Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
Myslíš...? A proto se v Nošovicích zkracují výrobní dny?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 dub 2016, 12:52
- Bydliště: Český Těšín
Re: Hyundai i30 N
ale těch 5 dní za 3 měsíce, co máme odstávku je přesně to, co jsme loni udělali loni navíc.. Loni o 6.700 aut navíc je přesně těch 5 dní (5x1.450 aut)
HYUNDAI TUCSON 1.7 CRDi 85kW 8/2016 Czech Edition
HYUNDAI ACCENT 1.4i 71KW LPG 8/2008
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW 11/2005 (prodáno)
Škoda Fabia 1.4i 50kW 8/2001 (prodáno)
HYUNDAI ACCENT 1.4i 71KW LPG 8/2008
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW 11/2005 (prodáno)
Škoda Fabia 1.4i 50kW 8/2001 (prodáno)
Re: Hyundai i30 N
Každopádně,to naprosto chápu,ale myslím si,že očekávání vedení bylo jiné
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Tohle jsem netušil, tak dalece se nedostanu.petzl62 píše:Myslíš...? A proto se v Nošovicích zkracují výrobní dny?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Tak to by mě tedy opravdu zajímalo, proč ten člověk na Nko čeká už takovou dobu. Vlastně 2x tak dlouho, jako já...
Že by většina eNek šla do Německa a český zákazník je tím pádem odsunut na druhou kolej?
Ještě mě napadá, že by to mohla být i chyba toho dealerství, kde ho má objednaný. Ale jestli mu tvrdí, že běžná doba dodání auta z výroby jsou 3-4 měsíce, tak to vidím spíše na to dealerství. Zlatá Aspekta v Plzní. Jen 6 týdnů a Nko bylo doma
Nyní jsem ve Volvu v Nýřanech. Jdu si nechat udělat cenovou nabídku na nový tahač. Jel jsem na pohodičku, jsou stejně mlhy a trošku to i klouže. Takže spotřeba po 57km 6.6. To není špatné na 275 koní
Že by většina eNek šla do Německa a český zákazník je tím pádem odsunut na druhou kolej?
Ještě mě napadá, že by to mohla být i chyba toho dealerství, kde ho má objednaný. Ale jestli mu tvrdí, že běžná doba dodání auta z výroby jsou 3-4 měsíce, tak to vidím spíše na to dealerství. Zlatá Aspekta v Plzní. Jen 6 týdnů a Nko bylo doma
Nyní jsem ve Volvu v Nýřanech. Jdu si nechat udělat cenovou nabídku na nový tahač. Jel jsem na pohodičku, jsou stejně mlhy a trošku to i klouže. Takže spotřeba po 57km 6.6. To není špatné na 275 koní
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Zdravím. Hrozně by mě zajímalo jaké to Nko je při nastavení na maximální komfort? Dalo by se s ním jezdit denně s rodinou?
Re: Hyundai i30 N
Psal jsem mail na zastoupení Hyundai ČR a tam mi napsali 3-4 měsíce. U dealera do 3 měsíců (to je i v objednávce) ale že jim auta většinou chodí do 8 týdnů. Asi je hodně objednávek a Německo má přednost a tak mám smůlu. To, že to někdo má za 6 týdnů je prostě o štěstí. Pochybuju, že by dávali některým dealerům přednost a ostatní čekali. Chtělo by to někoho z linky aby nám řekl, jak to je. Kontaktoval jsem i výrobu v Nošovicích ale nebyl tam nikdo kdo by mi řekl co se děje. Evidentně nestíhají vyrábět a tak budu čekat bůh ví jak dlouho
Re: Hyundai i30 N
Toho bych se vůbec nebál. V nastavení Normal neni podvozek tvrdý a na denní jízdu i s rodinou je bez problému použitelný.dave520 píše:Zdravím. Hrozně by mě zajímalo jaké to Nko je při nastavení na maximální komfort? Dalo by se s ním jezdit denně s rodinou?
Re: Hyundai i30 N
Dave: pokud by jsi si Nko chtěl koupit vážně jako auto na denní ježdění s rodinkou, tak počítej s tím, že to Nko není ani v režimu Comfort nějak zvlášť pohodlné. Pořád bude tvrdší, než běžná i30 a ne o málo. Na kvalitních cestách je to v pořádku, ale ve městech, kde jsou výmoly, kanály, prohlubně, tak počítej s tím, že to Nko je v žádném případě nepropluje, jako běžná i30. Vše budeš cítit. navíc na zadních sedačkách je i více slyšet výfuk, i když je klapka zavřená. Na předních je to už relativně tiché auto.
Je to pořád hothatch, tedy auto, se kterým se dá jezdit denně, ale také umí vytřít na okreskách leckterý sporťák a s tím k němu musíš také přistupovat. Pokud budeš čekat komfort běžné i30, tak tě Nko zklame. O tom Nko není a ani nemělo být. I v Comfortu je prostě tuhé, ale už nikoli tvrdé. Nejlépe uděláš, když si domluvíš testovací jízdu a sám uvidíš.
Musíš ale počítat s vyšší spotřebou na krátkých vzdálenostech. Já mám po prvním kilometru od baráku spotřebu vždy kolem 30 litrů. Po ujetí asi 8 kilometrů to pak spadne na 9 litrů, ale to jedu ustálenou rychlostí 80-90 km/h. Pokud je motor studený, dost žere. Na delších trasách kolem 50 km pak spotřeba padne k sedmi litrům při klidné jízdě, ale na popojíždění po městě to není, počítej se spotřebou 15-20 litru, pokud bude motor studený a ty pojedeš jen pár km na nákup.
Je to pořád hothatch, tedy auto, se kterým se dá jezdit denně, ale také umí vytřít na okreskách leckterý sporťák a s tím k němu musíš také přistupovat. Pokud budeš čekat komfort běžné i30, tak tě Nko zklame. O tom Nko není a ani nemělo být. I v Comfortu je prostě tuhé, ale už nikoli tvrdé. Nejlépe uděláš, když si domluvíš testovací jízdu a sám uvidíš.
Musíš ale počítat s vyšší spotřebou na krátkých vzdálenostech. Já mám po prvním kilometru od baráku spotřebu vždy kolem 30 litrů. Po ujetí asi 8 kilometrů to pak spadne na 9 litrů, ale to jedu ustálenou rychlostí 80-90 km/h. Pokud je motor studený, dost žere. Na delších trasách kolem 50 km pak spotřeba padne k sedmi litrům při klidné jízdě, ale na popojíždění po městě to není, počítej se spotřebou 15-20 litru, pokud bude motor studený a ty pojedeš jen pár km na nákup.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Podle toho, co jsem četl, je N o 7% tužší než obyčejná i30 III. A už ta je mnohem tužší v porovnání s i30 II.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Myslíš jako komplet odpružení, nebo jen třeba o 7% tužší tlumiče, pružiny, stabilizátory... Pocitově je to spíše tak o 25%
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
jak bys tu tuhost podvozku porovnal se Ceedem GT?
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
Re: Hyundai i30 N
To je trošku složitější. Celkově v Comfortu je měkčí, než Ceed GT, ale ne o moc. Ta charakteristika pružení je ale prostě jiná. Pokud třeba odbočuji ve velké křižovatce, kde jsou vyjeté koleje a hrboly, tedy nízké rychlosti, tak mi to přijde tužší, než Ceed GT. Při běžné rychlosti na obyčejných cestách je ale rozhodně poddajnější, než GT. Mě osobně to připadá, jako by pružiny byly tvrdší, než v Ceedu, ale tlumiče naopak měkčí.
Jednoduše, čím rychleji jedete, tím je auto pohodlnější. Ve vyšších rychlostech to díky měkčím tlumičům snadno propruží, ale v těch nízkých je cítit tuhost pružin.
Jednoduše, čím rychleji jedete, tím je auto pohodlnější. Ve vyšších rychlostech to díky měkčím tlumičům snadno propruží, ale v těch nízkých je cítit tuhost pružin.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
já Gtčko užívám dlouhodobě jako Daily Car a rodinné auto a připadá mi v pohodě, pokud je na tom Nko v comfortu podobně tak je to paráda
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Měl by být tužší podvozek i karoserie.Deegr píše:Myslíš jako komplet odpružení, nebo jen třeba o 7% tužší tlumiče, pružiny, stabilizátory... Pocitově je to spíše tak o 25%
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek