hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Myslím, že opět je třeba zmínit, že mluvíš pouze za sebe.
Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní , ale jen zjišťují informace, nebo koupi teprve plánují.
Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní , ale jen zjišťují informace, nebo koupi teprve plánují.
Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Samo,ze hovorim len a len za seba. Ved mam svoj nazor a za tym si aj stojim. Len by ma zaujimalo ako moze niekto nieco o aute ak ho v zivote nevlastnil pisat a hodnotit. Ta uz sme sa kde dopracovali. Ano moj postoj je prisny a nekompromisny - nech pisu svoje skusenosti len majitelia, ktorí si tie auta kupia a buduci majitelia by z toho boli viac mudri ako z nejakych inych akoze komentov od zeleneho stola, ktori podla mna len mutia vodu a nic konkretne nenapisu. Myslim si, ze potevcionalnych buducich majitelov asi najviac zaujima spolahlivost, pohodlnost, prevadzkove udaje a hlavne poruchovost znacky a nie ze asi to a to ako to napisu ti, ktori auto danej znacky ani nevlastnia. Len mi prosim nezacni tvrdit, ze aj majitel I alebo inej znacky nam poda hodnoverne informcie o III, Tak preto som aj taky prisny a nekompromisny. Chapišto ???hafush píše:Myslím, že opět je třeba zmínit, že mluvíš pouze za sebe.
Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní , ale jen zjišťují informace, nebo koupi teprve plánují.
Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Myslel jsem to tak, že na toto fórum píší i jiní než majitelé III.gen , třeba pokládají dotazy , a nebo píšou své subjektivní pocity, z pasivními, nebo i aktivními zkušenostmi s touto III.gen.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Hele ty ses nejakej drsnej...sytamj píše:Samo,ze hovorim len a len za seba. Ved mam svoj nazor a za tym si aj stojim. Len by ma zaujimalo ako moze niekto nieco o aute ak ho v zivote nevlastnil pisat a hodnotit. Ta uz sme sa kde dopracovali. Ano moj postoj je prisny a nekompromisny - nech pisu svoje skusenosti len majitelia, ktorí si tie auta kupia a buduci majitelia by z toho boli viac mudri ako z nejakych inych akoze komentov od zeleneho stola, ktori podla mna len mutia vodu a nic konkretne nenapisu. Myslim si, ze potevcionalnych buducich majitelov asi najviac zaujima spolahlivost, pohodlnost, prevadzkove udaje a hlavne poruchovost znacky a nie ze asi to a to ako to napisu ti, ktori auto danej znacky ani nevlastnia. Len mi prosim nezacni tvrdit, ze aj majitel I alebo inej znacky nam poda hodnoverne informcie o III, Tak preto som aj taky prisny a nekompromisny. Chapišto ???hafush píše:Myslím, že opět je třeba zmínit, že mluvíš pouze za sebe.
Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní , ale jen zjišťují informace, nebo koupi teprve plánují.
Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Kdyz vzniklo toto vlakno tak jeste III generace nebyla na svete a minimalne dalsi rok a pul roku ji nikdo nemel... ..a jak si vsichni pekne pokecali
Me zas nebavi cist dlouhy prispevky ze kterych se nedovim vubec nic - treba ten tvuj To je pro mne prinosnejsi informace ze Vorlajzovi auto na trave nerezne
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K
Re: hyundai i30 - 3. generacia
já myslím, že sytamjovi nejvíc vadil obrázek Myši... já jsem ho samozřejmě vymazal, abych tu nikoho nedráždil...
já jsem i30 III. generace měl několikrát, tak nějak to auto už trochu znám... ale samozřejmě nejezdím s ním každý den... jinak asi není od věci říct svůj názor na reznutí kotoučů apod. ale nic... kdo to nechce číst, tak to číst nebude... a obráceně...
sytamjovi přeji, aby mu auto sloužilo...
já jsem i30 III. generace měl několikrát, tak nějak to auto už trochu znám... ale samozřejmě nejezdím s ním každý den... jinak asi není od věci říct svůj názor na reznutí kotoučů apod. ale nic... kdo to nechce číst, tak to číst nebude... a obráceně...
sytamjovi přeji, aby mu auto sloužilo...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No myslím,že vadí,že se plká o všem a o ničem.Nemyslím,že jsme prudiči,jen se to občas zvrtává do něčeho,co absolutně není k tématu.Ale to je ve více vláknech napříč fórem.
Myslím,že by nebylo od věci,kdyby zasáhli občas moderátoři a trochu nás usměrnili.
Poslední rok a víc je to takové dost divoké fórum.Na druhou stranu si to tady žije svým životem a kdo má dnes čas plýtvat časem a kontrolovat něco,co jaksi funguje.
Myslím,že by nebylo od věci,kdyby zasáhli občas moderátoři a trochu nás usměrnili.
Poslední rok a víc je to takové dost divoké fórum.Na druhou stranu si to tady žije svým životem a kdo má dnes čas plýtvat časem a kontrolovat něco,co jaksi funguje.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No tak sa vsetci ukludnime vratane mna a budeme pisat len kratke konkretnosti, ak sa niekomu nieco vyskytne na III. Vtedy to vlakno splni to co ma.
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: hyundai i30 - 3. generacia
No je pravda, že pár let zpátky to tu bylo všechno pěkně vytříděné a teď je z toho kecací bordel, sám jsem k tomu trochu přispěl.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Nápodobně
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ahojte, mám za sebou prvých pár sto km za volantom novej i30(Fiery Red, 1.4t-gdi, Style+safety pack plus).Zatiaľ som viac menej nadšený, mám ale jednu výhradu voči adaptivnemu tempomatu. Nastavil som vzdialenosť na najnižší stupeň, čo by malo byť podľa manuálu 25metrov. Avšak na diaľnici, keď sa približujem k pomaly idúcemu autu alebo kamionu, tak Hyundai začne spomaľovať oveľa skôr, neviem to presne ale určite to bude minimálne 2-3 násobok toho odstupu. Tým pádom ma núti obiehať veľmi skoro alebo auto zbytocne brzdí a pridáva. Nejazdim nijak agresívne, netlačim sa na nikoho a ten 25m odstup by bol ok, ale dá sa nejak nastaviť tá citlivosť pri brzdení? Alebo dá sa dočasne deaktivovať ten radar, aby fungoval iba ako obyčajný tempomat(pri hustej premávke na diaľnici) ? Máte niekto podobne skúsenosti?
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Podla.mna 25m je pri 120 tke malo mne v meste ked mam nastavenu vzdialenost na 1 ciarku tak tiez sa mi zda ze daleko brzdi no co uz. Este to podla mna ma suvis aj s ochranou proti celnemu narazu.Matusm píše:Ahojte, mám za sebou prvých pár sto km za volantom novej i30(Fiery Red, 1.4t-gdi, Style+safety pack plus).Zatiaľ som viac menej nadšený, mám ale jednu výhradu voči adaptivnemu tempomatu. Nastavil som vzdialenosť na najnižší stupeň, čo by malo byť podľa manuálu 25metrov. Avšak na diaľnici, keď sa približujem k pomaly idúcemu autu alebo kamionu, tak Hyundai začne spomaľovať oveľa skôr, neviem to presne ale určite to bude minimálne 2-3 násobok toho odstupu. Tým pádom ma núti obiehať veľmi skoro alebo auto zbytocne brzdí a pridáva. Nejazdim nijak agresívne, netlačim sa na nikoho a ten 25m odstup by bol ok, ale dá sa nejak nastaviť tá citlivosť pri brzdení? Alebo dá sa dočasne deaktivovať ten radar, aby fungoval iba ako obyčajný tempomat(pri hustej premávke na diaľnici) ? Máte niekto podobne skúsenosti?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
So zväčšujúcou rýchlosťou sa automaticky aj tie odstupy zväčšujú ( asi kvôli bezpečnosti). Prepínať z adaptívneho na obyčajný tempomat ide. Ha som to ešte tiež neskúšal, ale v manuálne je to popísané. Takze “bibliu” do ruky a preštudovaťMatusm píše:Ahojte, mám za sebou prvých pár sto km za volantom novej i30(Fiery Red, 1.4t-gdi, Style+safety pack plus).Zatiaľ som viac menej nadšený, mám ale jednu výhradu voči adaptivnemu tempomatu. Nastavil som vzdialenosť na najnižší stupeň, čo by malo byť podľa manuálu 25metrov. Avšak na diaľnici, keď sa približujem k pomaly idúcemu autu alebo kamionu, tak Hyundai začne spomaľovať oveľa skôr, neviem to presne ale určite to bude minimálne 2-3 násobok toho odstupu. Tým pádom ma núti obiehať veľmi skoro alebo auto zbytocne brzdí a pridáva. Nejazdim nijak agresívne, netlačim sa na nikoho a ten 25m odstup by bol ok, ale dá sa nejak nastaviť tá citlivosť pri brzdení? Alebo dá sa dočasne deaktivovať ten radar, aby fungoval iba ako obyčajný tempomat(pri hustej premávke na diaľnici) ? Máte niekto podobne skúsenosti?
Hyundai i30, 1,4 T-GDI STYLE + 7DCT+Safety pack+Style Pack - 5/2017 - ???
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Hyundai 130, 1,4i CVVT 2/2012 - 2017 predané
Škoda Fabia sedan 1,4 atmo 2002 - 2012 predané
Škoda 120L 1982 - 2002 predané
Re: hyundai i30 - 3. generacia
matusm, podla uzivatelskej prirucky {ktoru si urcite dostal k autu} je 25metrova vzdialenost pri 90tke. auto musi zacat brzdit skor, ako dosiahne 25metrovu vzdialenost, pretoze ak by zacalo brzdit presne pri vzdialenosti 25metrov, tak to by muselo dupnut na brzdu a nebolo by to prijemne pre posadku a ani bezpecne. preto auto zacina brzdit skor. ale musim s tebou suhlasit, ze neikedy {pri vacsom rozdiele rychlosti} auto zacina brzdit zbytocne skoro. ja to riesim bud pridanim plynu, alebo preradenim sa do laveho pruhu, ak by som nikoho neobmedzil, alebo neohrozil...
ako prepnut adaptivny tempomat na normalny sa tiez docitas v uzivatelskej prirucke k vozidlu hyundai i30... staci podrzat na cca 2sekudny tlacidlo na zmenu vzdialenosti pri zapnutom tempomate....
p.s.: pri 90km/h prejdes za jednu sekundu 25metrov. podla zakona 8/2009 § 35, odsek 5je bezpecna vzdialenost medzi tvojim vozidlom a vozidlom pred tebou 2sekundy, tzn. aspon 50metrov. ak ides 120tkou, tak je to vzdialenost 67metrov... ale samozrejme, v praxi sa tieto medzery exaktne nedodrziavaju.
ako prepnut adaptivny tempomat na normalny sa tiez docitas v uzivatelskej prirucke k vozidlu hyundai i30... staci podrzat na cca 2sekudny tlacidlo na zmenu vzdialenosti pri zapnutom tempomate....
p.s.: pri 90km/h prejdes za jednu sekundu 25metrov. podla zakona 8/2009 § 35, odsek 5je bezpecna vzdialenost medzi tvojim vozidlom a vozidlom pred tebou 2sekundy, tzn. aspon 50metrov. ak ides 120tkou, tak je to vzdialenost 67metrov... ale samozrejme, v praxi sa tieto medzery exaktne nedodrziavaju.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To ze auto musi zacat brzdit skor samozrejme chapem, len sa mi to zdalo priliz skoro, ked je rozdiel v rychlosti medzi mnou a pomalsim autom 20km/h. Nejde mi ani tak o to, ze chcem neskor obiehat, ale casto sa stava, ze v lavom pruhu uz ide rychlejsie auto vedla mna, takze sa nemozem zaradit hned ako radar zachyti pomalsie auto predomnou, a Hyundai zacne brzdit. Pritom by som bez brzdenia mohol v pohode pockat kym prejde to rychlejsie auto v lavom pruhu a obehnut kamion neskor bez toho aby to som niekoho ohrozil. Pre mna je to otazka plynulosti jazdy. Auto brzdi velmi pozvolna, ale predpokladam, ze mi vzadu budu svietit brzdove svetla, co je zase signal pre auto zamnou(ktore urcite nema adaptivny tempomat hyundai ) aby ma zacalo obiehat. Akoze dnes rano to bolo uplne v pohode na kludnu jazdu po poloprazdnej dialnici, ale v piatok smerom z BA to asi take jednoduche nebude. Idem este raz precitat ten manual - zjavne som nieco prehliadol. Vdaka za odpovede.