Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
Juchuuuuu, tak mi volal prodejce, že už mám přidělené VIN a auto bych měl mít do dvou týdnu
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai i30 N
Ježíšek přijede trochu dřív .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai i30 N
supeeer
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Re: Hyundai i30 N
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: Hyundai i30 N
No to máš pěkný online tracking, ještě by tě mohli pozvat do fabriky, mrknout se, až bude kára na linceDeegr píše:Juchuuuuu, tak mi volal prodejce, že už mám přidělené VIN a auto bych měl mít do dvou týdnu
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai i30 N
To by bolo pekné.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20278
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
To by byl moc hezký dárek.Chasnik píše:No to máš pěkný online tracking, ještě by tě mohli pozvat do fabriky, mrknout se, až bude kára na linceDeegr píše:Juchuuuuu, tak mi volal prodejce, že už mám přidělené VIN a auto bych měl mít do dvou týdnu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
na SK SEAT fóre písal majitel cupry porovnanie s i30 N
Tak bol som sa previezt na Nku... zaroven tu istu trasu som bol skusit aj na mojej Cupre... dojmy, plusy/minusy oboch aut...
Vzhlad
Dizajn je cisto subjektivna vec, niekomu sa moze viac pacit Cupra, inému Nko. Cupra posobi civilnejsie a zaroven stale este mlado a zaujimavo. Nko svojimi kridielkami posobi agresivnejsie, az trochu chuligansky. Ale (na moj vkus) je to stale v norme, nie je to ufo ako TypeR. Celkom pripomina Mercedes A45 co niekomu moze vadit, niekomu zas naopak. Smolkova modra nazivo vyzera lepsie ako na fotkach, vedel by som s nou zit
Interier
Taktiez dva odlisne svety, Cupra posobi vyspelejsim a nadcasovejsim dojmom (klasika koncern...). Interier je jednoduchy a prehladny a plasty posobia kusok hodnotnejsim dojmom. Nko je urcene skor excentrickejsim vodicom, interier je plny kriviek, co moze posobit zaujimavejsie, no zaroven aj chaotickejsie... Ale nemyslim ze by to bola nejaka tragedia, casom si na to majitel urcite raz dva zvykne a nebude problem.
Pocitovo posed za volantom a praca s volantom a saltpakou mi viac vyhovovala v Cupre, Nko malo saltpaku priliz nizko a pri uchope mi vyslovene vadilo ako mi prsty neustale brnkali o ten bazmek ktorym sa dviha paka pri spiatocke. Chod a drahy boli trosku tuhsie ako u mna, no TypeR to este nebol. Sedadla su v Nku jedine mozne (chvalim elektricke nastavovanie), kdezto Cupra ma moznost priplatit si za sportovejsie s vacsim bocnym vedenim, ktore su aj cele tuhsie. Takze standardne by som povedal ze su v Cupre aj Nku na rovnakej urovni, velmi prijemne na bezne vozenie, no v ostrych zákrutách som sa pristihol ako sa drzim volantu aby ma to nevytoto zo sedacky von... Priplatkove ma pekne drzia a mozem s volantom vzdy rovnako narabat a nemusim sa ho "drzat". Vyska sedenia je v Nku kustik nizsie, co chvalim. Pedale su velmi podobne, no v Nku sa mi zdalo ze maju kratsi a spojka trosku tuhsi chod. Moznost nastavenia volantu a sedacky su v Cupre aj N na vybornej urovni.
Podvozok
Rovno poviem, ze tuto sa mi vidi Hyundai lepsi, podvozok je pocitovo (auto malo 1300km) tvrdsi a pevnejsi. V ramci rezimov je Cupra vzdy o nieco maksia ako Nko. Kto s autom jazdi casto pianko, oceni poddajnost Cupry, naopak kto ma radsej tvrdsie auta, tomu viac sadne tvrdsie Nko. Jazdil som vsak len hladke cesty, takze je mozne, ze na nerovnostiach podvozok Nka nemusi fungovat tak ako Cupracky... Ale mozno aj nie, toto nechavam otvorene bez verdiktu.
Co sa tyka samosvoru, neviem presne na akom principe pracuje Nko, no tu som bol celkom sklamany... Nastup bol jednoznacne neskorsi ako v Cupre, co by som vzhladom na nizsi vykon cakal skor opacne. Taktiez nastup bol skokovy, akoby najprv nedotacave nic a potom sa to zrazu chytilo a uz to tahalo pekne do zakruty. V Cupre je nastup plynulejsi a nedotacavost prichadza az pri jazde "na hulvata" a nie vzdy kym sa zapne svor :/ Tuto spomeniem este jednu vec - v serii cupra na rozjazdoch z nízkych rychlosti nepekne bucha od makkej prednej napravy, Nko toto nerobi. No da sa to v pohode vyriesit za 50€ kupou silnejsieho silentu... ale predsa len, Hyundai ma toto poriesene v serii, bodka.
