Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Chasník : Konečně rozumný názor !! Vidím to úplně stejně .... vždycky je to o štěstí, na jaký kus narazíš.
Auto může mít sebelepší pověst, nízkou poruchovost a sám nevím co ještě, ale když kápneš na špatný kus, máš prostě smůlu
Fiat je objednán do výroby a měl by dorazit někdy koncem ledna nebo začátkem února. Takže až do jara se mnou Áca bude jezdit.
Jakmile se oteplí, věnuji Accentíkovi celý den, abych ho tak vyšperkoval, že až ho uvidí nový majitel, upadne do mdlob
Nicméně tentokrát je jeho prodej definitivní a už není cesty zpět ....
Auto může mít sebelepší pověst, nízkou poruchovost a sám nevím co ještě, ale když kápneš na špatný kus, máš prostě smůlu
Fiat je objednán do výroby a měl by dorazit někdy koncem ledna nebo začátkem února. Takže až do jara se mnou Áca bude jezdit.
Jakmile se oteplí, věnuji Accentíkovi celý den, abych ho tak vyšperkoval, že až ho uvidí nový majitel, upadne do mdlob
Nicméně tentokrát je jeho prodej definitivní a už není cesty zpět ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Reklama
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Gratulace k novemu vozu, Vildo opet sedan? Cetl jsemy tady, ze sedany sidi v interieru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Ahoj Vildiku, souhlasim s tebou. Hnujdaj posledni dobou uz neni co byval,nejenom novymi modely ale i moresy kdy zacli ojebavat na DPH a CLU aby vyvazeli auta do zemi byvaleho ruska a jinych statu aby byly prodejne kde maji oficialne navalene vysoke clo tak jejich politikou kterou vedou ale je v mezich zakonu takze nikdo to nemuze napadnout, Fiata ti plne schvaluji,uz jen tu motorizaci,ono ty trihrnkove kafemlejnky nikam nevedou a bude otazka casu kdy je konecne zakazou vrati se k plnohodnotemu motoru plnych koni bez turba a jinych picovin EUnorem,bo co dnesni motory vypousti za sracky tak si nikdo neuvedomuje,hlavne ze plni EU 6.....
Auticko at ti slouzi a plni ucely ktere ma,jinak at si kazdy rika co chce ,nedej na jejich lamentovani,a svete div se moje dalsi auto nebude ani Hyu ani KIA ale podrzim zdejsi zarytou komunitu ani koncern... znacku nebudu rikat ale bude to spolehlive auto....tzv drzak...nizke naklady a vysoka vydrz,takovych je malo ale jsou,kdo je znaly tak uz vi jake bude moje pristi auto.... mej se pekne Pavel
Auticko at ti slouzi a plni ucely ktere ma,jinak at si kazdy rika co chce ,nedej na jejich lamentovani,a svete div se moje dalsi auto nebude ani Hyu ani KIA ale podrzim zdejsi zarytou komunitu ani koncern... znacku nebudu rikat ale bude to spolehlive auto....tzv drzak...nizke naklady a vysoka vydrz,takovych je malo ale jsou,kdo je znaly tak uz vi jake bude moje pristi auto.... mej se pekne Pavel
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Ted z toho neusneme, kdyz jsi nam to neprozradil. Asi jednickova Octavie, ale muze to bejt asi tisic dalsich modelu, takze nehadam.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Vilda, ak to nie je tajomstvo - za kolko si predal Accenta?
Tipo z mojho pohladu neakcepovatelne - je to technologicky akoby o jednu generaciu stare auto - ta nova i30 tiez nie je moja salka kavy, ale v 1.4Tgdi je vo vsetkom lepsia ako tipo.. ale chapem osobne preferencie. nech ti to jazdi
Tipo z mojho pohladu neakcepovatelne - je to technologicky akoby o jednu generaciu stare auto - ta nova i30 tiez nie je moja salka kavy, ale v 1.4Tgdi je vo vsetkom lepsia ako tipo.. ale chapem osobne preferencie. nech ti to jazdi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Vilda: Ačkoliv nové auto bude až příští rok, už teď ti přeji, aby jsi s ním byl stejně spokojený jako s Accentem. A máš úplnou pravdu, je to o štěstí a o tom, na jaký kus člověk natrafí, ne o značce.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Pokud mel na mysli nove, tak tipuju Dacii....Hardcam píše:Ted z toho neusneme, kdyz jsi nam to neprozradil. Asi jednickova Octavie, ale muze to bejt asi tisic dalsich modelu, takze nehadam.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Mexičan : O pár příspěvků výš jsem psal, že Accenta budu prodávat až na jaře. O ceně si nedělám velké iluze. Deset let starý korejec - sedan, co čekat. Cenu odhaduji tak na 70 - 80 000 korun protože vypadá velmi pěkně a má relativně málo najeto.
Než jsem se propracoval k Tipu, otestoval jsem Renault Megan, Ford Fokus 1.6 Duratec i 1.0 Ecoboost, Fiestu se stejným motorem, Hyundai i30, Kia Ceed, Citroen Berlingo, Opel Astra, až jsem nakonec skončil u Fiata Tipo.
Megan s trochu lepší výbavou atakoval půl mega - nebrat
Ford Fokus s 1.6kou Duratec, naprosto tupý motor !! S Ecoboostem už to bylo jiné kafe .... tohle aspoň jelo.
Ale deset minut jsem laboroval se sedačkou, opěrkou, volantem a nenašel jsem polohu, ve které by se aspoň trochu dobře sedělo - hrůza
Fiesta to samé - nebrat. Motor Ecoboost sice cvičil s oběma auty docela slušně, ale aby to mělo odpich, musel jsem na něj řádně šlápnout a pak to žralo i trávu okolo silnice.
Oba korejce .... i30ku a Kiu ceed jsem si vyzkoušel, ale ani jeden z nich mě nijak neoslovil. Odešel jsem ze salonů a po pár vteřinách jsem na ně zapomněl.
Když jsem jel do Opla v Motole, hned vedle stojí salon Citroenu a tak jsem tam hodil voko
Berlingo se mi docela zamlouvalo .... krásně se do něj nastupovalo i vystupovalo, bylo z něj krásně vidět a kdybych jel někam na ryby, nemusel bych stavět bivak. Místa v něm bylo na spaní pro dva lidi habaděj.
Ovšem bylo jen v pětikvaltu a s benzínovou 1.6kou to byl pěkný notorik
Opel Astra 1.4 turbo v benzínu byla parádní. Příjemný interier, pohodlné sezení, ale co nebylo parádní, to byla cena
Zase přes půl mega .... ale jinak se mi líbila.
No, a nakonec jsem zavítal do salonu Fiat. Dám hodně na první dojem a Tipo na mě dojem udělalo a velký !!
Krásný agresivní předek vozu, vyšší posez, ale i pěkný interier .... hatchback mě okamžitě zaujal. Sedan ani combi ne.
Takže jsem si okamžitě domluvil testovací jízdu a za pár dní mi Tipo s 1.4kou T-Jet půjčili na celé odpoledne
Mezitím jsem doma na netu studoval motor a je to stejný agregát, kterým byla osazena Brava a Linea. Na Fiat klubu o tomhle motoru drtivá většina členů, psala jako o bezproblémovém držáku.
Auto v této motorizaci je opravdu dost živé a na dálnici ve 130km/h na šestku točí něco málo přes tři tisíce otáček
Fiata jsem honil i po okreskách a místy hodně rozbitých. Podvozek vcelku v pohodě žehlil díry i výmoly .... jen na příčných nerovnostech měla zadní náprava tendenci trochu odskakovat, je tady stejné vlečné háčko jako má Accent.
Delší dobu mi trvalo, než jsem si zvykl na nástup brzdného účinku ..... je takový houbovitý. Tady má Accent docela navrch. Jeho brzdy reagují okamžitě a ostřeji. Ale jak píšu ... zvyknul jsem si.
Pak jsem si ještě hrál s tlačítky na volantu a náhodou si namáčkl systém Start - Stop to je snad jediná věc, kterou okamžitě a definitivně zablokuju !!
V Berouně na červenou už na mě troubili a já se divil, že to nejede. Naštěstí jsem šlápnul na plyn nebo na spojku a auto chytlo a rozjelo se. Pak jsem u lesa půl hodiny laboroval, jak to zase vypnu
Nicméně se ženou jsme se svorně shodli, že právě Fiat je to, co jsme hledali. Budeme ho mít skorem v té nejvyšší výbavě ...
Digi klima
Tempomat
Loketní opěrka
Mlhovky s přisvěcováním do zatáček
Denní led svícení s automatickým přepínáním světel při zatmění
Couvací kamera
Vyhřívané sedačky
Hill holder
Elektrony
Rádio se zabudovanou navigací
Možná, že jsem ještě na něco zapomněl ... ale jsem po noční takže jednotka bystrosti
Jako bonus prodejce nabídl i slušnou slevu.
Netuším kolik peněz by stála třeba Škoda Rapid v téhle výbavě, ale jsem si absolutně jistý, že by se výsledná cena za vůz nepohybovala pod 400 000 Kč ....
Než jsem se propracoval k Tipu, otestoval jsem Renault Megan, Ford Fokus 1.6 Duratec i 1.0 Ecoboost, Fiestu se stejným motorem, Hyundai i30, Kia Ceed, Citroen Berlingo, Opel Astra, až jsem nakonec skončil u Fiata Tipo.
Megan s trochu lepší výbavou atakoval půl mega - nebrat
Ford Fokus s 1.6kou Duratec, naprosto tupý motor !! S Ecoboostem už to bylo jiné kafe .... tohle aspoň jelo.
Ale deset minut jsem laboroval se sedačkou, opěrkou, volantem a nenašel jsem polohu, ve které by se aspoň trochu dobře sedělo - hrůza
Fiesta to samé - nebrat. Motor Ecoboost sice cvičil s oběma auty docela slušně, ale aby to mělo odpich, musel jsem na něj řádně šlápnout a pak to žralo i trávu okolo silnice.
Oba korejce .... i30ku a Kiu ceed jsem si vyzkoušel, ale ani jeden z nich mě nijak neoslovil. Odešel jsem ze salonů a po pár vteřinách jsem na ně zapomněl.
Když jsem jel do Opla v Motole, hned vedle stojí salon Citroenu a tak jsem tam hodil voko
Berlingo se mi docela zamlouvalo .... krásně se do něj nastupovalo i vystupovalo, bylo z něj krásně vidět a kdybych jel někam na ryby, nemusel bych stavět bivak. Místa v něm bylo na spaní pro dva lidi habaděj.
Ovšem bylo jen v pětikvaltu a s benzínovou 1.6kou to byl pěkný notorik
Opel Astra 1.4 turbo v benzínu byla parádní. Příjemný interier, pohodlné sezení, ale co nebylo parádní, to byla cena
Zase přes půl mega .... ale jinak se mi líbila.
No, a nakonec jsem zavítal do salonu Fiat. Dám hodně na první dojem a Tipo na mě dojem udělalo a velký !!
Krásný agresivní předek vozu, vyšší posez, ale i pěkný interier .... hatchback mě okamžitě zaujal. Sedan ani combi ne.
Takže jsem si okamžitě domluvil testovací jízdu a za pár dní mi Tipo s 1.4kou T-Jet půjčili na celé odpoledne
Mezitím jsem doma na netu studoval motor a je to stejný agregát, kterým byla osazena Brava a Linea. Na Fiat klubu o tomhle motoru drtivá většina členů, psala jako o bezproblémovém držáku.
Auto v této motorizaci je opravdu dost živé a na dálnici ve 130km/h na šestku točí něco málo přes tři tisíce otáček
Fiata jsem honil i po okreskách a místy hodně rozbitých. Podvozek vcelku v pohodě žehlil díry i výmoly .... jen na příčných nerovnostech měla zadní náprava tendenci trochu odskakovat, je tady stejné vlečné háčko jako má Accent.
Delší dobu mi trvalo, než jsem si zvykl na nástup brzdného účinku ..... je takový houbovitý. Tady má Accent docela navrch. Jeho brzdy reagují okamžitě a ostřeji. Ale jak píšu ... zvyknul jsem si.
Pak jsem si ještě hrál s tlačítky na volantu a náhodou si namáčkl systém Start - Stop to je snad jediná věc, kterou okamžitě a definitivně zablokuju !!
V Berouně na červenou už na mě troubili a já se divil, že to nejede. Naštěstí jsem šlápnul na plyn nebo na spojku a auto chytlo a rozjelo se. Pak jsem u lesa půl hodiny laboroval, jak to zase vypnu
Nicméně se ženou jsme se svorně shodli, že právě Fiat je to, co jsme hledali. Budeme ho mít skorem v té nejvyšší výbavě ...
Digi klima
Tempomat
Loketní opěrka
Mlhovky s přisvěcováním do zatáček
Denní led svícení s automatickým přepínáním světel při zatmění
Couvací kamera
Vyhřívané sedačky
Hill holder
Elektrony
Rádio se zabudovanou navigací
Možná, že jsem ještě na něco zapomněl ... ale jsem po noční takže jednotka bystrosti
Jako bonus prodejce nabídl i slušnou slevu.
Netuším kolik peněz by stála třeba Škoda Rapid v téhle výbavě, ale jsem si absolutně jistý, že by se výsledná cena za vůz nepohybovala pod 400 000 Kč ....
- Přílohy
-
- fiat vnitřek.PNG (218.95 KiB) Zobrazeno 2570 x
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Vilda: Vypadá dobře na fotkách Bohužel, naživo jsem to auto ještě neviděl. Každopádně, ať čekání rychle utíká a pak už jen spokojenost.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
tak nech ti to jazdi !
ja pocitam ze svojho asi nepredam za viac ako 50. Alebo ho nepredam vobec, pac na nove nemam
start-stopu som sa moc bal ked som mal na tyzden i30. A bolo to super, aj ked si myslim ze auto po 5 rokoch a napr 50 000km v meste uz bude mat motor v <> z toho neustaleho startovania (odhliadnuc od baterie, ktora bude uz asi tretia - mala litrova i30 mala bateriu s kapaciout 80 Ah (!!)
ja pocitam ze svojho asi nepredam za viac ako 50. Alebo ho nepredam vobec, pac na nove nemam
start-stopu som sa moc bal ked som mal na tyzden i30. A bolo to super, aj ked si myslim ze auto po 5 rokoch a napr 50 000km v meste uz bude mat motor v <> z toho neustaleho startovania (odhliadnuc od baterie, ktora bude uz asi tretia - mala litrova i30 mala bateriu s kapaciout 80 Ah (!!)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Gratuluju k výběru. Taky jsme si prošli podobným kolečkem
Fiat tam nebyl jen proto, že nenabízel benzínové turbo s automatem. A podobný pocity cos měl u Forda já řešil v Rapidu. prostě jsem tam nedokázal naladit použitelnej posez.
Přeju ať slouží! Já se budu těšit na nové až do jara
Fiat tam nebyl jen proto, že nenabízel benzínové turbo s automatem. A podobný pocity cos měl u Forda já řešil v Rapidu. prostě jsem tam nedokázal naladit použitelnej posez.
Přeju ať slouží! Já se budu těšit na nové až do jara
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Super to může být, když zastavíš na křižovatce, kde stojíš dvě - tři minuty, než padne zelená. Ale já dojel v odpoledních hodinách na Vypich, kde jsou dlouhé kolony aut, které popojedou o pár metrů a zastavíMexican píše: start-stopu som sa moc bal ked som mal na tyzden i30. A bolo to super
Kolik myslíš, že má startér startovacích cyklů ..... 5 - 10 - 15- 20 000 startů ?? Při jízdě v kolonách, se toto číslo velice rychle zkracuje a nový startér nebude zrovna stát tři stovky
Osobně tuhle pomůcku považuji za naprostou krávovinu, která se nikdy nemůže vyplatit ..... ale je to jen můj názor. Takže jako první věc, kterou udělám bude, že tohoto " pomocníka " okamžitě zablokuji !!
Tipo v automatu jsem někde na netu viděl ... jen si bohužel nedokážu vzpomenout, jestli to byla nafta nebo benzínXMira píše:Gratuluju k výběru.
Fiat tam nebyl jen proto, že nenabízel benzínové turbo s automatem
Ale automat stopro dělají ... jen je otázka, jestli ho také dováží do Čech.
Nicméně zítra jdu do salonu podepsat smlouvu a budu se těšit na nový vágen Ke mně by měl dorazit koncem ledna
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
saktam mas cudlik, ktorym to ide vypnut tiez som to vypinal kedsom jazdilpo brnenskom Uvoze a pod. Na poskakovanie v kolonach je najlepsi hybrid alebo elektro. uz z podstaty ze to ma automat a necudi to furt z vejfuku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
FIAT byl, a myslím, že stále je, jediný jehož čudlík start/stop je vypínač, nikoliv jen spínač. Jakmile se jednou vyplo, zůstalo vypnuto až do dalšího stisku tlačítka. Vypnutí motoru na to nemělo vliv. Sice to bylo v rozporu se směrnicí EU, ale procházelo to. Tak snad nedošlo ke změně. Automat v Tipu je, ale pouze s atmosférou 1,6.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Vilda - Můj Accent 1.6 CVVT ( celadon blue ) říjen 2008
Ahoj Vildo, též Ti přeji hodně příjemných zážitků s novým autem a minimálně stejnou spokojenost jako s Ácou.....
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony