Jednotka + spojka... 1.4i
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Jednotka + spojka... 1.4i
Ahoj... tak dnešným dňom pozorujem na aute zaujímavú vec. Po stlačení spojky a zaradení jednotky rozbeh normálny. Následny po stlačení spojky (v momente ako ju stláčam) auto cuká. Doteraz mi to nerobilo vôbec a nerobí to ani na dvojke ani na žiadnom inom stupni. Iba: jednotka... rozbehnem sa zošlapnem spojku autom zacuká, zaradím dvojku auto ide normálne, zošlapnem spojku auto znovu normálny chod. Iba tá jednotka a následne spojka. Chcem sa spýtať či sa niekto z Vás nestretol s podobným problémom. Hyundai i30 1.4i combi najazdených 500km. Nech sa páči... Zá prípadné odpovede Vám vopred ďakujem.
- Reklama
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 črc 2017, 23:17
Re: Jednotka + spojka... 1.4i
Už jsi byl v servisu na update řídící jednotky?
Re: Jednotka + spojka... 1.4i
Nie nebol... ale bol som v Autocomodexe v TT a prijimaci technik sa bol previest a ze je vsetko v poriadku. Bez pasov cize auto pipalo nebolo toho ani moc pocut a na jednotke sa rozbiehal na 4000 otacok, ze to nemozem “podtacat”. Ale 4000 otacok na jednotke pri studenom motore OK ako mne je jedno... ale je pravda, ze postupne sa mi zda ze ta citlivost na spojku pri preradovani na druhy prevodovy stupen sa optimalizovalo.... takze asi problem solved. Uvidime.
Re: Jednotka + spojka... 1.4i
Rozjíždět se na 4000 ot. s tím, že se to nemůže podtáčet, to je technik teda pěknej mamlas. Takhle jsem netočil ani 0,8 litru tříválec Matiz.
Mno asi ví ten chlapec, co má dělat, aby mohl říct, že závada se neprojevila...
Mno asi ví ten chlapec, co má dělat, aby mohl říct, že závada se neprojevila...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)