Brzdy
Tuto vidim celkom zhodu, samozrejme v ramci moznosti beznej testovacej jazdy. Cit v pedale a intenzita spomalenia boli pocitovo rovnake. Hyundai sa vsak chvalia vysokou tepelnou odolnostou pri jazde na okruhu, tak ak je to pravda a brzdy v okruhovom rezime vydrzia dlhsie, maju u mna velke plus. Brzdy sa mi na Cupre podarilo prehriat zatial len raz, ale vzdy som siel stylom 1 zahrievacie, 1-2 ostre a 1 chladiace kolo, takze ani moc nemali prilezitost vadnut. Na okrskach sa mi ich zatial nepodarilo unavit, no myslim ze by nebol problem ak by som ich nesetril.
Motor
Tuto samozrejme vitazi Cupra, kedze ma vyssi vykon. Na pedaly je to poznat tym spôsobom, akoby som mal na Cupre moznost tocit len do 5tis ot., Nku chyba pocitova spicka (dost cudne o nej hovorit v pripade turbo motora, ale je to tak). Ci uz ide o tah, alebo o krivku krutaku. Nie nadarmo sa 2,0TSI povazuju za jedny z naj 2,0 turbo benzinov na trhu
Zvuk
Tu je trochu problem s porovnanim, kedze v Cupre mam aktualne vymontovany stredovy tlmic, takze hluku od vyfuku aj prdkania mam viac, ale skusim si pospominat na seriu
Cupra je v serii celkovo tichsia, no prdka pri preradeni, bez ohladu na zvoleny rezim. Nko musi byt v rezime N, inak je zvuk obycajny ako bezny benzinak. V rezime N zacne pri podradovani samo davat medziplyny a pri radeni hore zasa streli do vyfuku. Co sa mi velmi pacilo Mne by napr. chybalo nastavit si makky podvozok, riadenie a pritom by som chcel mat vsetky tie pekne prdy a tak... Ak striktne porovnam, tak v serii je Nko zvukovo zaujimavejsie ako Cupra. Avsak v Cupre staci vybrat stredovy tlmic a karta sa obrati. Jednym dychom ale musim dodat, ze touto upravou sa jazda na dialnici stava v Cupre celkom utrpenim, zato verim ze v Nku bude vsetko vporiadku aj v rezime N.
Celkovy dojem, zaver
Obe auta su prijemne vyuzitelne aj na komfortnu aj sportovu jazdu. Daju sa dobre prisposobit a nastavit. Hyundai vyzera, jazdi aj znie viac chuliganskejsie, no nebude na okruhu (vdaka nizsiemu vykonu) a okreskach (vdaka horsie fungujúcemu svoru) tak rychly ako Cupra. Cupra je taka ticha voda, sleeper, v serii decentny zvuk a nenapadny dizajn, posobia silno kontrastne s jej výkonmi na trati. Zaroven vie ponuknut aj tichsiu a jemnejsiu komfortnu jazdu. No celkovo su to vsetko nevelke rozdiely, ktore ak si vezmeme ofiko cenu na SK bez zliav (N 29k a Cupra v tej vybave 35k (zacina na 30k), tak neviem neviem ci by som si Cupru vybral... Chcelo by to do porovnania zahrnut novy TypeR, by mal byt menej hardcore ako predosly model. Zacina vsak az na 36k a vsetci vieme aka je ochota Hondy nieco zlavit...
Tak bol som sa previezt na Nku... zaroven tu istu trasu som bol skusit aj na mojej Cupre... dojmy, plusy/minusy oboch aut...
Vzhlad
Dizajn je cisto subjektivna vec, niekomu sa moze viac pacit Cupra, inému Nko. Cupra posobi civilnejsie a zaroven stale este mlado a zaujimavo. Nko svojimi kridielkami posobi agresivnejsie, az trochu chuligansky. Ale (na moj vkus) je to stale v norme, nie je to ufo ako TypeR. Celkom pripomina Mercedes A45 co niekomu moze vadit, niekomu zas naopak. Smolkova modra nazivo vyzera lepsie ako na fotkach, vedel by som s nou zit
Interier
Taktiez dva odlisne svety, Cupra posobi vyspelejsim a nadcasovejsim dojmom (klasika koncern...). Interier je jednoduchy a prehladny a plasty posobia kusok hodnotnejsim dojmom. Nko je urcene skor excentrickejsim vodicom, interier je plny kriviek, co moze posobit zaujimavejsie, no zaroven aj chaotickejsie... Ale nemyslim ze by to bola nejaka tragedia, casom si na to majitel urcite raz dva zvykne a nebude problem.
Pocitovo posed za volantom a praca s volantom a saltpakou mi viac vyhovovala v Cupre, Nko malo saltpaku priliz nizko a pri uchope mi vyslovene vadilo ako mi prsty neustale brnkali o ten bazmek ktorym sa dviha paka pri spiatocke. Chod a drahy boli trosku tuhsie ako u mna, no TypeR to este nebol. Sedadla su v Nku jedine mozne (chvalim elektricke nastavovanie), kdezto Cupra ma moznost priplatit si za sportovejsie s vacsim bocnym vedenim, ktore su aj cele tuhsie. Takze standardne by som povedal ze su v Cupre aj Nku na rovnakej urovni, velmi prijemne na bezne vozenie, no v ostrych zákrutách som sa pristihol ako sa drzim volantu aby ma to nevytoto zo sedacky von... Priplatkove ma pekne drzia a mozem s volantom vzdy rovnako narabat a nemusim sa ho "drzat". Vyska sedenia je v Nku kustik nizsie, co chvalim. Pedale su velmi podobne, no v Nku sa mi zdalo ze maju kratsi a spojka trosku tuhsi chod. Moznost nastavenia volantu a sedacky su v Cupre aj N na vybornej urovni.
Podvozok
Rovno poviem, ze tuto sa mi vidi Hyundai lepsi, podvozok je pocitovo (auto malo 1300km) tvrdsi a pevnejsi. V ramci rezimov je Cupra vzdy o nieco maksia ako Nko. Kto s autom jazdi casto pianko, oceni poddajnost Cupry, naopak kto ma radsej tvrdsie auta, tomu viac sadne tvrdsie Nko. Jazdil som vsak len hladke cesty, takze je mozne, ze na nerovnostiach podvozok Nka nemusi fungovat tak ako Cupracky... Ale mozno aj nie, toto nechavam otvorene bez verdiktu.
Co sa tyka samosvoru, neviem presne na akom principe pracuje Nko, no tu som bol celkom sklamany... Nastup bol jednoznacne neskorsi ako v Cupre, co by som vzhladom na nizsi vykon cakal skor opacne. Taktiez nastup bol skokovy, akoby najprv nedotacave nic a potom sa to zrazu chytilo a uz to tahalo pekne do zakruty. V Cupre je nastup plynulejsi a nedotacavost prichadza az pri jazde "na hulvata" a nie vzdy kym sa zapne svor :/ Tuto spomeniem este jednu vec - v serii cupra na rozjazdoch z nízkych rychlosti nepekne bucha od makkej prednej napravy, Nko toto nerobi. No da sa to v pohode vyriesit za 50€ kupou silnejsieho silentu... ale predsa len, Hyundai ma toto poriesene v serii, bodka.
Brzdy
Tuto vidim celkom zhodu, samozrejme v ramci moznosti beznej testovacej jazdy. Cit v pedale a intenzita spomalenia boli pocitovo rovnake. Hyundai sa vsak chvalia vysokou tepelnou odolnostou pri jazde na okruhu, tak ak je to pravda a brzdy v okruhovom rezime vydrzia dlhsie, maju u mna velke plus. Brzdy sa mi na Cupre podarilo prehriat zatial len raz, ale vzdy som siel stylom 1 zahrievacie, 1-2 ostre a 1 chladiace kolo, takze ani moc nemali prilezitost vadnut. Na okrskach sa mi ich zatial nepodarilo unavit, no myslim ze by nebol problem ak by som ich nesetril.
