motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.4 T GDi
Deegr je muž dvoch tváry.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: motor 1.4 T GDi
Jo docela rychle da sa to. Inak tebe ta ako vychadza s DCT? Priblizne.petzl62 píše:No 40km za 35 minut...rychlé počty docela,ne?
A u Deegra bych se fakt defenzivní jízdy s N neobával,to fakt nee
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: motor 1.4 T GDi
Moje spotřeba je v podpisu-průměrná od srpna,dle tankování...a sedí i s palubním počítačem
Momentálně chladno a zimní kola trošku kazí spotřebu
Momentálně chladno a zimní kola trošku kazí spotřebu
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Kazi a jaka jsou tedy cisla?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: motor 1.4 T GDi
Nko si nekupuji, abych jezdil na spotřebu Ale jsem zvědav, jaká tam budou padat čísla v záběhu, určitě se pak podělím
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně
Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně
Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: motor 1.4 T GDi
Me se zda ze u 1.4T je plneni posunute trochu vic nahoru,obzivne to hodne az u 4000ot.Ve spodku mi to prijde tak trochu jako atmo.Mozna je to jen muj subjektivni dojem,ale i 1.0T se mi zdalo,ze turbo foukalo vic od zdola..Deegr píše:Nko si nekupuji, abych jezdil na spotřebu Ale jsem zvědav, jaká tam budou padat čísla v záběhu, určitě se pak podělím
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně
Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Deegr: Opravdu pohodová jízda s touto spotřebou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
asd111: Právě že ne. Mě to až překvapilo, jak to hezky jede odspodu. Proto jsem to napíchl na OBD, abych se podíval na tlaky turba a opravdu tláčí už dole naplno. Možná je to tím, že brachá jezdí na Vervu 100 a díky vyššímu oktanovému číslu si motor může dovolit v nižších otáčkách vyšší plnící tlak, aniž by docházelo k předčasnému samovznícení, tzv. klepání.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: motor 1.4 T GDi
Muj tip na spotrebu N je neco kolem 8l pokud se bude motor nudit Ve meste pak jeste o trochu vic.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Přesně tak, Klatovy jsou v nadmořské výšce cca 440 m a Plzeň jen lehce nad 300 m. Z Plzně do Klatov by ta spotřeba byla k šesti litrům, ale i tak dobrý Průměrná rychlost kolem 70 km/h.helou píše:Asi tych 40km bolo dole kopcom... Len by ma zaujimala priemerna rychlost.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.4 T GDi
Jsme tu tací co občas dokážeme s těmi foukačkami čarovat . Ale čučel jsem jak mi auto začalo chlemtat na zimních gumách .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: motor 1.4 T GDi
vetsi valivy odpor, to je jako by jsi do auta nalozil nake zavazadla...to rikam porad..poweeeer
...proto mam 1,6
...proto mam 1,6
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: motor 1.4 T GDi
A na kolik to foukáš? Teď nemyslím turbo, ale gumyMr. HYUNDAI píše:Jsme tu tací co občas dokážeme s těmi foukačkami čarovat . Ale čučel jsem jak mi auto začalo chlemtat na zimních gumách .
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.4 T GDi
Po předchozích zkušenostech používám dálniční tlak, tedy pro plně zatížené auto.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate