Úsekové měření rychlosti
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Úsekové měření rychlosti
Informace, která se Vám může hodit
Úsekové měření
Nová past na řidiče, za jednu cestu Prahou, Ústím n. Labem, nebo třeba i Zlínem může řidič, má-li smůlu, přijít o řidičák! Pozor, nemluvím zde o silničních pirátech, ale o běžném řidiči, který není připraven na nástrahy, které na něho v pražských, ústeckých nebo i zlínských ulicích číhají.
Co je vlastně úsekové měření a jak funguje?
Úsekové měření je prakticky měření v cca 200 až 300 metrů dlouhém úseku prováděné pomocí kamer na vjezdu a výjezdu. Kamera spolu s fotografií každého projíždějícího automobilu zaznamená čas vjezdu a výjezdu z daného úseku a podle rozdílu časů dojde k následnému vyhodnocení doby průjezdu vůči ujeté vzdálenosti, čímž systém vyhodnotí průměrnou rychlost. Podle statistiky ministerstva dopravy každý třetí řidič na místech s tzv. úsekovým měřením projede vyšší, než povolenou rychlostí. To při současných povolených rychlostech právě na místech s tímto měřením není žádný kumšt a tato jízda se v žádném případě nemusí podobat "závodům" a hazardu se zdravím.
Například na dálnici "Jižní spojka" je až do 23. hodiny omezení na 80km/h a stálá úseková měření mají na růžích ustláno, protože 80km/h na dálnici jezdí opravdu málokdo a když chce člověk jet alespoň v koloně a dopravu příliš nebrzdit, má na tachometru rychlost okolo 100km/h. Bohužel, PRO VĚTŠINU ŘIDIČU se i jedna taková jízda může stát osudnou. Stačí aby jste měli alespoň trochu těžší nohu na plynu a jeli po "dálnici" třeba 105 km/h, nikterak závratnou a v porovnání s běžnou 130km/h povolenou rychlostí na dalších podobných komunikacích už vůbec ne vysokou rychlostí. Na dvou úsekových měření, které stojí několik kilometrů po sobě můžete při porušení rychlosti více než o 20km/h zaplatit DVAKRÁT POKUTU 2 500 Kč, přijít o 6 bodů a co zřejmě většina lidí ani netuší, navíc, na půl roku přijít o řidičský průkaz. Poruší-li totiž řidič 2x v témže roce rychlost o více než 20km/h v obci, nebo o 30 a více km/h mimo obec, automaticky je mu na 1/2 roku odebrán řidičský průkaz a to i přes to, že nenasbíral 12 ale pouze 6 bodů.
Jak se proti úsekovým měřením chránit?
Jelikož v těchto situacích, kdy oproti klasickému radaru úsekové měření prakticky nic nevysílá a je radarovým detektorem až na výjimky nemožné odhalit (pouze některé typy antiradarů dokáží detekovat úsekové měření v noci, kdy je na kamerách aktivní infra přisvícení. Jedinou ochranou, kterou řidič má, jsou jeho vlastní oči. Úsekové měření je většinou velice dobře odhalitelné a to kamerami nad měřeným jízdním pruhem, ale zejména cca 10cm širokou bílou příčnou čarou na vozovce v místech, kde by jste ji LOGICKY NEČEKALI !!! Pozorný řidič tuto "anomálii" na vozovce prakticky nemůže přehlédnou. Stane-li se Vám, že do takovéhoto úseku s omezením na 80km/h vjedete například stokilometrovou rychlostí a nechcete být změřen, doporučuji vám OPATRNĚ zpomalit řekněme na 60km/h tak, aby vaše průměrná rychlost při projetí úsekem odpovídala nejvyšší povolené rychlosti.
