Chyba U0010
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Chyba U0010
Ahoj vespolek, dneska jsem jeli po dálnici z Ústí do Prahy a najednou auto škytlo a nic motor se zastavil a prý se rozsvítila přístojovka jak vánoční stromek.... Tak jsme na krajnici zastavili a omrkli motor, vše se zdálo OK byl tam olej, voda, žádná ojnice venku - prostě všechno na první pohled v pořádku. Tak jsem řekl synovi ať nastartuje.motor normálně chytl. Zůstala svítit kontrolka CHECK....Tak jsme naskákali a rozjeli se ale motor nešel správně do otáček a při vytočení na trojku pes cca 3000 ot. zas chcípnul, ale protože to bylo před těma tunelama na tom novém úseku a nebylo kde zastavit, řekl jsem synovi aby za jízdy znova nastartoval - normálně to chytlo.... tak jsem mu řekl aby to nevytáčel a jel piánko domů..... jeli jsme tak 100-110 na 5 cca 2500 ot. a celou dobu jsme se snažili motor co nejméně zatížit, svítil CHECK celou dobu. Jinak vše v normálu - teplota- spotřeba- normální zvuk motoru. Dojeli jsme domů, tak jsem to napíchl na tu mou diagnostiku (za 200,-) a ta mi řekla že je chyba U0010 což je nějaká chyba na středněrychlostní sběrnicí CANBUS. Chybu jsem smáznul a syn odjel domů. Auto reagovalo zcela normálně CHECK už nesvítil, syn ho zkusil trochu i rozdráždit, ale chyba , nebo chcípnutí motoru se už neprojevilo. Nesetkal se s tím již někdo? je totiž dost nepříjemný že se sám bez varování vypne motor....... nějaké nápady ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba U0010
Vetsinou chyba Pxxxx U vidim poprve. mozna netesnost studenak na CANBusu, prostrikat konektory kontoxem a vozit sebou diagnostiku. Ja mam BT male a v tel torque.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Chyba U0010
Takže vyřešeno. Problém byl s tlakem paliva v railu, který klesal z důvodu, že jeden vstřik při vyšším výkonu a tlaku railu začal propouštět a stříkat víc paliva do válce , tím se snížil tlak railu a ř.j. protože neměla tlak jaký chtěla motor vypnula......
Chybu odhalil test vstřikovačů.
Chybu odhalil test vstřikovačů.
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba U0010
Se mas, ja mam porad P0301 a vymenene snad vse z elektroniky, a na sundani hlavy se mi moc nechce, tlak v prvnim valci je 12,7,ale nekdy proste auto skube. a kdyz jsem to meril, tak se mi pocitove zdalo, ze ten tlak je nekdy nizsi, rucicka se nedostavala jednou za 10 otacek k 12,7. takze budto proste jen nekdy je netesnost, nebo ja nevim. Jinak auto skube a jemne strili do vyfuku, uz mi kvuli toho shorel katalyzator, uz plni ulohu na 15% mi rekli na emisich. Palivo se spali v nem. Dokud nevyresim hlavu, nema cenu resit kat a technicka se blizi.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Chyba U0010
No ty máš benzín, tak tam by těch 12,7 atm. mělo stačit, řekl bych že je to OK , každopádně pokud se válce liší víc o cca 10% tak někde bude chyba. Ventily nebo kroužky. Nezkoušel jsem to, ale když zajistíš auto na místě místo svíčky tam pošleš stlačený vzduch. Pak posloucháš kudy syčí, když horem hlavou propouští ti ventily. Pokud chceš zkusit kroužky tak nalej trochu oleje dírou od svíčky do válce. Pak měř..... pokud se to znatelně zlepší máš problém s kroužky.
Jinak ta chyby říká něco se zapalováním. Zapalovací modul máš OK? Zkoušel jsi ty moduly prohodit? Pokud se porucha přesune na jinej válec, víš že je problém s cívkou....
To že shořel kat, bych viděl spíš na špatné zapalování.....
Jinak ta chyby říká něco se zapalováním. Zapalovací modul máš OK? Zkoušel jsi ty moduly prohodit? Pokud se porucha přesune na jinej válec, víš že je problém s cívkou....
To že shořel kat, bych viděl spíš na špatné zapalování.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba U0010
Moduly premeneny i vymeneny za nove, vzdy je cerna svicka na valci 1, menene i kable. Stlaceny vzduch nemam,a le vyskousim to s tim olejem. to uz jsem taky nekde slysel. Jen neni cas a meric tlaku mam taky blby. No vypaleny kat myslim ze je to tim, ze mam LPG i kdyz s primazavanim, ten proste nejspise podpalil sedla, tim je chyba na 1. valci a nezapaluje semtam, a to palivo pak shori v katu a tim ten kat oddelal. Ale jezdit to jezdi, budu resit az na jare. Uz jsem si menil na zahrade setrvak i spojku, tak shozeni nejake hlavy muze byt brnkacka.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Chyba U0010
No ono se někdy stane, že se ventily, tedy spíš dříky ventilů pokryjí karbonem (ale to by v případě LPG bylo nepravděpodobné) a prostě v tom vedení ventilu začnout drhnout a nedovírají se. U tebe nevím, je to tak 50 na 50 nedovíravé ventily - podpálená sedla , ale obě tyto závady bys měl vidět na kompresmetru.....
motor by měl vykazovat dle mě u benzínu tak 10-13 atm (baru) a jednotlivé válce by se neměly lišit o více než 1 atm (bar) pokud se nějaký válec liší od ostatních je problém tam.
Měříš to správně?
-plně nabitá baterka
-všechny svíčky venku
-teplý motor
-sešlápnutý plynový pedál na podlahu
a 10 sek. točit motorem ?
motor by měl vykazovat dle mě u benzínu tak 10-13 atm (baru) a jednotlivé válce by se neměly lišit o více než 1 atm (bar) pokud se nějaký válec liší od ostatních je problém tam.
Měříš to správně?
-plně nabitá baterka
-všechny svíčky venku
-teplý motor
-sešlápnutý plynový pedál na podlahu
a 10 sek. točit motorem ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba U0010
jj ale problem je v lacinem kompresmetru. dole ma takou gumovou cepicku, ktera proste nekdy vystreli, kdyz zatlacim vice na zavit svicky, aby mi nenadskakoval. Taky jsem prave meril ten prvni a ukazoval 12,7 ale misty rafika pri ukazovani se nedostala na 12, ale jen na 6 a pak zase na 12. takze to vypada ze prave jen nekdy to uzavira. taky kdyz naskoci motor, neni to pravidelne ale tak bafa sdo vyfuku, napr kazdy 10-20 pracovni cyklus.nekdy casteji. Ted pres zimu se mi to nechce, nemam vyhrivanou garaz, a je to 4x4 a jsme docela v horach, a pokud to rozeberu tak jsem bez auta. Prvne ale sunda,m hlavu, dam na repas. chteji za tlakovou zkousku a repas 3500,- + material kolik toho budou muset vymenovat. ventily sedla driky hydrostely. to nevedi. Pokud to bude jen jeden ventil bude to OK. uvidime. Ale napr nepocituji koureni z vyfuku pri startu, takze olej neprotece pres ventily do valcu. Stalo se mi to jen jednou z 500 startu. Jinak za studena chytne na prvni otacku a za tepla nekdy i 5s tocim.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny