motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.4 T GDi
A ty to máš od výrobce diferencované? U mně je předepsaný pořád stejný tlak, jak pro lehké, tak zatížené auto, dost mě to překvapilo. Třeba na C-Maxovi byl na zadku rozdíl půl atmo mezi prázdným a plným.
Takže jaké jsou ofiko předepsané tlaky pro i30 PD 1.0?
Takže jaké jsou ofiko předepsané tlaky pro i30 PD 1.0?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: motor 1.4 T GDi
Aktuálně dnes: Opava-Myjava SVK a zpět - 349 km,žádná dálnice,hodně města,vesnice,dva dost dospělí a v kufru cca 100kg-spotřeba 6,59l/100km dle tankování,dle PC 6,5l/100km.shawt píše:Kazi a jaka jsou tedy cisla?
Zimní kola jsou znát.Přesto,že taky jezdím na vyšší tlak v pneu.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Kolik tedy dle vašich zkušeností je nejoptimálnější tlak v pneu?
Předpokládám měřeno za studena, jak uvádí manuál.
Předpokládám měřeno za studena, jak uvádí manuál.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.4 T GDi
Ano, i30 PDe má tlaky diferencované a při plném zatížení je zadek výrazně na víc než předek. Pokud si dobře pamatuji (je to přeci na sloupku), tak zadek je na 40 psi, předek tuším 34 psi. Samozřejmě za studena.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: motor 1.4 T GDi
V barech-2,78 zadní, 2,35-přední. Já foukám 2,8 všechny...zimní.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Tak to je pěkný. Já mám předepsáno 2,2 na obou nápravách (prázdný nebo naložený, to se neřeší) pro pneu 16 - 18", pro patnáctky je předepsáno 2,5.
Foukám 16" běžně na 2,4, ale když tu vidím Vaše čísla, možná dám zadek trošku víc, téměř pořád vozím v kufru vercajk, cca 50 - 80 kg.
Foukám 16" běžně na 2,4, ale když tu vidím Vaše čísla, možná dám zadek trošku víc, téměř pořád vozím v kufru vercajk, cca 50 - 80 kg.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: motor 1.4 T GDi
Mám předepsáno 220 kPa a tlakuju na 230 kPa. Spotřebu vidite v podpisu, rozdíl mezi spotřebou letní/zimní je u mě 0, páč jsem přezul z 16" na 15".
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Taky foukám pneu na víc. Na sloupku je tuším 2.4 Bar, dávám 2.5 - 2.6 Bar. Rozdíl v spotřebě mezi letními a zimními pneu nepoznám, zato zima si začíná vybírat svou daň. Holt, vyhřívaní zadního okna + zrcátek, volantu, sedačky a ofuk předního okna si cucnou trochu víc, ta elektrárna musí být živena
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Dnes som bol na skusobnej jazde s 1.4TGDI A/T. To auto ma celkom ocarilo, atmosfericka 1.6 GDI je v porovnani s 1.4TGDI uplny lenochod, pokial sa netoci cez 4000 otacok, co mi velmi nevonia. Osobne ale nie som ochotny zacvakat priplatok 1800 EUR za automat, ktory je navyse nevyladeny. PowerShif od Forda alebo DSG je niekde uplne inde, radi hladko hore aj dole, na rozdiel od tohto korejca. Za beznej jazdy je vsetko bezvadne, no kickdown je cirocire zufalstvo, najprv podradi o jeden stupen, potom pol sekundy vaha a na druhej spojke podradi o dalsi stupen. Vo vysledku to trha, je to pomalsie, ako s manualom a aj medziplynom. Toto je ale problem software, ktory sa musi dat jednoducho doriesit. Dalsia vec, co sa mi nepacila bolo podradenie padlom pri priprave na predbiehanie. Podradenie OK, automat tam kvalt ale nechal asi 2 sekundy a potom zaradil o 2 kvalty hore, aby o pol sekundy po zadupnuti plynu do podlahy znova radil dole. Toto ma konkurencia zvladnute lepsie - radi hore az po uvolneni plynu, co som ja ale neurobil. Na kratkej predvadzacej jazde som nemal cas viac spekulovat o radeni, koniec koncov nemam on zaujem.
Ad podvozok - jednym slovom vyborny, na moj predosly Focus II sice stale nema, no posun dopredu oproti prvemu modelu to je a docela vyrazny. Trochu mi vadilo preposilovane riadenie, z predoslych Focusov (2.0 TDCI 100kW a 2.0i 107 kW) a aktualneho Mondea 2.5T som zvyknuty na riadenie tuhsie, presnejsie a hlavne s lepsou spatnou vazbou. Ta mi tu dost chybala, priam som citil, ako sa posilovac snazil tocit volantom za mna. Stale ale lepsie, ako katastrofalna skusenost zpred 2 tyzdnov s Toyotou Corolla.