Úseků s tímto typem měření bohužel není nikterak málo, zde uvádím známá místa v Praze:
1. Čimická
2. Vysočanská
3. V Holešovičkách
4. Čs. armády
5. Evropská
6. Patočkova
7. Jeremiášova
8. Radlická
9. K Barrandovu
10. Jeremenkova
11. Novodvorská
12. Opatovská
13. Průmyslová
14. tunel Mrázovka
15. Strahovský tunel
16. Zlíchovský tunel
17. 5. května (Jižní spojka-Vyskočilova)
18. Jižní spojka (Barrandovský most-Sulická)
19. Jižní spojka (5. května-Chodovská)
20. Jižní spojka (Průmyslová-lanový most)
21. Podolské nábřeží (Jeremenkova -Podolská)
22. Strakonická (Na Báních-Ke Krnovu)
23. Evropská (Drnovská-směrem do centra)
24. Bělohorská (čerpací stanice Benzina-Falcká)
25. Ústecká (Spořická-K Ládví)
26. Poděbradská (Kolbenva-Kbelská)
27. Slezská(Chodská-Šumavská)
28. Korunní (Chodská-Kladská)
29. Vinohradská (Votická ul. - U Vinohradské nemocnice)
30. Koněvova (Na Hlídce-Na Vápence)
31. Vídeňská (K Zeleným domkům-Dobronická)
32. Plzeňská (u zastávky MHD Motol)
33. Kamýcká (Výhledské náměstí-Dvorská)
34. Podbabská (u ulice Pod Paťankou)
35. Mírového hnutí (K Horkám-Květnového vítězství)
36. Starokolínská (u ulice Staroklánovické)
Úsekové měření
Nová past na řidiče, za jednu cestu Prahou, Ústím n. Labem, nebo třeba i Zlínem může řidič, má-li smůlu, přijít o řidičák! Pozor, nemluvím zde o silničních pirátech, ale o běžném řidiči, který není připraven na nástrahy, které na něho v pražských, ústeckých nebo i zlínských ulicích číhají.
Co je vlastně úsekové měření a jak funguje?
Úsekové měření je prakticky měření v cca 200 až 300 metrů dlouhém úseku prováděné pomocí kamer na vjezdu a výjezdu. Kamera spolu s fotografií každého projíždějícího automobilu zaznamená čas vjezdu a výjezdu z daného úseku a podle rozdílu časů dojde k následnému vyhodnocení doby průjezdu vůči ujeté vzdálenosti, čímž systém vyhodnotí průměrnou rychlost. Podle statistiky ministerstva dopravy každý třetí řidič na místech s tzv. úsekovým měřením projede vyšší, než povolenou rychlostí. To při současných povolených rychlostech právě na místech s tímto měřením není žádný kumšt a tato jízda se v žádném případě nemusí podobat "závodům" a hazardu se zdravím.
Například na dálnici "Jižní spojka" je až do 23. hodiny omezení na 80km/h a stálá úseková měření mají na růžích ustláno, protože 80km/h na dálnici jezdí opravdu málokdo a když chce člověk jet alespoň v koloně a dopravu příliš nebrzdit, má na tachometru rychlost okolo 100km/h. Bohužel, PRO VĚTŠINU ŘIDIČU se i jedna taková jízda může stát osudnou. Stačí aby jste měli alespoň trochu těžší nohu na plynu a jeli po "dálnici" třeba 105 km/h, nikterak závratnou a v porovnání s běžnou 130km/h povolenou rychlostí na dalších podobných komunikacích už vůbec ne vysokou rychlostí. Na dvou úsekových měření, které stojí několik kilometrů po sobě můžete při porušení rychlosti více než o 20km/h zaplatit DVAKRÁT POKUTU 2 500 Kč, přijít o 6 bodů a co zřejmě většina lidí ani netuší, navíc, na půl roku přijít o řidičský průkaz. Poruší-li totiž řidič 2x v témže roce rychlost o více než 20km/h v obci, nebo o 30 a více km/h mimo obec, automaticky je mu na 1/2 roku odebrán řidičský průkaz a to i přes to, že nenasbíral 12 ale pouze 6 bodů.
Jak se proti úsekovým měřením chránit?
Jelikož v těchto situacích, kdy oproti klasickému radaru úsekové měření prakticky nic nevysílá a je radarovým detektorem až na výjimky nemožné odhalit (pouze některé typy antiradarů dokáží detekovat úsekové měření v noci, kdy je na kamerách aktivní infra přisvícení. Jedinou ochranou, kterou řidič má, jsou jeho vlastní oči. Úsekové měření je většinou velice dobře odhalitelné a to kamerami nad měřeným jízdním pruhem, ale zejména cca 10cm širokou bílou příčnou čarou na vozovce v místech, kde by jste ji LOGICKY NEČEKALI !!! Pozorný řidič tuto "anomálii" na vozovce prakticky nemůže přehlédnou. Stane-li se Vám, že do takovéhoto úseku s omezením na 80km/h vjedete například stokilometrovou rychlostí a nechcete být změřen, doporučuji vám OPATRNĚ zpomalit řekněme na 60km/h tak, aby vaše průměrná rychlost při projetí úsekem odpovídala nejvyšší povolené rychlosti.
Úseků s tímto typem měření bohužel není nikterak málo, zde uvádím známá místa v Praze:
1. Čimická
2. Vysočanská
3. V Holešovičkách
4. Čs. armády
5. Evropská
6. Patočkova
7. Jeremiášova
8. Radlická
9. K Barrandovu
10. Jeremenkova
11. Novodvorská
12. Opatovská
13. Průmyslová
14. tunel Mrázovka
15. Strahovský tunel
16. Zlíchovský tunel
17. 5. května (Jižní spojka-Vyskočilova)
18. Jižní spojka (Barrandovský most-Sulická)
19. Jižní spojka (5. května-Chodovská)
20. Jižní spojka (Průmyslová-lanový most)
21. Podolské nábřeží (Jeremenkova -Podolská)
22. Strakonická (Na Báních-Ke Krnovu)
23. Evropská (Drnovská-směrem do centra)
24. Bělohorská (čerpací stanice Benzina-Falcká)
25. Ústecká (Spořická-K Ládví)
26. Poděbradská (Kolbenva-Kbelská)
27. Slezská(Chodská-Šumavská)
28. Korunní (Chodská-Kladská)
29. Vinohradská (Votická ul. - U Vinohradské nemocnice)
30. Koněvova (Na Hlídce-Na Vápence)
31. Vídeňská (K Zeleným domkům-Dobronická)
32. Plzeňská (u zastávky MHD Motol)
33. Kamýcká (Výhledské náměstí-Dvorská)
34. Podbabská (u ulice Pod Paťankou)
35. Mírového hnutí (K Horkám-Květnového vítězství)
36. Starokolínská (u ulice Staroklánovické)
- Reklama
Jezdit bez predni SPZ je davno znama a uzitecna vec...lepsi nez antiradar za 10 tisic.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Nightmaster
- **
- Příspěvky: 151
- Registrován: 19 črc 2005, 23:24
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
No to je ale hnus, taková buzerace!
Já bych kromě očí viděl ještě jednu, účinnější obranu: GPS navigaci s aktuální databází POI úsekových i dalších radarů, staženou z www.poi.cz.
Já bych kromě očí viděl ještě jednu, účinnější obranu: GPS navigaci s aktuální databází POI úsekových i dalších radarů, staženou z www.poi.cz.
Moderátor sekcí Pokec a Srazy
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR
http://broumovsko.net
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR
http://broumovsko.net
Nighte, porad..do jakyho adresare v Tomtomu to mam hodit, aby to fachalo?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
No to je sice fakt, ale kdyz mne nahodou chyti prislusnik ze nemam predni znacku, tak mi muze sebrat bod a jeste pridam do statni kasy par tisicovek.Hardcam píše:Jezdit bez predni SPZ je davno znama a uzitecna vec...lepsi nez antiradar za 10 tisic.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Nightmaster
- **
- Příspěvky: 151
- Registrován: 19 črc 2005, 23:24
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
To Hard: Přímo tam, kde máš mapy. A pak v nastavení zapni zobrazování POI, vyber radary a zvuk upozornění. Je to skvělá věc a funguje to.
Moderátor sekcí Pokec a Srazy
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR
http://broumovsko.net
*************************
Hyundai Lantra 1.6 16V DOHC G4GR
http://broumovsko.net
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co se týká Prahy tak podrobné info - mapku i foto přesného umístění najdete tady: http://doprava.praha-mesto.cz/(c11an5eq ... =669759355
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Nemáte někdo zájem o zachovalý řidičák? Právě mě přestalo řízení bavit. Pokud se mám nechat na každém rohu buzerovat nějakým policajtem, který si spokojeně žije z mých daní a bude mi dokazovat, že on je ten důležitý mezi náma hov...a, tak to raději začnu jezdit taxíkem. Zvýší se mi tím náklady a tím pádem budu platit menší daně a benga budou muset začít šetřit . Pak jim nezbude ani na ty příčné bílé čáry
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál