Startér

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
jarka
Příspěvky: 1
Registrován: 01 zář 2006, 15:24

Startér

Příspěvek od jarka »

Ahoj, prosim prosim o radu...Predem se omlouvam za moje amatersky vyrazy, ale pritel, nema pristup na net..Mame Lantru 1.6I combi 1997 a v posledni dobe zacaly problemy se startovanim. Pred mesicem odesel alternator, v servisu nam daly nejakej jinej starsi - oprava 4000Kc. :( No a ted to nestartuje zase. Baterii promeroval, tou to neni.. Jen to cvakne a nic..Nejspis to bude starter. Zaregistrovala jsem se na uvedenou stranku s manualem, procitala sem vsechny prispevky, vytiskla si spoustu sikovnych rad, ale mame jeste jeden problem, ke kterymu jsem nic nenasla...Driv jsme meli Audi z roku 84 a pritel spravoval starter nekolikrat, ale u Lantry nemuze prijit na to, jak ho vubec dostat ven? :) Mohl by mi nekdo sikovnej poradit. Diky moc
Jarka
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mirka Pekárková
*
Příspěvky: 44
Registrován: 21 čer 2006, 10:53
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirka Pekárková »

Ahoj.
Je to pomerne jednoduche.Odpoji baterii,vymontuje sani az po klapku,odpoji lana razeni a nahon tachometru.Povoli starter 2 sroby klic cislo 14 a vytahne starter i s kabelazi.
Hujer
Hujer-car
SONATA 96' 2,0
LANTRA 94' 1,8 GT
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Tady je jednoznačně pryč cívka na startéru,vyměnit a bude startér fakčit dál!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
jaryone
Příspěvky: 4
Registrován: 23 úno 2006, 11:52

Příspěvek od jaryone »

No, jak Mirka Pekárková, tak ivan mají pravdu pouze částečně. Rozhodně NEODPOJOVAT lanka řazení.... kdo by to pak dával dohromady. Vhodnější je vytočit dva šroubky a sundat celé to zařízení. Náhon není potřeba odpojovat vůbec. Starter se samozrejme vynda, ale bez kabeláže, je výhodnější kabely odpojit hned. Jak ivan píše o jednoznačnosti cívky to neplatí zejména u těchto typů startérů. Vsadil bych spíš na "zasranost" tela motoru starteru od ubroušených uhlíků. Doporučuji před operací koupit nvý věneček s uhlíky (cca 1000,-kč). Pro ilustraci přidávám obrázek s vlastní zkušenosti Obrázek
Lantra Wagon (J2 2000) 1,6 16V
Uživatelský avatar
Topek2
**
Příspěvky: 150
Registrován: 15 bře 2006, 20:18
Bydliště: Most

Příspěvek od Topek2 »

no Jarka hlavně nepíše jestli to cvakne jen při optčení klíčku(natlakování paliva) nebo při zastartování(teď ten startér).Protože v prvním případě to může být čidlo na spojce,které když nesepne tak taky samozřejmě nenastartuje.
Takže Jarko,upřesni to :wink: cvakne při otočení klíčku nebo až při zastartování ?
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
Uživatelský avatar
zaludnikrs
**
Příspěvky: 371
Registrován: 15 říj 2005, 13:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zaludnikrs »

no ja sem taky mel spatnej starter cca 4 roky dozadu a byl spatnej ten pastorek nebo rotor nebo jak se temu rika,ted si nevzpomenu :oops: a k Topkovi : jednodussi bude kdyz zkusi nastartovat bez zmackle a se zmacklou spojkou a uvidi :) ja sem si ten tvuj prispevek cetl dvakrat nez sem ho poradne pochopil,ale je v pohode
Jiřa
Uživatelský avatar
rumantik
Příspěvky: 2
Registrován: 27 dub 2006, 20:58
Bydliště: Praha - východ

taky problém

Příspěvek od rumantik »

Ahoj Jarko, já jsem měl v pátek ten samý problém. Volal jsem známýmu a ten mi řekl ať Lantří na laně dotáhnu. Kouknul na to a říkal že je to cívka startéru. Zítra to mám mít hotoví, tak ti písnu, jestli to byl tenthle problém s cívkou. Doufám že jo.
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“