motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Deegr je muž dvoch tváry. :wink:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Alf6 »

Deegr...zdravicko sousede :)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
helou
**
Příspěvky: 459
Registrován: 18 čer 2017, 17:07

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od helou »

petzl62 píše:No 40km za 35 minut...rychlé počty docela,ne?
A u Deegra bych se fakt defenzivní jízdy s N neobával,to fakt nee :mrgreen:
Jo docela rychle da sa to. Inak tebe ta ako vychadza s DCT? Priblizne.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Moje spotřeba je v podpisu-průměrná od srpna,dle tankování...a sedí i s palubním počítačem :wink:
Momentálně chladno a zimní kola trošku kazí spotřebu :roll: #-o
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od shawt »

Kazi a jaka jsou tedy cisla?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Deegr »

Nko si nekupuji, abych jezdil na spotřebu :lol: Ale jsem zvědav, jaká tam budou padat čísla v záběhu, určitě se pak podělím :mrgreen:
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně :lol:

Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší :lol: Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Deegr píše:Nko si nekupuji, abych jezdil na spotřebu :lol: Ale jsem zvědav, jaká tam budou padat čísla v záběhu, určitě se pak podělím :mrgreen:
Já náhodou jezdím slušně, většinou, když není nálada, nebo jsem unaven... Však můj soused Alf vám to potvrdí, už mě potkal a až se divil, jak jsem jel slušně :lol:

Dokonce jsem i předjížděl, felicii s kárkou, nebyl jsem nejpomalejší :lol: Ten motor jezdí vážně parádně, je lepší ve všech parametrech, než 1.6 GDI. Uvidíme, jak to bude s životností motoru, ale je to Hyundai, ne VW koncern, takže bych se ani toho nebál. Nyní má bratr už nějakých 4000 km a zjistil jsem zajímavou věc.
Proti 1.6 T-GDI ze Ceedu GT je motor nastaven více na spodek. Už kolem 2500 rpm, možná i dříve, tlačí turbo svoje maximum 1.2 baru, s rostoucími otáčkami tlak postupně klesá. U Ceedu to bylo naopak. Plný tlak, také 1.2 baru dosahoval až po překročení 4000 rpm. 1.4 T-GDI má pak už kolem 1.1 baru a dál klesá.
Jen taková zajímavost, co jsem vypozoroval, když jsem si připojil OBD adaptér.
Me se zda ze u 1.4T je plneni posunute trochu vic nahoru,obzivne to hodne az u 4000ot.Ve spodku mi to prijde tak trochu jako atmo.Mozna je to jen muj subjektivni dojem,ale i 1.0T se mi zdalo,ze turbo foukalo vic od zdola..
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Deegr: Opravdu pohodová jízda s touto spotřebou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Deegr »

asd111: Právě že ne. Mě to až překvapilo, jak to hezky jede odspodu. Proto jsem to napíchl na OBD, abych se podíval na tlaky turba a opravdu tláčí už dole naplno. Možná je to tím, že brachá jezdí na Vervu 100 a díky vyššímu oktanovému číslu si motor může dovolit v nižších otáčkách vyšší plnící tlak, aniž by docházelo k předčasnému samovznícení, tzv. klepání.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Muj tip na spotrebu N je neco kolem 8l pokud se bude motor nudit :-) Ve meste pak jeste o trochu vic.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

helou píše:Asi tych 40km bolo dole kopcom... Len by ma zaujimala priemerna rychlost.
Přesně tak, Klatovy jsou v nadmořské výšce cca 440 m a Plzeň jen lehce nad 300 m. Z Plzně do Klatov by ta spotřeba byla k šesti litrům, ale i tak dobrý :) Průměrná rychlost kolem 70 km/h.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jsme tu tací co občas dokážeme s těmi foukačkami čarovat :lol: . Ale čučel jsem jak mi auto začalo chlemtat na zimních gumách :( .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od shawt »

vetsi valivy odpor, to je jako by jsi do auta nalozil nake zavazadla...to rikam porad..poweeeer
...proto mam 1,6 :-k
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Chasnik »

Mr. HYUNDAI píše:Jsme tu tací co občas dokážeme s těmi foukačkami čarovat :lol: . Ale čučel jsem jak mi auto začalo chlemtat na zimních gumách :( .
A na kolik to foukáš? Teď nemyslím turbo, ale gumy :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Po předchozích zkušenostech používám dálniční tlak, tedy pro plně zatížené auto.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“