Nový Tucson

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Nový Tucson

Příspěvek od vorlajz »

Před rokem jsem si projel novou Sportage GDI... třeba ti to něco napoví... ;)

Nová KIA SPORTAGE – 1.6 GDI (97 kW / 129 koní)
Už je to nějaký ten pátek, co jsem sepsal reportáže na Škodu Fabia 1.2 TSI a Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4x4. A tak, když se naskytla možnost zapůjčit si na dva dny „novou“ Kiu Sportage, neváhala jsem ani minutu. Zavolal jsem prodejci KIA v Ústí nad Labem a domluvil si zapůjčení Kia Sportage s motorizací 1.6 GDI o výkonu 97 kW. Mohl jsem si vybrat právě mezi tímto benzínovým motorem, který dobře znám ze svého auta, a naftovým motorem 1.7 CRDi o výkonu 85 kW. Oba vozy byly vybavený „pouze“ náhonem na přední nápravu. Ale protože je dneska „IN“ mít eSÚVéčko s náhonem na předek, „musel“ jsem to taky zkusit. Jak jsem zmínil, volba padla na GéDéÍčko, protože 1.7 CRDi už jsem mohl vyzkoušet v Tucsonu a popravdě, úplně nadšený jsem z toho nebyl. Než se vrhnu na samotný popis vozu a dojmy z něho dáme si krapet čísel. Takže voalááá… technická data.

TECHNICKÁ DATA
Motor 1.6 GDi

Pohon 4x2
Typ paliva Benzín
Zdvihový objem (ccm) 1 591
Max. výkon (kW/ot/min) 97 / 6 300
Max. točivý moment
(Nm/ot/min) 161 / 4 850
Max. rychlost 182 km/h
Kombinovaná spotřeba 6,7 l
Palivová nádrž (l) 62
Objem zavazadlového prostoru (l) 491
Kola 225/60 R17 z lehkých slitin
Zrychlení z
0-100 km/h 11,5 vteřiny
Cena testovaného vozu se všemi příplatky je dle ceníku Kia, který platí od 1. 9. 2016 – Kč 592.880,-
Zdroj: www.hyundai.cz, www.kia.cz, propagační materiály KIA Sportage
Protože vlastním Hyundai i30 kombi s GDi, tak si dovolím malé porovnání technických dat.
Kia Sportage s motorem GDi, udává na rozdíl od Hyundai i30 max. výkon 97 kW v 6.300 ot/min a maximální krouticí moment 161 Nm v 4.850 ot/min., přičemž právě zmíněný Hyundai i30 dává 99 kW v 6.300 ot/min a maximální krouticí moment je 164 Nm v 4.850 ot/min. Z toho lze usoudit, že rozdíl je zanedbatelný, v tomto případě prakticky nic neznamenající. Rozdíl je však v hmotnosti vozu, kdy nám tabulky technických dat říkají, že Hyundai i30 kombi s motorem GDI má provozní hmotnost v rozmezí od 1 294 do 1 455 kg, přičemž Kia Sportage uvádí rozmezí od 1 454 kg do 1 546 kg vše závislé na výbavě vozu. Hmotnost i tvar karoserie pak mají samozřejmě vliv i na poslední porovnávanou hodnotu, a to zrychlení z 0 na 100 km/h, kde Kia Sportage zaostává oproti Hyundai i30 kombi o 1,3 vteřiny. Vím, že tu teď porovnávám dva koncepčně úplně rozdílné vozy, ale chci, abyste si vy majitelé i30 GDI udělali malou představu o tom, jaká je dynamika vozu KIA Sportage se stejným motorem, který pohání vaše plechové miláčky. Pojďme dál, na další ožehavé téma, a to exteriér…

EXTERIÉR
Pane Bože, ptám se tě proč??? Ano, i takhle by se dalo reagovat při pohledu na novou Kiu Sportage, která v sobě, minimálně tvarově, nezapře svého předchůdce, o kterém si dovolím tvrdit, že byl krásnější než například Hyundai ix35. Teď se však karty obrací a já musím uznat, že nový Hyundai Tucson strčí novou Kiu Sportage do kapsy, protože není tak „blbě“ kulatý a navíc má prostě mnohem větší šmrnc. Co hraje v otázce vzhledu auta velkou roli je také barva a tady musím konstatovat, že auto, které jsem dostal k zapůjčení je v barvě Zelená Alchemy, která mi tedy nápadně připomíná barvu mojí staré vojenské deky, a vím, že bych si takovou barvu na auto prostě nepořídil. No, a protože je design čistě subjektivní věc, posuďte a udělejte si názor sami.

Tvar karoserie nápadně připomíná předchozí generaci Sportage, zásadních změn v designu doznala zejména příď, které teď dominují obrovské přední světlomety a pro současnou generaci vozů Kia tak typická maska chladiče…


INTERIÉR
Jak mě moc nepotěšil zevnějšek, tak interiér nové Sportage se mi docela zamlouvá, a to hlavně po vzhledové stránce. S použitými materiály je to už horší, protože je to tvrdý, ale fest tvrdý. Palubka, výplně dveří, prostě všechno je tak tvrdý. Snad jen vršek palubky je z měkčeného materiálu a hodně dobře vypadá například loketní opěrka. Další věc, která vás upoutá, je volant, který se dobře drží, je z příjemné kůže a navíc hezky vypadá. Na volantu je spousta tlačítek tak, jak jsme z dnešních aut koncernu Hyundai a Kia zvyklí. Ze začátku jsem se trochu pral s ergonomií, zkrátka jsem nemohl najít to, co jsem hledal. Toto je však problém u každého nového auta, než si na to zkrátka člověk zvykne.
Co mě velmi potěšilo, jsou sedačky, které nabízí příjemnou tvrdost a kvalitní materiály. Co se mi však úplně nepodařilo nastavit, je hlavová opěrka, která byla na můj vkus hodně dopředu, přesto jsem se jí hlavou nedotýkal, ale ten divný pocit… :) Prostoru je v autě tak akorát. Auta této kategorie působí zvenku velmi robusním dojmem, přesto právě ve vnitřním prostoru pak zaostávají za auty nižší třídy. Kia Sportage není dle mě výjimkou.
Co se mi na autě vyloženě nelíbí, a co souvisí s interiérem a výbavou je roletka zavazadlového prostoru, která je prostě „divná“. Špatně se mi ovládá a tak nějak zle nedobře plandá. A další věc je to, že chybí rezervní kolo. To je prostě takový nedostatek, že nedovedu pochopit, koho napadlo přestat dávat do aut rezervní kola?! Představa, že v zimě na lyžích píchnu, mě děsí a jediné co mě může zachránit je asistenční služba.
Jinak výbava vozu obsahoval paket Winter za Kč 8.000,-, který zahrnuje vyhřívané přední a zadní sedačky, vyhřívaný kůží potažený volant (to my můžeme :D ) a kůží potaženou hlavici řadicí páky.

Z další výbavy vozu jen tak namátkou. Dešťový senzor, automatická světla, duální klimatizace, projektorové světlomety, LED denní svícení, tempomat a omezovač rychlosti, asistent pro sjíždění z kopce, couvací kamer, aktivní asistent pro jízdu v pruzích a například čtení dopravních značek. Z tohoto pohledu by se dalo konstatovat, že auto je vybavené velmi dobře a postačuje nárokům valné většiny motoristů.

Motor a jízda
Se Sportage jsem zatím najel necelých 95 km, a to zejména po městě. Samozřejmě jsem vyjel i za město a protáhl jsem Sportage do kopců, kterých je v okolí Ústí nad Labem dost a dost. A právě v kopcích jsem poznal, co téhle Sportage chybí. Jsou to, ty nám dobře známe, Nm… ano, bohužel, je to tak. Jinak jízda samotná je se Sportage doslova parádní. Sedmnácti palcová kola, s líbivým designem, ve spolupráci s dobře naladěným podvozkem krásně filtrují nerovnosti. Co musím taky pochválit je to, že hluk od motoru i od kol je prostě velmi dobře utlumen. Bravo! Jak jsem již zmínil, jezdil jsem s autem hlavně po městě, takže jsem si krásně vyzkoušel práci se spojkou. Dalo by se říct, že Kia Sportage s motorem GDI je právě do města a do příměstských oblastí jako dělaná. Auto jako by si užívalo právě jízdu po městě, je takové obratné. Překvapivé, že? Na silnicích mimo město se Sportage s GDI chová podobně jako GDI v i30 kombi. Auto je tiché, a když potřebujete zrychlit, je potřeba podřadit a pořádně tomu šlápnout na krk. Odměnou je samozřejmě slušná dynamika. Ovšem jízda v kopcích, jak jsem již zmínil, je pro Sportage trochu problém. Je prostě potřeba motor hodně točit. Jsem přesvědčený, že spousta jiných řidičů by tyto věci vůbec neřešila, ale já měl hlavně v prudkých stoupáních pocit, že motor je hlučný, jak kdyby jel o život, ale přitom se mu moc nechce. V této souvislosti ale musím říct, že auto nemá najeto ani tisíc km. Teď to nejdůležitější, tedy alespoň pro většinu z vás, a to je spotřeba. Vím, že těch 95 km je strašně malý „vzorek“, ale přesto to zmíním. Za těchto pár km mi palubní počítač ukázal 8,3 l na sto. Přiznám se, že jsem tam měl i přes 9 litrů, a to bylo hlavně po výjezdu na Komáří Vížku.


Se Sportage jsem si zkusil pár rychlejších průjezdů zatáček a musím říct, že drží opravdu moc dobře. Náklony karoserie byly překvapivě minimální. Na druhou stranu jsem měl v některých momentech pocit, že i30 kombi některé nerovnosti odfiltruje ještě líp. Asi je to daň za tvrdost podvozku. Taky je ještě potřeba poznamenat, že auto mělo obuté pneumatiky Hankook Ventus Prime 2.


Závěr
A je to tady… závěr… Kia Sportage přináší na trh nový design, který z mého pohledu není úplně top. Nápadně mi přídí toto auto připomíná Porsche Cayenne, na druhou stranu, proč ne. Každý máme jiný vkus. Interiér auta je až na pár tvrdých plastů pěkný a ergonomie je taky v pohodě. Tady Kiu určitě chválím. Motor 1.6 GDI patří překvapivě mezi nejprodávanější motorizace, tedy alespoň podle tvrzení prodejce. Dokáže totiž přesně vyhovět zákazníkům tohoto segmentu. Za relativně málo peněz mohou koupit robusní, velmi pěkně jezdící auto, které nabízí pocit bezpečí a pro nenáročného motoristu i dostatek výkonu. Spotřeba se bude odvíjet od stylu ježdění a na trasách, na kterých se bude auto provozovat. Jsem přesvědčený, že klidný řidič bude jezdit v pohodě do 8 litrů, a to není špatná hodnota. Celkově na mě Kia zapůsobila příjemně. Když už bych se ale rozhodl kupovat auto tohoto segmentu malých SUV, asi bych spíše zavítal ke konkurenci do Hyundai, kde mi nový Tucson nabízí minimálně stejnou výbavu a techniku, ale v líbivějším kabátě.
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Reklama
 

Uživatelský avatar
ob3l1x
***
Příspěvky: 663
Registrován: 16 črc 2014, 19:29

Nový Tucson

Příspěvek od ob3l1x »

Predtym som mal i30 ii 1,6 cvvt ale kratku verziu nie kombi
Hyundai Tucson 2016 - 1,6 GDI 97kW 130k - Moon rock STYLE
Uživatelský avatar
Martin14
**
Příspěvky: 180
Registrován: 19 říj 2016, 22:58
Bydliště: Zvolen

Re: Nový Tucson

Příspěvek od Martin14 »

Akú máte skúsenosť s panoramou? Ďakujem
i30 kombi 2018 1,4T-GDI-7DCT,Ara Blue,Style,Safety Pack+,Style Pack, Panoráma
I30 kombi 1,4MPi aqua blue comfort+Smart pack 2013 - predaná
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20227
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nový Tucson

Příspěvek od Axel.Foley »

Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
tomasko007
**
Příspěvky: 289
Registrován: 25 úno 2017, 18:11
Bydliště: Bratislava (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový Tucson

Příspěvek od tomasko007 »

Vcera som mal tu cest si vyskuat nachvilku jedneho noveho vazneho konkurenta pre Tucson.
Ano, hadate spravne, bola to Skoda Karoq.
Auto bolo vybavene s 1.5 TSI s 7st. DSG prevodovkou, vybava STYLE plus nejake serepeticky ...

cca 20 minut som sa okolo toho auta motal, skusal a musim povedat, ze sa mi paci.
Su detaily ktore menej ( napr. zadne svetla ), ale ako celok je to fakt dobre postavene auto.

Na uvod zacnem kladmi s porovnanim s Tucsonom.
Neviem cim to moze byt, nechcem ani hadat, ale nastupovanie do Karoqa je lepsie ako do Tucsona.
Ja so 190cm som aj pri uzkom parkovani aut nastupil a vystupl z toho auta uplne v pohode, s Tucsonom by som mal trosku problem.
Interier .. taky skodovacky ale funkcny :) V Nitre an autosalone ma do praveho kolena tlacil stredovy tunel, vcera som si to sedadlo nastavil lepsie a vsetko bolo OK.
Motor ( a celkovo aj auto ) je velmi dobre odhlucnene, po meste motor vobec nepocut (radio som mal vypnute). Tah motora je slusny (aj ked DSG - vyjadrim sa nizsie)
Chvalim auto-hold funkciu, za tych par krizovatiek som si to nevedel vynachvalit, neje nutne stat na brdze .. ako to robi 90% aut hlavne vecer :)
Auto malo najazdenych 60km, cize hovorit o nejakej spotrebe, a podobne ani nebudem ...

A teraz trosku zaporneho svetla..
cca 10 cm dlzky je citit, hlavne v interiery, Tucson je na tom o tych 10 cm lepsie :)
Kedze vcera vyslo aj slniecko a pekne svietilo do interieru, tak na moj vkus slabo podsviedena zaradena "rychlost" na DSG. Ale dodam, je to o zvyku, cize po par stovkach km, uz by som na paku ani nepozeral.
Hned po prvom zhasnuti motora (auto start stop) sme to deaktivovalii, nastastie sa to da :)
DSG prevodovka ako taka ide krasne hladko, ani neje citit ako preradzuje, iba som sledoval ako som sa zrazu z 2ky dostal na 5ku (pri cca 60tke).
Problem nastal, ak som chcel zo 60tky akcelerovat, prevodovka proste zaspala (rovnako ako v Kodiaqu). mierne stlacenie plynoveho pedalu mierne zrychlovanie, vacsie stlacenie plynoveho pedalu - mierne zrychlovanie, stlacenie pedalu nadoraz, asi sekunda vahania, podradenie z 5 do 2, 5000 otacok a vtedy sa to rozbehlo (samozrejme aj zvukovo).
Moja otazka hned znela, na aku <> to ma turbo a krutiaci moment aj pri nizsich otackach, ze prevodovka vytocila motor na 5000 otacok ...
Stale si hovorim ze chce to asi cvik na tu DSG prevodovku, ale u mna zatial sklamanie. Co si pamatam jazdu s automatom v Tucsone, tak reaguje a funguje lepsie.
Ked sme dosli spat, idem parkovat, vo vybave bola aj parkovacia kamera .. no rozlisenie tej kamery teda nic moc.
Nemal som pocit ze by bola spinava, ale obraz bol rozmazanejsi a nejasny. Moze byt ze to sposoboval aj display s vyssim rozlisenim, ze obraz z kamery bol zly ..
Kazdopadne obraz kamery v Tucsone je lepsi, menej rozmaznay.

Na zaver iba dodam, ze za 23500e sa predava Karoq 1.5 TSI s manualom vo vybave Style (toto by bola asi moja volba)
Cakacia doba 17-20 tyzdnov. (tych 20 je prave na tu 1.5tku TSI)
Hyundai Tucson (2017) - 1.6 GDI 97kw/132k - STYLE - Phantom Black (PAE)
KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black
kongresman
**
Příspěvky: 264
Registrován: 08 dub 2014, 17:33

Re: Nový Tucson

Příspěvek od kongresman »

Jak jsem už tady psal, tak pošilhávám po novém Tucsonu. Byl jsem dnes u našeho dealera řešit výkup i30, kolik by za to asi chtěli a že bych odjel už letos v rámci akce .... Hyundai Tucson
Limitovaná edice Best of Czech..... do konce listopadu. Nečekal bych až za rok. Jak jsem původně chtěl. A ejhle, zase jedna "vychytávka". Teď jsem to zjistil až doma. Pokud chceš v té akci Tucson pouze 1,6 GDI, nedostaneš plnohodnotnou rezervu, pouze soupravu na opravu pneumatik. Proč to jde u vyšších motorizací, to nechápu. Takže se vás ptám. Máte s tím nějakou zkušenost ? Dá se dokoupit kolo ? Je to tam u 1,6 GDI uzpůsobeno ? Nebo to je v kufru jinak překopáno ? Nechci žádné lepítka, chci normální kolo. Nebo si si dokoupit kolo a vozit ho v kufru ? Zase prachy navíc. A je vůbec pak v této výbavě ve voze zvedák ? S těmi lepítky mám negativní zkušenost. Jednou s jiným autem noci v zapadákově,po tmě, ostrý šutr, větší díra a lepítko na hov .... Nikam jsem se nedovolal, čekal, až mi jakýsi známý známého doveze podobné kolo, děs. Už nikdy více !!! Jinak přístup prodejce super, i nějaký ten cenový bonus, jenom to kolo mě ser...
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Nový Tucson

Příspěvek od vorlajz »

Kongresmane... tak snad to kolo se dá vyřešit ne? beru auto, ale chci to kolo... zařídíte to? :D :D :D
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 536
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový Tucson

Příspěvek od milan74ma »

Svagor ma 1.6 GDI. 2 sady pneu. 4x zimne a 4x letne. Vyhodil ten polysteren co tam bol namiesto rezervy a namiesto rezervy vozy 1ks zo setu. V lete tam ma 1ks so zimnou gumou. V zime tam ma 1ks s letnou gumou.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5115
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Nový Tucson

Příspěvek od petzl62 »

kongresman:
milan74ma: Líp to snad ani popsat polopatisticky nejde =D> =D> Jezdím v nové i30 s úplně stejnou variantou-a dojezdová galuska leží v pytli v garáži :mrgreen:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,67 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 47100 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Nový Tucson

Příspěvek od vorlajz »

Mam pocit ze pod ty kastliky by se mi v kombiku plnohodnotna pneumatika nevesla... Jinak reseni je to super...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5115
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Nový Tucson

Příspěvek od petzl62 »

V nové bohužel kastlíky nejsou-asi za "malý" příplatek,pokud vůbec-takže o to jednodušší,ale kdyby byly,tak bych jezdil asi s galuskou :wink:
Ve služebním ceedu sw vyřešeno výtečně i s plnohodnotnou rezervou i s kastlíky =D>
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,67 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 47100 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9074
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Nový Tucson

Příspěvek od idam.i »

Súprava na lepenie je čertov vynález :evil: V i40 bola rezerva plnohodnotné liate kolo 17 palcov.V Elantre je už len dojazdovka. Zjavne aj Kórejci šetria,no zaplať pánboh aj za tú dojazdovku. :D/
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Nový Tucson

Příspěvek od Chasnik »

Jedna věc, že šetří, druhá je, že se na CZ trhu bojuje za litry v kufru. A dojezdovka znamená větší kufr, podlážka může jít níž. V I. generaci i30 jsem měl plnohodnotnou rezervu, ale výška kufru pod roletku byla fakt mizivá. Z tohoto důvodu považuju dojezdovku za rozumný kompromis.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
snike
**
Příspěvky: 382
Registrován: 17 říj 2015, 23:17

Příspěvek od snike »

Ja mam Sportage s lepici sadou, kdybych chtel rezervu, tak jen dojezdovou. Maji v nabidce prislusenstvi za 5.045,- toto ...

Sada obsahuje disk dojezdového kola, hever, nářadí a příslušenství pro uchycení kola pod podlahou zav. prostoru. K disku je nutné dokoupit pneu o rozměru T135/90D17 103/104M

Stejne by to mel mit i snad Tucson?
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 36.333 km
Uživatelský avatar
tomasko007
**
Příspěvky: 289
Registrován: 25 úno 2017, 18:11
Bydliště: Bratislava (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový Tucson

Příspěvek od tomasko007 »

milan74ma píše:Svagor ma 1.6 GDI. 2 sady pneu. 4x zimne a 4x letne. Vyhodil ten polysteren co tam bol namiesto rezervy a namiesto rezervy vozy 1ks zo setu. V lete tam ma 1ks so zimnou gumou. V zime tam ma 1ks s letnou gumou.
Takto to mam aj ja + hever za 15e + kluc na kolesa 5e
Dokonca som uvazoval o "5tom" kolese -> hlinkovy disk do serie cca 100e + nejaka lacnejsia pneu (predsa sa bude iba vozit v kufry) za cca 60e
Ale skoda penazi, radsej jednu zo sady letnych/zimnych.
Avsak lepiaca sada ma vyhodu, ze ma kompresor na dofukanie kolies :) -> teda nemusel som dokupovat / alebo rucne makat / ked mi klesol tlak v pneu (letnych) pri chladnejsom pocasi.
Hyundai Tucson (2017) - 1.6 GDI 97kw/132k - STYLE - Phantom Black (PAE)
KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Pokec“