Stinger GT
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Stinger GT
Dnes jsem se byl projet se Stingerem GT. Samozřejmě že s V6 3.3. To auto mě dostalo hned na první pohled. Vypadá prostě neskutečně. Hlavně ta modrá barva mu neskutečně sluší. Za mě je to snad nejkrásnější GT na trhu. Jízdá s ním je opravdu zážitkem. Už jen nastartování té V6 je něco jiného, než ty naše čtyřválce. Ale nejlepší je ten zvuk při akceleraci. Noo a zátah to má přesně takový, jaký by jste od 370 koní čekali. Je to opravdu moc příjemné auto a i v režimu sport+ není nijak tvrdé. Mít tak ty peníze... ale kdo ví, za dva, tři roky....
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Reklama
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stinger GT
Tak svezeni to bylo bezesporu paradni, ale cenove to je hodne podobny tomu Mustangovi s V8 a 5.0 objemu hm?
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Stinger GT
Popravdě vážně nevím, co bych si vybral. Ten Mustang tak hezky neseděl v zatáčkách, jako tohle a cit ve volantu také nebyl nic moc. Podvozkově se mi nový Mustang prostě tolik nelíbil, jako Stinger GT a na to že je o nějakých 130 kg těžší... Zátah je s Mustangem srovnatelný, automat má ale Stinger rozhodně lepší. Řadí krásně rychle, oproti Mustangu hotovej Fitipaldy. Navíc ale Stinger zatahuje v nižších otáčkách ještě intenzivněji, než Mustang. ALE docela mě překvapila turbodíra u Stingra. Dáte plný plyn a snad vteřinu trvá, než se nadechnou ty turba a to jsem ten motor držel ve 4000 rpm v režimu sport+. Ale pokud už trošku přidáváte a pak dáte plnej, naběhnou okamžitě. Vypadá to, že jsou elektronicky přiškrcena. Něco podobného jsem měl i u Ceeda GT. Tento neduh odstranila úprava od BSR. Je ale zajímavé, že Hyundai i30 N nic podobného nemá.
Takže jízdně vyhrává rozhodně Stinger. Co se týče interiéru, tak zde Mustanga Stinger doslova převálcuje. To jsou naprosto nesrovnatelné auta! Sednete do Mustangu a spíš se jen divíte, zda nesedíte v autě z 90 let. Ten interiér, plasty, slícování, to je u Mustangra prostě až hnus a to nepřeháním. To bylo největší zklamání. Ale Stinger, ten má blíže k audi a BMW, než k čemukoli jinému.
Za ty peníze a s tou výbavou bych si asi vážně vybral spíše Stingera. Je to prostě pro mě jízdně zajímavější auto.
Takže jízdně vyhrává rozhodně Stinger. Co se týče interiéru, tak zde Mustanga Stinger doslova převálcuje. To jsou naprosto nesrovnatelné auta! Sednete do Mustangu a spíš se jen divíte, zda nesedíte v autě z 90 let. Ten interiér, plasty, slícování, to je u Mustangra prostě až hnus a to nepřeháním. To bylo největší zklamání. Ale Stinger, ten má blíže k audi a BMW, než k čemukoli jinému.
Za ty peníze a s tou výbavou bych si asi vážně vybral spíše Stingera. Je to prostě pro mě jízdně zajímavější auto.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Stinger GT
Mustang je auto pro kolotocare a svetsky, a predevsim coupe co si nyni hraje na retro. Stinger GT je nadherny, ale neverim, ze v Evrope bude uspesny. Do budoucna bude imho obtizne servisovatelny, coz ocekavam i u Nka. Tato auta nemaji takovou podporu, jako bezne hothatche masove produkce.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Stinger GT
To jsi napsal presne a vystizne. Auto je to nadherne "ALE..."Hardcam píše:Mustang je auto pro kolotocare a svetsky, a predevsim coupe co si nyni hraje na retro. Stinger GT je nadherny, ale neverim, ze v Evrope bude uspesny. Do budoucna bude imho obtizne servisovatelny, coz ocekavam i u Nka. Tato auta nemaji takovou podporu, jako bezne hothatche masove produkce.
odeslano z telefonu
Re: Stinger GT
Deegr: no teda, ještě ti eNko ani nepřijelo domů a už jseš mu nevěrnej
Na tom Stingeru se mi zvenku nejvíc líbí ta dlooooouhá přední kapota, to je mazec
Na tom Stingeru se mi zvenku nejvíc líbí ta dlooooouhá přední kapota, to je mazec
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Stinger GT
Stinger i Nko jsou teď novinky. Těžko soudit, jak to s nima bude do budoucna. Popravdě jim přeju obrovský úspěch, protože si pověst kvalitních aut zaslouží. Třeba takový VW ji má, i když ve skutečnosti jsou to křápy.
