hyundai i30 - 3. generacia

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

Axel.Foley píše:
mari077 píše:Mohol by si mi hodiť mail niekam do Hyundaiu v Čechách ideálne do výroby ?

Dnes som bol v BA u autorizovaného predajcu na kontrole. Auto sa napichlo na systém nevyhodilo žiadnu chybu servisný technik aj prijímací technik mi povedali že na neutrale sa nejazdi a že to je konštrukčná vlastnosť vozidla a že s tým nič nespravia. Tak som s dlhým nosom išiel preč. Všetko teda je ako má.

:(
petzl má pravdu, normální to opravdu není. Ani chování auta, ani názory a domněnky servisáků. Kontakt na výrobu ti nepomůže, oni nejsou ti, kdo mluví s konečným zákazníkem, tím je importér pro danou krajinu, v tvém případě http://www.hyundai.sk/o-spolocnosti/kontakt Doporučuji změnit servis a vyzkoušet jiné auto. A hlavně - NENECHAT SE ODBÍT :!:
Vidíte skusim sa objednať na skúšobnú jazdu Resp. Predvadzacku ukecat na 30 minút, s autopolisom som skončil po návšteve mi tam ešte po vytlačení pedála dopadlo toto https://imgur.com/a/V11Sq nejaké názory čo to može byt?

30.10 mám dohodnutý servis v karireal tak hádam budú šikovnejší a vada sa odstrani.
Reklama
 

mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

petzl62 píše:A stejné auto tam na place nemají? Že by jste to zkusili na jiném voze a máš argument-nebo nemáš hned v ruce.Z mého pohledu je to prostě špatně,bez jakékoliv diskuze a argument,že se na neutrál nejezdí by asi přede mnou v "klidu" neobstál.
Kristova noho,co to tam v té Blavě máte za odborníky ](*,) :(
Auto majú ale majú tam 1.4tgdi a ja mám klasickú atmosféru, a taký motor majú asi len v i20.

Ani u mna neobstál ale keďže o tomto zásahu nebola žiadna správa teda bola som tam len narýchlo tak som sa s nimi nehadal. No ak nebudú aj v druhom bratislavskom importérovi ochotní napíšem mail vyššie a skusim to v trnavskom kraji. :evil:
Casey27
**
Příspěvky: 101
Registrován: 19 pro 2016, 21:02

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Casey27 »

mari077: Ahoj, ani jsem neměl chuť se k tomu vyjadřovat a pořád přemýšlím, jestli je tohle vůbec možný? Asi by se ve mě pralo zda se prostě sebrat a jít jinam, nebo to trochu rozmáznout a nenechat je dělat z lidí ..... Každopádně bych tam zašel a nahlásil tebou popisovanou závadu. Vyžadoval sepsání reklamačního listu, kde bude přesně popsáno jak se vozidlo chová a co reklamuješ. Buď to uznají a budou s tím něco dělat a pokud ne, tak bych požadoval na tento reklamační list jejich vyjádření např. ve znění: Nejedná se o závadu daného vozidla. Kolísání otáček při volnoběhu v rozmezí 1000-2000 je u daného modelu a motorizaci naprosto standartní věc a proto reklamace není uznána. Dále u tohoto vozidla není dovoleno "jezdit na neutrál". tzn dojíždění na křižovatku, sjíždění z kopce atd je dovoleno pouze se zařazeným rychlostním stupněm. Prostě buď to vezmou do opravy, nebo ti dají písemně to co ti říkali. Pokud ani jedno, hnal bych to okamžitě na vyšší místa přímo na salonu. V případě sepsání reklamačního protokolu s jejich odůvodněním viz víše, bych jim oznámil jeho zveřejnění ... FB, YT, TW atd.....
Jen se tě ještě zeptám... otáčky kolísají pouze při pohybu vozidla? Samozřejmě se bavím o neutrálu. Pokud stojíš, tak je vše ok?
mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

Casey27 píše:mari077: Ahoj, ani jsem neměl chuť se k tomu vyjadřovat a pořád přemýšlím, jestli je tohle vůbec možný? Asi by se ve mě pralo zda se prostě sebrat a jít jinam, nebo to trochu rozmáznout a nenechat je dělat z lidí ..... Každopádně bych tam zašel a nahlásil tebou popisovanou závadu. Vyžadoval sepsání reklamačního listu, kde bude přesně popsáno jak se vozidlo chová a co reklamuješ. Buď to uznají a budou s tím něco dělat a pokud ne, tak bych požadoval na tento reklamační list jejich vyjádření např. ve znění: Nejedná se o závadu daného vozidla. Kolísání otáček při volnoběhu v rozmezí 1000-2000 je u daného modelu a motorizaci naprosto standartní věc a proto reklamace není uznána. Dále u tohoto vozidla není dovoleno "jezdit na neutrál". tzn dojíždění na křižovatku, sjíždění z kopce atd je dovoleno pouze se zařazeným rychlostním stupněm. Prostě buď to vezmou do opravy, nebo ti dají písemně to co ti říkali. Pokud ani jedno, hnal bych to okamžitě na vyšší místa přímo na salonu. V případě sepsání reklamačního protokolu s jejich odůvodněním viz víše, bych jim oznámil jeho zveřejnění ... FB, YT, TW atd.....
Jen se tě ještě zeptám... otáčky kolísají pouze při pohybu vozidla? Samozřejmě se bavím o neutrálu. Pokud stojíš, tak je vše ok?
Ďakujem za taký obšírny príspevok :) tak poďme po poriadku.

Áno ani ja tomu neverím že je to v poriadku a kebyže vidíš ten pohľad mechanika a servisného technika ako sa tvárili že som si vôbec s takou banalitou tam dovolil dôjsť a ako má presviedčali že na neutrale sa nejazdi no proste grc, prístup 0 bodov.

Áno aj na oficiálnej forme sa pracuje 30.10 som sa objednal k druhému importérovi v BA kde sa to všetko bude riešiť oficiálnou formou takze možno práve to bude fungovať lebo napísať do mailu že na neutrali sa nejazdi a kolísanie otáčok medzi 1000 a 2000 je normálne chcem podľa mna veľkú dávku “rozumu”. Počas toho rýchleho napichnutia mi stihla ešte aj vypadnúť nejaká skrutka ale to tiež nikto nevie čo je https://imgur.com/a/V11Sq . Mechanik mi na to kolísanie povedal že je to konštrukčná vlastnosť vozidla.

Pisal som už na stránku hyundai Slovensko kde sa má pýtali kto tuto vadí riešil čiže asi to budú preverovať. Tak som zvedavý ako sa mi k tomu vyjadria oni, a ako ďalšie plus pondelok idem opätovne na testovaciu jazdu s dvoma i30 jedna 1.4 atmo a druha 1.4tgdi tak uvidíme či to aj predvadzacky budú robiť.

Presne ako píšeš pokial je vozidlo v pokoji a nehybem sa tak otáčky nekolisu, ale zaujímavé je to že dnes som išiel v tuneli a tam to nerobilo na neutrali iba akonáhle som vyšiel z neho už to začalo robiť. :O tiež zaujímavé...
Casey27
**
Příspěvky: 101
Registrován: 19 pro 2016, 21:02

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Casey27 »

mari077: Ani jedna z předváděček to dělat nebude... jestli jo, tak zajedu do Blavy a pokloním se technikovi :mrgreen: Standartní chování je: po vyřazení otáčky spadnou na volnoběh a ani se nehnou. Ano je pravda, že pokud se vozidlo pohybuje, tak volnoběžné otáčky se drží cca 700-800, jakmile zastavím tak po chvilce spadnou na nižší hodnotu cca 650-700. Je to odhadem z budíku (1,6 atmo)... nenapojoval jsem OBD. To znamená, že na počet volnoběžných otáček má opravdu vliv jestli auto stojí nebo se pohybuje, ale v žádném případě ty otáčky nekolísají jak tobě.... pouze je rozdílná jejich hodnota. Nevím který čidlo/snímač do těch otáček kecá a dává info, že se auto pohybuje... jestli otáček kola od ABS nebo co já vím..... každopádně se tam něco nechová standartně.. jako by řj nevěděla jaký ot v tomto případě držet a lítají nahoru a dolů. Každopádně jak píšeš o tom tunelu, tak mě spíš napadá nějakej čelní senzor v zrcátku nebo kde všude jsou pro ty asistenty.... ten by mohl dávat jednotce info že si v pohybu. Předpokládám řešení přehrátí softu v ŘJ a pokud nepomůže tak dohledání vadnýho snímače.... to by snad ale mělo hlásit nějakou chybu při napíchnutí a nasimulování situace. Ber to jen jako teorii.... třeba plácám hovadiny... přece jen jsem starší generace a doba GSi a pod je dávno pryč.... to jsem se v tom ještě občas vrtal, ale tohle je jiná galaxie :mrgreen: No jsem zvědavej jak to dopadne a co to nakonec bude? :mrgreen:
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od idam.i »

mari077,zajtra to skúsim na svojom aute.Len pre info akou rýchlosťou by som mal ísť ?
Moja skúsenosť je taká,že po vyradení ostanú otáčky okolo 1000/min,ale určite takto nelietajú.Až keď auto zastaví,klesnú zhruba na 750.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Chasnik »

Jak píše Casey27: při jízdě jsou volnoběžné otáčky o trošku vyšší než u stojícího vozidla, ale žádné skákání otáček někam k 1500 - 2000 ot. nemůže být normální. Najezdil jsem skoro čtvrt milionu km s benzínovými motory Hyundai/Kia (2x 1.6 GDI, 2x 1.6 cvvt, 2x 1.4 cvvt) a ani jedinkrát se mi toto nestalo.

Pokud máš podezření, že to má souvislosti s reakcí nějakého čidla na světlo či pohyb (viz poznámka o tunelu) tak zkus zakrýt na palubce čidlo světla, příp. přelepit na čelním skle senzor automatických stěračů (pokud je máš). Samozřejmě můžou být v autě i jiné senzory, ale za zkoušku nic nedáš. Při jízdě za tmy to taky dělá?

Já vím, že je to otrava, hrát si vlastně na servisáka, ale čím víc info lidem ze servisu dáš, tím větší šance je, že se to brzo napraví.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

Tiež si myslím že to nebude robiť žiadna predvadzacka ;-) A nerobí to zatiaľ žiadne auto na ktorom som kedy jazdil počnúc Feliciou(najlepšie auto) až... až k Hyundaiu. Pýtal som sa aj kamarátov či im to robí, odpoved ? Nikomu.

Áno mám svetelný senzor ale by má zaujimalo čo môže s tým mat, skôr ide o že v tom tuneli je taký silný vietor že keď v neutrali vletim do tunela 90 tak z neho po 1.4km vyjdem v 100.

Jasne každý názor je dobrý, skusim spomenúť aj reset RJ, a to som ešte naschval bral 1.4 Zevraj primitívny motor bez turba aby som sa čo najviac vyhol moderným priamovstrekom a aj tak má to dobehlo.

To som zvedavý aj ja ako to dopadne no nech sa to opraví, a hlavne má štve ten prístup že všetko je Ok. :(
mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

idam.i píše:mari077,zajtra to skúsim na svojom aute.Len pre info akou rýchlosťou by som mal ísť ?
Moja skúsenosť je taká,že po vyradení ostanú otáčky okolo 1000/min,ale určite takto nelietajú.Až keď auto zastaví,klesnú zhruba na 750.
To by bolo super ;-) na videu idem 60 ale teraz sa to zmenilo že čím rýchlejšie idem tým rýchlejšie sa hýbe ručička otáčok...
Ale podstata je že sa ručička bude hýbať. :) daj teda vedieť či ti to robí
Uživatelský avatar
LacikaB
*
Příspěvky: 29
Registrován: 21 lis 2013, 10:32

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od LacikaB »

moja 1.4 T-GDI sa správa štandardne.
- išiel som cca 70km/h
- vyradil na neutrál, otáčky padli na cca 1000
- po zastavení padli na 700-800

žiadne kolísanie ako je na videu
07/2017- Hyundai i30 Combi 1,4TGDi 103kw,Style,WhiteSand
09/2013-07/2017 Hyundai i30 Combi 1,6MPi 88kw,ComfortPack,PhantomBlack
03/2012-09/2013 Ford Focus Combi 1.6 TDci 80kw,Trend,DarkSilver
01/2007-03/2012 Renault Clio 1.2 50kw,RT,Black
mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

LacikaB píše:moja 1.4 T-GDI sa správa štandardne.
- išiel som cca 70km/h
- vyradil na neutrál, otáčky padli na cca 1000
- po zastavení padli na 700-800

žiadne kolísanie ako je na videu
To si má moc nepotešil ale Diky zohľadňujeme ;) a argument použijem
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

Naprosto stejné poznatky jako LacikaB i u 1,4TGDi s 7°DCT...i když bych neměl jezdit na neutrál :mrgreen:
Ale třeba ti tam dali modul z i30 N s meziplynem :shock: :wink: :mrgreen:
Naposledy upravil(a) petzl62 dne 19 říj 2017, 21:57, celkem upraveno 1 x.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
ph@ntom
*
Příspěvky: 19
Registrován: 15 črc 2017, 07:45

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od ph@ntom »

Mam 1.4i pri 60km vyradena rychlost otacky padli na 1000 a pomaly este trosku mozno na 900 a zostali stabilne. Robil som to teraz vecer skusim aj zajtra pri svetle.
Naposledy upravil(a) ph@ntom dne 19 říj 2017, 21:58, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od idam.i »

mari077, a keď ti lieta ručička otáčkomera ,počuješ že aj motor mení otáčky?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

motor v i30 nepočuť :P
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“