Accent 97 - naklánění ručičky palivoměru

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

McSatek
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 úno 2006, 12:33

Accent 97 - naklánění ručičky palivoměru

Příspěvek od McSatek »

Chlapi,

je to u těchto modelů normál, že se po projetí ostré zatáčky, či občasném kolísnutí otáček ručička palivoměru nahne (vždycky pouze dolů :evil: ) a někdy se vrátí do původní polohy? Nebo mám zase něco vysraného s elektrikou.
Př.: Jízda po dálnici 120 km/h ručička klesá, sjedu z dálnice na 90 km/h ručička stoupne na aktuální stav.

Díky
Hyundai Accent 1.3i 12V, 62Kw '97
Reklama
 

zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Příspěvek od zhrado »

to robi aj mne aj kolegovi, asi je to normalne...
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Tak sem na to koukal jak tele na novy vrata, to prej Hyundaie delaj skoro vsechny. stav palivomeru se prizpusobuje aktualnimu stylu jizdy, takze kdyz padis 160 po dalnici tak klesne ale kdyz zpomalis ve meste na 50 tak se vrati tam kde ma bejt. 8)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Tomikp
***
Příspěvky: 510
Registrován: 07 zář 2006, 20:47
Bydliště: CV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomikp »

Když se jede rychle, tak se palivo v nádrži odstředivou silou nahrne dozadu a ručička sleze dolu. při zpomalení se zase vyrovná, pač palivo steče ze stěny nádrže zase na svojí vodorovnou hladinu. To je jak s cisternou, taky se s ní musí jezdit opatrně :D
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yurii »

Ha ha ha :lol:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Tomikp píše:Když se jede rychle, tak se palivo v nádrži odstředivou silou nahrne dozadu a ručička sleze dolu. při zpomalení se zase vyrovná, pač palivo steče ze stěny nádrže zase na svojí vodorovnou hladinu. To je jak s cisternou, taky se s ní musí jezdit opatrně :D
mno taky jsem o tom premejslel, ale vazne to tak neni, pac to dela i na volnobeh.. zase to neni ferrari a hlavne alespon na scoupu to ma spozdeni.. :)¨

podle me je to mozna tim ze kdyz na to vic slapes tak cerpadlo nasaje z nadrze hodne benzinu do rezervy a drzi ho nekde ve okruhu a kdyz pak na to prestanes slapat tak se do ty nadrze vrati..

nebo it's not a bug, it's a feature jak by rekl zastupce microsoftu :lol: proste se do ukazatele paliva promitne i aktualni spotreba, coz ma za nasledek presne to co palubni PC kdyz ukazuje 20l/100km :twisted:
McSatek
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 úno 2006, 12:33

RE..

Příspěvek od McSatek »

Díky za reakce,

Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku

Naopak v opt. otáčkách (u mě 2500) se ručička vrátí na aktuální hodnotu.
Já s tím nahrnutím paliva do zadní části nádrže taky nesouhlasím, protože jak psal black_sheep, dělá to i na volnoběh.
Jo a to s tím palubním PC je opravdu dobrá poznámka, taky mi to tak někdy připadá. Když auto víc žere, ručička klesá, když žere málo, ručička se vrátí na aktuální hodnotu.
Třeba je to skutečně korejský palubní počítač 8)
Hyundai Accent 1.3i 12V, 62Kw '97
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

BS: tak tak, typickej MS, z chyby udelat vyhodu a vyjimecnou ficuru :))
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
black_sheep

Re: RE..

Příspěvek od black_sheep »

McSatek píše:Díky za reakce,

Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku

Třeba je to skutečně korejský palubní počítač 8)
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krk :) a v zatackach uz vubec nee! :roll: tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva :lol: ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi.. :P
McSatek
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 úno 2006, 12:33

Re: RE..

Příspěvek od McSatek »

black_sheep píše:
McSatek píše:Díky za reakce,

Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku

Třeba je to skutečně korejský palubní počítač 8)
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krk :) a v zatackach uz vubec nee! :roll: tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva :lol: ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi.. :P
Hyundai Accent 1.3i 12V, 62Kw '97
McSatek
*
Příspěvky: 56
Registrován: 07 úno 2006, 12:33

Re: RE..

Příspěvek od McSatek »

black_sheep píše:
McSatek píše:Díky za reakce,

Co jsem stačil zpozorovat, tak ručička klesá v případech:
- jedu-li z kopce
- delší dobu jedu na vysoké otáčky (např. jízda po dálnici)
- špatně podřadím a auto dusím
- projedu ostrou zatáčku

Třeba je to skutečně korejský palubní počítač 8)
ja nepozoruju zadny pohyby rucicky v zavislosti na jizde z kopce nebo do kopce, pokud tomu neslapu na krk :) a v zatackach uz vubec nee! :roll: tudiz scoupo to ma vopravdu v zavistlosti na momentalni spotrebe, proste nejspis omylem a uplne nechtene do toho zakomponovali palubni pocitac co varuje kdyz je vysoka spotreba ze bude brzo malo paliva :lol: ja mam presne v merku jak se vzdycky jeste hne za ty leta a plne mi to vyhovuje, ikdyz klasickej palubni PC by byl lepsi.. :P
Tak to bude asi rozdíl mezi Accentem scoupem. To naklánění v zatáčkách. Jinak si to opravdu nemohu vysvětlit. Třeba je něco s plovákem a ten se po projetí zatáčky moc nahýbá...
Hyundai Accent 1.3i 12V, 62Kw '97
Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

Já žádnej takovej jev nepociťuju. Je pravda, že jsou místa na budíku, že ručička padá rychleji, ale už se mrcha nevrací :twisted:
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od Josef »

Jenom úvaha
Kdesi na foru se řešila možnost odpojeni ukazatele paliva, který ukazuje i při vypnutém zapalování. :roll: palivoměr má proměnný odpor závislý na množství paliva.
co takhle tuto informaci spojit se skutečností změny napětí v palubní síti v závislosti na nabíjecím proudu alternátoru v závislosti na otáčkách motoru a tím i rychlosti :shock: proud do ukazatele paliva rozhodně musí být jiný při 12 V a při 14,8 V. Ohmův zákon přeci fungovat MUSÍ
:lol: :lol:
Uživatelský avatar
tomexion
*
Příspěvky: 54
Registrován: 25 srp 2006, 20:37
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomexion »

Josef píše:Jenom úvaha
Kdesi na foru se řešila možnost odpojeni ukazatele paliva, který ukazuje i při vypnutém zapalování. :roll: palivoměr má proměnný odpor závislý na množství paliva.
co takhle tuto informaci spojit se skutečností změny napětí v palubní síti v závislosti na nabíjecím proudu alternátoru v závislosti na otáčkách motoru a tím i rychlosti :shock: proud do ukazatele paliva rozhodně musí být jiný při 12 V a při 14,8 V. Ohmův zákon přeci fungovat MUSÍ
:lol: :lol:
mm, muslis, ze korejci neznaji stabilizatory napeti (ie 78XX) nebo je z ekonomickych duvodu vynechavaji?
Accent 1,5 16V 73KW rv.97
Uživatelský avatar
Tomikp
***
Příspěvky: 510
Registrován: 07 zář 2006, 20:47
Bydliště: CV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomikp »

Však už sem to tu někde psal, dělá mi to taky. Přijel sem domu, zastavim a řikám si, dneska to nějak moc žralo, ručička za posledních pár km docela dost slezla. Druhej den do toho ráno vlezu a ručička vylezla o nějaký 3 mm zase nahoru. Jako by se ten benzín odněkud vrátil zpátky do nádrže.
Hyundai Sonata 2.0i 16V GLS 2002
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“