Já a nevěrný Nku? Tak bych to neformuloval, spíše si jen rozšiřuji obzory
Já a nevěrný Nku? Tak bych to neformuloval, spíše si jen rozšiřuji obzory
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Stinger GT
Ta poslední věta je pěkná, budu si ji pamatovat, třeba ji někdy použiju
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Stinger GT
Ja jim uspech preju, to je jasna vec, ale budovat jmeno a dostat se pod kuzi nadsencum HH trva roky a obe znacky doted nic moc nepredvedly - Genesis je coupe a v Evrope bez uspechu, Ceed GT mel pekny predpoklady, ale prodeje nevim nevim. Realne najit uzivatele Cupry (ktera dle me krap neni) a GTI Golfa, ktery by uvazoval o presedlani na Hyundai bude docela pracny. Snad se podari primet ty, co uvazuji treba o 308 GT apod. provenienci, kterym zaroven nebude vadit ani to, ze se Nko dela pouze v barve zachodovyho prkynka co mame v praci - proc ne cerna, zavodni modra/cervena, bila pripadne kombinace jsko ma treba ta 308ma? Nicmene, je to moje teorie, me rychly krabicky a sportovni auta nikdy nebrala a nechci do toho zase tak moc zabrusovat
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Stinger GT
Proč jsou VW křápy? A co třeba Golf R? To je taky křáp?Deegr píše:Stinger i Nko jsou teď novinky. Těžko soudit, jak to s nima bude do budoucna. Popravdě jim přeju obrovský úspěch, protože si pověst kvalitních aut zaslouží. Třeba takový VW ji má, i když ve skutečnosti jsou to křápy.
Já a nevěrný Nku? Tak bych to neformuloval, spíše si jen rozšiřuji obzory
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Stinger GT
Já mluvil o VW všeobecně, ne o konkrétních modelech. Za poslední roky měli tolik vážných technických problémů a lidi jak ovce to pořád kupují, včetně škodovky. A nelepší se to. Už se začínají objevovat i první problémy s motory 1.5 TSI. Šetří pomalu na všem, třeba u škodovek jsou líní dát i nový plast, když máte startování tlačítkem. Tam, kde se dřív strkal klíček, tak vrazí tlačítko a vypadá to jak domácí předělávka A při tom jsou ty auta neskutečně předražená. Pro mě je prostě celý VW jeden velký křáp a v životě bych si to nekoupil, protože nejen že se mi nelíbí jejich politika, včetně přemrštěných cen, ale hlavně nechci po pár tisících kilometrech řešit vážně problémy, což u VW hrozí snad ze všech zavedených automobilek nejvíce.
A podívej se na Arteon a Stinger. Za 280 koňový čtyřválec dáš v podobné výbavě přes 1 500 000,- Stinger je s V6, lépe zpracovaný (není to jen můj názor) za menší peníze. To je ta politika, co se mi nelíbí. Vezmou klasický Passat, daj na něj novej kabát, interier je naprosto stejný a napálí na něj takovou cenu. Platformu, motory, převodky a interier mají z passatu, v podstatě nic nemuseli vyvíjet, narozdíl od Stingera. Tady není o čem přemýšlet. Jak jsem někde četl. Arteon si na premii jen hraje, Stinger je premie.
A podívej se na Arteon a Stinger. Za 280 koňový čtyřválec dáš v podobné výbavě přes 1 500 000,- Stinger je s V6, lépe zpracovaný (není to jen můj názor) za menší peníze. To je ta politika, co se mi nelíbí. Vezmou klasický Passat, daj na něj novej kabát, interier je naprosto stejný a napálí na něj takovou cenu. Platformu, motory, převodky a interier mají z passatu, v podstatě nic nemuseli vyvíjet, narozdíl od Stingera. Tady není o čem přemýšlet. Jak jsem někde četl. Arteon si na premii jen hraje, Stinger je premie.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Stinger GT
ja som mal tú česť sedieť v tom čase (rok dozadu) novučičkej Octavii- síce v pomerne nízkej výbave... ale celý kokpit spracovanie plastov či už na prístrojovke alebo vo dverách pôsobil na mňa príliš lacno a staro... tož i20 teraz má za mňa osobne dokonca krajší interiér a to je auto z nižšieho segmentu.... v tom čase som mal 9 ročného ceeda_sw a myslím si že vzhľadom interéru si boli tak seberovní s octou Octavia, Fabia, Rapid- pre mňa sú to autá absolútne nehodné tých peňazí čo za ne pýtajú...
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Stinger GT
Deegre, ona uz je znama cena Stingra? Pripadne i cena dvoulitru by me zajimala.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Stinger GT
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Stinger GT
Chlapci, tohle auto nemá na CZ trhu šanci. Má menší kufr než Oktávka
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)