Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Zamčeno
buddha666
*
Příspěvky: 37
Registrován: 10 úno 2016, 10:15

Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od buddha666 »

Ahoj, toto (snad) nejsou problemy vylozene, spise bych rad potvrzeni ci vas nazor
1) Silnejsi 1.4rka je citelne hlucnejsi nez 1.0 ? Ne hlucnejsi nez 1.6 GDI predchozi generace ale o poznani hlucnejsi nez litr
2) V obou pripadech 1.4 i 1.0 jsme si vsiml, dokud rucicka teploty nedosahne provoznich skoro 90st jede turbo na pul plynu. Po dosazeni teto teploty tak znatelne ozije ale trva to peknych par km. Vypada to jako ochrana studenenho motoru coz by byla dobra vec, ale precijen sem nic podobneho jeste nevidel u zadneho auta/motoru
3) Turbo lag, kazdy turbomotor nejaky ma a neni to uplne super prijemne :D Neni mozne ze se se zajetim zmensi ? (Nebo si spise clovek vic zvykne :D )
4) 1.4 se pomerne dost pomalu ohriva obecne, skoro bych i rekl ze pomaleji nez mensi litr, ale mam autoklimu tak kdo vi jak si to reguluje.
Naposledy upravil(a) buddha666 dne 23 říj 2017, 10:49, celkem upraveno 1 x.
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
Reklama
 

Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: Otazyk ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od asd111 »

Mam objednanou tu 1.4T a vsude pisou,ze v podstate neni slyset a je mene slyset nez litr.Ostatne jsem si vyzkousel oba motory a musim dat za pravdu.Ale ani ten litr neni hlucny ,jen je pri seslapnuti slyset takovy jadrnejsi zvuk.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
buddha666
*
Příspěvky: 37
Registrován: 10 úno 2016, 10:15

Re: Otazyk ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od buddha666 »

asd111 píše:Mam objednanou tu 1.4T a vsude pisou,ze v podstate neni slyset a je mene slyset nez litr.Ostatne jsem si vyzkousel oba motory a musim dat za pravdu.Ale ani ten litr neni hlucny ,jen je pri seslapnuti slyset takovy jadrnejsi zvuk.
To teda koukam s litrem vim ze sem se tetelil jak je tichoucky a slyset zacal byt az 4K+ otacek a celkove teda i takovy prijemny zvuk, libil se mi. 1.4 ma zvuk velmi podobny atmosfere predtim, i kdyz celkove tissi resp. tim jak taha. Pomer hluku a tahu je mnohonasobne lepsi, ale slyset se zda ze je urcite vic nez litr, a tedy od urcitych otacek je slyset hvizd turba :D Tak jakoby zvuk tryskace ci jak to popsat. To se mi docela libi, snad to neukazuje na nejaky problem.
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od asd111 »

Turba jsou slyset i u jinych motoru a me se ten zvuk i libi.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od giuseppep »

Ahoj, mám 14 dní nové auto v manuálu. Mám zatím najeto 500 km. Jaké máte řazení? Jde vám hladce, tiše bez nějakých zvuků? Když řadím 2,3 a 4 tak cítím v kulise takový jako cvakání. Není to hladký a tichý řazení. 5 a 6 už je lepší. Jinak na auto nemám další negativní poznatek. Motor je tichý jede hladce a turbo zabírá zvolna. Žádná turbo díra. Díky za vaše poznatky.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
buddha666
*
Příspěvky: 37
Registrován: 10 úno 2016, 10:15

Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od buddha666 »

giuseppep píše:Ahoj, mám 14 dní nové auto v manuálu. Mám zatím najeto 500 km. Jaké máte řazení? Jde vám hladce, tiše bez nějakých zvuků? Když řadím 2,3 a 4 tak cítím v kulise takový jako cvakání. Není to hladký a tichý řazení. 5 a 6 už je lepší. Jinak na auto nemám další negativní poznatek. Motor je tichý jede hladce a turbo zabírá zvolna. Žádná turbo díra. Díky za vaše poznatky.
Dobry den, co se razeni tyce tak me jdou stejne hladce radit vsechny stupne takze by to mohlo ukazovat nejaky problem u tveho kusu, ale co musim podotknout je, ze turbodira je tu opravdu velka a je temer nemozne aby to byla vada jen meho kusu. Potom co je motor ohraty a turbo tedy pracuje na plno coz je treba az po 20km od studeneho startu. Tak zcela jasne je videt ze treba na dvojku zmacknu pedal na podlahu, auto acceleruje cca jako atmosfera gdi ... a po minimalne sekunde a mozna kousek zapracuje turbo a zatahne me do sedacek. Ta prodleva je ale velmi znatelna a defakto u vsech rychlosti. A jak rikam motor je tichy ale 1.0tgdi se mi zdal jeste radove vic ve vyssich otackach.
I30 kombi 1.4T-GDI M6 Style-technology, white sand
I30 kombi 1.6GDI M6 Tricolor - comfort, ara blue
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od giuseppep »

buddha666 píše:
giuseppep píše:Ahoj, mám 14 dní nové auto v manuálu. Mám zatím najeto 500 km. Jaké máte řazení? Jde vám hladce, tiše bez nějakých zvuků? Když řadím 2,3 a 4 tak cítím v kulise takový jako cvakání. Není to hladký a tichý řazení. 5 a 6 už je lepší. Jinak na auto nemám další negativní poznatek. Motor je tichý jede hladce a turbo zabírá zvolna. Žádná turbo díra. Díky za vaše poznatky.
Dobry den, co se razeni tyce tak me jdou stejne hladce radit vsechny stupne takze by to mohlo ukazovat nejaky problem u tveho kusu, ale co musim podotknout je, ze turbodira je tu opravdu velka a je temer nemozne aby to byla vada jen meho kusu. Potom co je motor ohraty a turbo tedy pracuje na plno coz je treba az po 20km od studeneho startu. Tak zcela jasne je videt ze treba na dvojku zmacknu pedal na podlahu, auto acceleruje cca jako atmosfera gdi ... a po minimalne sekunde a mozna kousek zapracuje turbo a zatahne me do sedacek. Ta prodleva je ale velmi znatelna a defakto u vsech rychlosti. A jak rikam motor je tichy ale 1.0tgdi se mi zdal jeste radove vic ve vyssich otackach.

No zatím mam 500km najeto, takže jsem ještě na to nešlápl pořádně až na podlahu. Zatím si to lehce zajíždím :-)
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od shawt »

Diskuse ns tema 1.4 tgdi zde jiz existuje ](*,)
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=32952
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Otazy ohledne 1.4 T-GDI

Příspěvek od Hardcam »

Uzavreno.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Zamčeno

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“