Ad motor - 1.4TGDI je skvela volba odsuvajuca ostatne benzinove Kia/Hyu motorizacie do uzadia. Vdaka hmotnosti nizsej o 400 kilo i30 do 140 zrychlovala takmer tak dobre, ako moj 2.5T, takze aj po tejto stranke spokojnost. Kedze mam zaujem o i30 s manualom, chcem este niekde otestovat aj tuto alternativu, hlavne po skusenosti s Corollou, ktora napriek 97 kW na sestke nebrala ani mensie kopceky a stracala rychlost, co ma nutilo radit castejsie, ako na S105L patriacej do muzea. Niekto tu pisal o buracani motora. Tomu odporucam sadnut do Mondea a pocut nastvany svedsky dva a pol liter. To je buracanie. 1.4TGDI je proti nemu iba neskodny vrciak. Nastastie je jeho zvukovy prejav v pohode akceptovatelny aj pri 6500 rpm.
Mam obrovsky namet na zamyslenie - kupit novy hatch, alebo cakat na Fastback ? Kedy bude dostupny ? Ten sa mi paci este viac, keby bol za rovnaku cenu ako hatch, nemam o com premyslat a beriem ho. Kombika nechcem.
Ad podvozok - jednym slovom vyborny, na moj predosly Focus II sice stale nema, no posun dopredu oproti prvemu modelu to je a docela vyrazny. Trochu mi vadilo preposilovane riadenie, z predoslych Focusov (2.0 TDCI 100kW a 2.0i 107 kW) a aktualneho Mondea 2.5T som zvyknuty na riadenie tuhsie, presnejsie a hlavne s lepsou spatnou vazbou. Ta mi tu dost chybala, priam som citil, ako sa posilovac snazil tocit volantom za mna. Stale ale lepsie, ako katastrofalna skusenost zpred 2 tyzdnov s Toyotou Corolla.
Ad motor - 1.4TGDI je skvela volba odsuvajuca ostatne benzinove Kia/Hyu motorizacie do uzadia. Vdaka hmotnosti nizsej o 400 kilo i30 do 140 zrychlovala takmer tak dobre, ako moj 2.5T, takze aj po tejto stranke spokojnost. Kedze mam zaujem o i30 s manualom, chcem este niekde otestovat aj tuto alternativu, hlavne po skusenosti s Corollou, ktora napriek 97 kW na sestke nebrala ani mensie kopceky a stracala rychlost, co ma nutilo radit castejsie, ako na S105L patriacej do muzea. Niekto tu pisal o buracani motora. Tomu odporucam sadnut do Mondea a pocut nastvany svedsky dva a pol liter. To je buracanie. 1.4TGDI je proti nemu iba neskodny vrciak. Nastastie je jeho zvukovy prejav v pohode akceptovatelny aj pri 6500 rpm.
Mam obrovsky namet na zamyslenie - kupit novy hatch, alebo cakat na Fastback ? Kedy bude dostupny ? Ten sa mi paci este viac, keby bol za rovnaku cenu ako hatch, nemam o com premyslat a beriem ho. Kombika nechcem.
Re: motor 1.4 T GDi
Mel jsem tu samou zkusenost s automatem na zkusebce.Nic proti nemu,urcite bych si na nej zvykl a pak bych manual zrejme uz asi nechtel,ale proste s manualem vice citim motor,nic mi do toho nekeca a vim,ze kdyz mam za tri a slapnu na to,tak to proste reaguje hned a preradim,kdy ja uznam za vhodne A prave az s manualem jsem ten motor ochutnal na 100%.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.4 T GDi
Pod to se můžu také podepsat, tenhle motor s manuálem je uživatelsky velmi příjemný, ani po půl roce jsem nenašel žádnou chybu nebo bubáka ve skříni, dá se jezdit úsporně kolem 2 000 ot/min a přitom slušně táhne i nahoře, podřazení na trojku z toho dělá malou raketu v rámci třídy a objemu
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: motor 1.4 T GDi
Určite je budúcnosť v turbe.Počkám ešte 2 až 3 roky a keď budú všetky potencionálne muchy vychytané, preskočím na preplnanie aj ja.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: motor 1.4 T GDi
budoucnost je v turbu, kouzlo v objemu...
když půjde všechno podle plánu, tak si v roce 2031 taky koupím nové auto...
k tématu... chtěl jsem si vyzkoušet tu 1.4 T-GDI v manuálu, ale všude byly předváděčky jenom v plný palbě s DCT... tak snad se mi to taky někdo poštěstí... třeba do Kony by ta 1.4 byla docela sexy hh
když půjde všechno podle plánu, tak si v roce 2031 taky koupím nové auto...
k tématu... chtěl jsem si vyzkoušet tu 1.4 T-GDI v manuálu, ale všude byly předváděčky jenom v plný palbě s DCT... tak snad se mi to taky někdo poštěstí... třeba do Kony by ta 1.4 byla docela sexy hh
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
V12: V ČR fastback již prodává, začíná na 379.990,-. Je o desítku dražší než hatch a o tu stejnou sumu levnější než kombi.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Prodava, ale prozatim ne s timto motorem. jen 1.0 T-GDI.Axel.Foley píše:V12: V ČR fastback již prodává, začíná na 379.990,-. Je o desítku dražší než hatch a o tu stejnou sumu levnější než kombi.
Aspon podle ceniku.
No, me to vlastne muze bejt jedno, mam na 10 let utrum
EDIT: kecam, koukal jsem jen na akcni cenik. Ve strandartnim ceniku je, ale za tu cenu ho stejne asi nikdo kupovat nebude
2017 - dosud - Hyundai I30 Kombi 1.4 T-GDI T-K