Neměl jste někdo problém s chybou P0304 (rozpoznáno vynechávání zapalování na 4. válci) u motoru 1.6 benzín, 93 kW? Dle kódu chyby je to spousta věcí. Auto jede normálně (bez cukání). Chyba se objevuje jen při hodně mírném zrychlení/zpomalení (nebo konstantní rychlosti), ale při přidání více plynu opět zmizí. Servismani vyřadili všechny mechanické věci (vstřiky, cívky, obě lambdasondy, svíčky, vůle ventilů, rozvody). Teď cílí na řídíci jednotku...
Jinak auto mělo podpálené ventily (LPG), takže šla dolu hlava, udělaly se nové rozvody a nechala se opravit hlava (posílala se i s vačkami). Ta chyba tam byla už předtím (ostatní chyby po složení motoru zmizely).
Motor P0304
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: Motor P0304
S tim jsem se u i30 na LPG trapil posledni mesice, co jsem ji mel. 2 servisy, 2x meren tlak, az v Auto Kout Brandys Hyundai to ukazalo na spravnou cestu - ventil na ctvrtym valci. Pomohlo mi Fordi forum: http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic ... 93&t=17595
Celkem se delalo:
rozvody - jak remen (2.0), tak DOHC retez
vackovy kolo
civka + zapalovaci kabely
2x svicky
tesneni pod hlavu
srouby hlavy
tesneni vika
servis hlavy - tlakovani, cisteni, zabrouseni
olej + filtr
chladici kapalina
LPG servis
a dalsi...
Celkem je toho dost, ale material jsem si dodaval sam a nevyslo to tak hrozne jak to vypada...kdybych se momentalne nestehoval, ukazal bych Ti screeny z diag a dalsi veci, co k tomu mam, ale nevim, kde mam HDD. LPG jsem mel bez primazu a udelal bych to tak i dnes, najel jsem ciste na plyn 150tkm (celkem tedy 230tkm), castka za opravu byla v pomeru strasne zanedbatelna, navic po oprave auto docela hezky ozilo a nova majitelka (shodou okolnosti to v bazaru koupila kamaradka) je velmi spokojena. Dnes ma auto najeto k 300tkm. Jen priste nepodcenit ventilovy vule a nespolehat se na to, ze ikdyz je motor koncepcne 20 let starej a obecne velmi spolehlivej, nenecha si libit vsechno.
Celkem se delalo:
rozvody - jak remen (2.0), tak DOHC retez
vackovy kolo
civka + zapalovaci kabely
2x svicky
tesneni pod hlavu
srouby hlavy
tesneni vika
servis hlavy - tlakovani, cisteni, zabrouseni
olej + filtr
chladici kapalina
LPG servis
a dalsi...
Celkem je toho dost, ale material jsem si dodaval sam a nevyslo to tak hrozne jak to vypada...kdybych se momentalne nestehoval, ukazal bych Ti screeny z diag a dalsi veci, co k tomu mam, ale nevim, kde mam HDD. LPG jsem mel bez primazu a udelal bych to tak i dnes, najel jsem ciste na plyn 150tkm (celkem tedy 230tkm), castka za opravu byla v pomeru strasne zanedbatelna, navic po oprave auto docela hezky ozilo a nova majitelka (shodou okolnosti to v bazaru koupila kamaradka) je velmi spokojena. Dnes ma auto najeto k 300tkm. Jen priste nepodcenit ventilovy vule a nespolehat se na to, ze ikdyz je motor koncepcne 20 let starej a obecne velmi spolehlivej, nenecha si libit vsechno.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Motor P0304
Díky za radu. Tlaky byly špatné (podpálené ventily). Hlavu s vačkou poslali někam, kde tohle dělají. Takže vůle ventilů by měly být teď OK (v servise to prý i kontrolovali). Takže tohle by to být nemělo.