Pedalbox

Vše kolem úprav na Vašem miláčkovi - kola, hudba, osvětlení, úpravy motoru, styling.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Pedalbox

Příspěvek od Radunov »

Ahoj,
už jste někdo zkoušel tento vehement v autě? Napojí se to mezi konektor pedálu a kabeláže. Jsou tam různé programy a lze tím progresivněji otevírat škrtící klapku, lepší tedy odezvu motoru a kroutící moment v nižších a středních otáčkách při sportovním módu (teoreticky to pojede tak, jako po chvíli sportovn í jízdy, kdy sřídící jednotka motoru jede v jiném módu) nebo třeba šetřit palivo při eko modu...maximální výkon se nemění...směšovací poměr také ne...má homologaci
https://www.chiptuning.com/cz/pedalbox.html
I30 kombi GDi gdh
Reklama
 

Uživatelský avatar
snike
**
Příspěvky: 382
Registrován: 17 říj 2015, 23:17

Příspěvek od snike »

Jen to resi kratsi odezvu plynoveho pedalu ... nic vic ;)
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 36.333 km
Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re:

Příspěvek od Radunov »

snike píše:Jen to resi kratsi odezvu plynoveho pedalu ... nic vic ;)
a progresivnější otevření škrtící klapky, protože kvůli Euro 6 potažmo ekologii neumožňuje plné otevření klapky od volnoběhu, pouze postupně pomalu s otáčkami otevírá klapku ;-), tím pádem nemá ten motor takovej krouťák co by mohl mít, protože motor nemá takový podtlak a nenasaje tolik vzduchu...

na válcové motorové brzdě se odbržďuje stylem: při 1000ot/min dám plnej plyn a držím dokud nezasáhne omezovač, což u starších aut znamenalo plně otevřenou klapku (zejména u klapky poháněné od pedálu lankem) ale dnes už bohužel ne ;-), proto bych se nedivil že chiptuningem GDi se dá docílit 180Nm krouťáku a pár kw navíc ve špičce, protože myslím, že ty EURO 6 tu klapku na plno už neotvírají, pouze na cca 80 až 90%, kdysi jsem to někde četl a na 1,6 motor je ta škrtící klapka ohromná (potažmo hadice přívodu vzduchu), takovou neměl ani GSi 2,0 16V 150 koní, potenciál tam je...
I30 kombi GDi gdh
Uživatelský avatar
snike
**
Příspěvky: 382
Registrován: 17 říj 2015, 23:17

Příspěvek od snike »

Logicky ... jaky signal je vysilan z plynoveho pedalu do ridici jednotky? Jak je stlacen a dle toho ridici jednotka nastavuje vse ostatni ;)
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 36.333 km
Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re:

Příspěvek od Radunov »

snike píše:Logicky ... jaky signal je vysilan z plynoveho pedalu do ridici jednotky? Jak je stlacen a dle toho ridici jednotka nastavuje vse ostatni ;)
Logicky to nemění nic na tom co jsem psal ;-)

spíš mě zajímá reakce toho co s tím má přímou zkušenost...díky
I30 kombi GDi gdh
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Pedalbox

Příspěvek od copper5252 »

musím to tu napsat plynový pedal jen dava "signal" řj kolik plnynu má dát nic víc ! žadný bezmek mezi "plynové pedal " a kabely k řj nic nezmnění !!! ani odezvu ani nic jíného !!!!

jedná se další tahátko na prachy ! :evil: :evil: :evil:

jinak cena tohle kramu je vlastně cena chiptuningu a to kvalitního na brzdě !

jediné co jde udělat je zmněit mapy v řj nic jíného nepomuže !

ps kdo má OBD diagnostiku tak mohl zisitit že plnynový pedál i když je na plno sešlápnutý tak řj ukazuje že je jen na 80 procent !!! ale je to nastavením ŘJ nic to nemá špolečného z plynovým pedálem !
a to nastavení je kvuli demetním eurosujuz emisim !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Pedalbox

Příspěvek od copper5252 »

tak co už se někdo našel kdo to koupil a odskoušel ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Úpravy (tuning)“