Chcem sa Vas, ale aj inych majitelov tychto motorov spytat, ako Vam klesaju otacky pri vyhodenej rychlosti resp zoslapnutej spojke. Totiz otacky mi neklesaju linearne, ale na cca 1100 otackach sa na chvilku zastavia a potom padnu na tych cca 700 otaciek. U studeneho motora je tato hodnota "zaseknutia" o cosi vyssia, cca 1200 otaciek.
Je toto vlastnost GDI motorov alebo je problem len u mna?
Vopred dakujem
tomasko007 píše:Otazne je co si predstavujes pod sadnutim spotreby.
Moj nazor je ze ta spotreba mozno trosku klesne ale nic zavratneho to nebude.
Aby sa dalo vobec tvrdit ze spotreba klesla by si musel jazdit tu istu trasu za uplne idealnych podmienok.
Na predoslom aute som zacinal na 7litroch a pri predaji som vedel spravit Ba - Mi za 6.2 (moj rekord).
Ale.x krat som tu trasu isiel (dokonca aj v rovnakycj casoch - teda aj v premavke) za 6.5 -7.0
V odkaze vyssie si napr. mna najdes relativne lahko.
V tom grafe vidiet pekne ako zalezi "malo" (pocasie, kreteni na cestach) aby ta spotreba lietala aj o 1 liter.
A to stale mam pocit ze chodim na tom aute rovnako.
A k tej polohe pedala.. tiez tomu nie celkom rozumiem. Ale mal som pocit ze pri prudkom rozbiehani na 1.a 2ku motor siel rychlejaie do otacok. Pri 3ke a vyssie som uz ten pocit nemal.