Motor
Tuto samozrejme vitazi Cupra, kedze ma vyssi vykon. Na pedaly je to poznat tym spôsobom, akoby som mal na Cupre moznost tocit len do 5tis ot., Nku chyba pocitova spicka (dost cudne o nej hovorit v pripade turbo motora, ale je to tak). Ci uz ide o tah, alebo o krivku krutaku. Nie nadarmo sa 2,0TSI povazuju za jedny z naj 2,0 turbo benzinov na trhu
Zvuk
Tu je trochu problem s porovnanim, kedze v Cupre mam aktualne vymontovany stredovy tlmic, takze hluku od vyfuku aj prdkania mam viac, ale skusim si pospominat na seriu
Cupra je v serii celkovo tichsia, no prdka pri preradeni, bez ohladu na zvoleny rezim. Nko musi byt v rezime N, inak je zvuk obycajny ako bezny benzinak. V rezime N zacne pri podradovani samo davat medziplyny a pri radeni hore zasa streli do vyfuku. Co sa mi velmi pacilo Mne by napr. chybalo nastavit si makky podvozok, riadenie a pritom by som chcel mat vsetky tie pekne prdy a tak... Ak striktne porovnam, tak v serii je Nko zvukovo zaujimavejsie ako Cupra. Avsak v Cupre staci vybrat stredovy tlmic a karta sa obrati. Jednym dychom ale musim dodat, ze touto upravou sa jazda na dialnici stava v Cupre celkom utrpenim, zato verim ze v Nku bude vsetko vporiadku aj v rezime N.
Celkovy dojem, zaver
Obe auta su prijemne vyuzitelne aj na komfortnu aj sportovu jazdu. Daju sa dobre prisposobit a nastavit. Hyundai vyzera, jazdi aj znie viac chuliganskejsie, no nebude na okruhu (vdaka nizsiemu vykonu) a okreskach (vdaka horsie fungujúcemu svoru) tak rychly ako Cupra. Cupra je taka ticha voda, sleeper, v serii decentny zvuk a nenapadny dizajn, posobia silno kontrastne s jej výkonmi na trati. Zaroven vie ponuknut aj tichsiu a jemnejsiu komfortnu jazdu. No celkovo su to vsetko nevelke rozdiely, ktore ak si vezmeme ofiko cenu na SK bez zliav (N 29k a Cupra v tej vybave 35k (zacina na 30k), tak neviem neviem ci by som si Cupru vybral... Chcelo by to do porovnania zahrnut novy TypeR, by mal byt menej hardcore ako predosly model. Zacina vsak az na 36k a vsetci vieme aka je ochota Hondy nieco zlavit...
SEAT Leon ST Xcellence 1.4 TSI Pirineos Grey
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Re: Hyundai i30 N
Pěkná recenze, jen se nemůžu ubránit pocitu, že je Cupře trošku nadržováno. Na ten samosfor a to, jak auto jezdí v zatáčkách pějí novináři nejvíce chvály snad z celého auto. V Cupře jsem ale nejel, soudit tak nemohu. Nějak se mi ale nechce věřit, že by elektronicky řízený samosfor, na který dohlížel určitě i sám Biermann byl horší, než klasicky mechanicky v Cupře...
Zde vyšla další video recenze na Nko
https://www.youtube.com/watch?v=1kxA5pgSwBE
Zde vyšla další video recenze na Nko
https://www.youtube.com/watch?v=1kxA5pgSwBE
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Sousede..Něco jsem propasl? Uz nebudes mit Kiu,ale znovu jdes do ?
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Hyundai i30 N
Vypadá to, že jsi vážně něco propásl A na to, že jsme sousedé, tak je ostuda, že jsme si ještě neřekli ani dobrý den
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Dobry den sousede hlasim se jako první abys me pak svezl
Jo a pak ti doporucim aut. servis ve Strakonicich. Vozim si vlastní motorovy olej, svicky, prevodovy olej, chladici kapalinu, brzdovou kapalinu...s nicim zadny problém. Vyjdou maximalne vstric. Tak to muzes nekdy vyzkoušet
Jo a pak ti doporucim aut. servis ve Strakonicich. Vozim si vlastní motorovy olej, svicky, prevodovy olej, chladici kapalinu, brzdovou kapalinu...s nicim zadny problém. Vyjdou maximalne vstric. Tak to muzes nekdy vyzkoušet
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: Hyundai i30 N
https://autofans.joj.sk/hyundai-i30n-very-hot-zradlo
odporúčam aj článok + stránku autofans píšu parádne s humorom
odporúčam aj článok + stránku autofans píšu parádne s humorom
SEAT Leon ST Xcellence 1.4 TSI Pirineos Grey
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Re: Hyundai i30 N
Uvidím, kam budu jezdit, ale zatím to vidím na tu Plzeň, pokud jim nebude vadit vlastní olej.... Zatím mi vyšli se vším vstříc. Olej půjde ven hned po prvních 2500 km. Dam tam Millers oils CFS 5W40 NT+. Nko si zaslouží jen to nejlepší
Určitě se pak někdy můžeme domluvit a sejít se třeba ve Lnářích
Určitě se pak někdy můžeme domluvit a sejít se třeba ve Lnářích
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold