Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-gdi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Je tu celé vlákno o tomhle motoru, stáčí hledat, nechce se mi to psát znovu
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=32952
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=32952
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Já vím, chtěl jsem pouze odpověď jednou delší větou
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Najel jsem přes 100 000 km s 1.6 GDi a cca 6 500 km s 1.4 T. Turbo je ve všech ohledech lepší na delší mimomestske trasy, spolehlivost ještě hodnotit nemůžu.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Přátelé ... zatím díkec za příspěvky a postřehy.
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Mám na týden testovací verzi 1.0 T-GDI (i 30 III) a ten 3 válec mi nějak zatím moc nesedl.
Spotřebou jezdím stejně jako s mou 1.4 16V CVVT, ale pružnost to má slušnou. Jenže zvukový projev je slyšet při každém rozjezdu.
Při konstantní jízdě ten motor slyšet není. Co se mi líbí, že díky turbu jsou otáčky úplně jinde. Na 130 to točí cca 2850ot./min.
Pokud bych měl zohlednit jízdu po dálnici a komfort, tak ano. Ale s tím pocitem, že si zvyknu, na vibrace klasické pro 3 hrnky.
(hlavně při rozjezdu). Jinak se s novou i30 jezdí opravdu lépe. Je tvrdší, ale ne moc a řízení spolu s elektronikou včetně nových budíků je na výborné úrovni. Líbí se mi o dost více než u oktávie.
Spotřebou jezdím stejně jako s mou 1.4 16V CVVT, ale pružnost to má slušnou. Jenže zvukový projev je slyšet při každém rozjezdu.
Při konstantní jízdě ten motor slyšet není. Co se mi líbí, že díky turbu jsou otáčky úplně jinde. Na 130 to točí cca 2850ot./min.
Pokud bych měl zohlednit jízdu po dálnici a komfort, tak ano. Ale s tím pocitem, že si zvyknu, na vibrace klasické pro 3 hrnky.
(hlavně při rozjezdu). Jinak se s novou i30 jezdí opravdu lépe. Je tvrdší, ale ne moc a řízení spolu s elektronikou včetně nových budíků je na výborné úrovni. Líbí se mi o dost více než u oktávie.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Tak už se musím opravit. Ten motor si po cca 300km nějak sedl, nebo ho uvolnila elektronika.
Je zajímavé, jak je motor tichý i když se jedná o 3 válec. Jasně, že to je znát a slyšet, ale když vylezu z auta a poslouchám teplý motor vedle kol, kde jsou nejvíce slyšet hlavně rozvody u CVVT, tak tady nic kromě zvuku běhu 3 válců. Akorát, když je motor studený, tak vibracema na volnoběh se rozezvučí vlnovec, ale to po pár vteřinách utichne.
Je zajímavé, jak je motor tichý i když se jedná o 3 válec. Jasně, že to je znát a slyšet, ale když vylezu z auta a poslouchám teplý motor vedle kol, kde jsou nejvíce slyšet hlavně rozvody u CVVT, tak tady nic kromě zvuku běhu 3 válců. Akorát, když je motor studený, tak vibracema na volnoběh se rozezvučí vlnovec, ale to po pár vteřinách utichne.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
no, já budu mít 1.0 T-GDI na tu týdenní zápůjčku od pátku, takže pak samozřejmě přidám svojí recenzi... počítám, že budou fotky a video...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Su zvědavý na tvůj názor
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Už to vidím: nejede to, nejede to, prostě to NEJEDE
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Jezdil jsem s atmo 3-válcem a klidně bych si ho dovedl představit jako auto pro mě (Suzuki Splash 1,0) .
To auto prostě jede i žere rozumně. Ale je to podobný jako Suzuki Splash 1,2 což je atmo 4-válec 1,2. Projev lepší spotřeba +- stejná. Malý auta Suzuki umí o tom žádná, ale stejně - jsem stará škola a normální 2,0 i když spotřebuje o litr víc , vykouzlí úsměv a potěšení z jízdy...... a vo tom to je
To auto prostě jede i žere rozumně. Ale je to podobný jako Suzuki Splash 1,2 což je atmo 4-válec 1,2. Projev lepší spotřeba +- stejná. Malý auta Suzuki umí o tom žádná, ale stejně - jsem stará škola a normální 2,0 i když spotřebuje o litr víc , vykouzlí úsměv a potěšení z jízdy...... a vo tom to je
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
sice už taky nejsem teenager, ale ani nejsem úplně old school... přesto vím, že 2.0 atmo > 1.4 turbo
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
A co ještě takový osmivál...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Njn, to je jiný kafe. Kamarád měl Dodge Intrepid 3,6 osmihrnek v automatu. Do toho by se kafemlejnek vešel 3x a ještě by zbylo na trabanta
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g
Tak tohle auto by mě vyloženě zajímalo. Co si pamatuju, tak největší motor v Interpidu byl 3,5 a to byla V6. Nebyl by třeba rok výroby?Chasnik píše:Njn, to je jiný kafe. Kamarád měl Dodge Intrepid 3,6 osmihrnek v automatu. Do toho by se kafemlejnek vešel 3x a ještě by zbylo na trabanta
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate