středový tunel, což mi vadí a to byl jeden z důvodů, proč jsem bral II. Výplně devří jsou už taky trochu ojebané, kdy tam není polstrování, ale to je doména i škodovek, tak se po nich opičí. Vzadu na délku je místa o něco víc než ve dvojce. Přední sedačky – na ty jsem si nemohl zvyknout, jsem docela štíhlý -tím nemachruju, jen konstatuju a sedačky mě po bocích tlačily, nebyla tam bederka, což mi taky vadilo. Podsedák je však delší a líp podepírá nohy. Kufr je na delší od dveří k sedačkám avšak je zase nižší, takže bajočko +- autobus o malinko větší, ale ne zas o moc. Co se mi líbilo je volant, líp zvoleny ovládací prvky, které jsou umístěny v lepších pozicích. A samozřejmě tloušťka volantu, líp se drží.
Protože jsem neměl tolik času a z autem najel cca 600km, tak jsem nevyzkoušel různé asistenty, ale jsem stará škola, tak mi to nějak nevadí. Jen jsem si všiml, že když byla ráno mlha, tak to psalo, že nefunguje ten či onen systém. Takže si stejně člověk musí poradit sám.
Toť asi vše. Jen jsem potom při vracení vozidla debatoval s prodejcem nad cenou 14.TGDI a říkal, že to docela mají přestřelené a tím se snaží tlačit v prodejích ten litr. Když jsem se díval co tam měli, tak za 480 mi nabízel i40 v kobíku v automatu a to si to potom člověk hodně rozmyslí novou i30. Zatím nic nového nepotřebuju, své půlroční auto mám rád a jsem rád, že jsem nečekal na novou trojkovou řadu.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Re: hyundai i30 - 3. generacia
se to nějak odeslalo vícekrát, sorry
Naposledy upravil(a) lys dne 19 říj 2017, 11:03, celkem upraveno 1 x.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Re: hyundai i30 - 3. generacia
se to nějak odeslalo vícekrát, sorry
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
petzl má pravdu, normální to opravdu není. Ani chování auta, ani názory a domněnky servisáků. Kontakt na výrobu ti nepomůže, oni nejsou ti, kdo mluví s konečným zákazníkem, tím je importér pro danou krajinu, v tvém případě http://www.hyundai.sk/o-spolocnosti/kontakt Doporučuji změnit servis a vyzkoušet jiné auto. A hlavně - NENECHAT SE ODBÍTmari077 píše:Mohol by si mi hodiť mail niekam do Hyundaiu v Čechách ideálne do výroby ?
Dnes som bol v BA u autorizovaného predajcu na kontrole. Auto sa napichlo na systém nevyhodilo žiadnu chybu servisný technik aj prijímací technik mi povedali že na neutrale sa nejazdi a že to je konštrukčná vlastnosť vozidla a že s tým nič nespravia. Tak som s dlhým nosom išiel preč. Všetko teda je ako má.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek