I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
... tak som prvy krat vypaloval filter, poznat to bolo jasne, pri zastaveni svietila oranzova kontrolka stop/start a motor sa nevypol, pri uvolneni plynoveho pedalu nepadla spotreba na nulu ale ukazovala 1 liter a celkovo spotreba asi +1l ... teda odhliadnuc od toho zapachu vonku .. dufam ze to bolo iba prvy krat )))))))))))
trvalo to necelych 20km jazdy mestom (presiel som celu bratislavu) ... povedal som si ze ho zoberiem na dialnicu, ale kym som sa tam dostal, bolo "hotovo" ))
trvalo to necelych 20km jazdy mestom (presiel som celu bratislavu) ... povedal som si ze ho zoberiem na dialnicu, ale kym som sa tam dostal, bolo "hotovo" ))
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Kolik máš najeto?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
550
moc mi to nejde, ale to sa na jar spravi
moc mi to nejde, ale to sa na jar spravi
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Já jen ze zvědavosti
Mimochodem, start-stop doporučuji vypínat. Pár částí v motoru se za to odvděčí delší životností a menším opotřebením.
Mimochodem, start-stop doporučuji vypínat. Pár částí v motoru se za to odvděčí delší životností a menším opotřebením.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Inak tam ma napadlo toto by vysvetlovalo tie rozlicne nezmyselne vysoke spotreby co tu hlasili rozne testy. Proste ak nejaky redaktor dostane auto jazdiace kratke trasy na test, urobi na to jednu jazdu 20 - 30 km, v kuse, tak je jasne ze sa mu aktivuje vypalovanie a do clanku napise nezmyselny udaj.
Ja som mal za tych 550 spotrebu celkovo 5,5 a po prebehnuti vypalovania mi to ukazalo 5,7 ... po par km kym som prisel domov (2 alebo 3) to padlo na 5,6 takze to vyzera ze to vypalovanie robi na celkovom priemere 0,1l
Ja som mal za tych 550 spotrebu celkovo 5,5 a po prebehnuti vypalovania mi to ukazalo 5,7 ... po par km kym som prisel domov (2 alebo 3) to padlo na 5,6 takze to vyzera ze to vypalovanie robi na celkovom priemere 0,1l
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Na celkovém průměru se vypalování stratí, hlavně když máš lehkou nohu. Na okamžité spotřebě je to ale setsakramentsky znát.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Axel.Foley píše:Já jen ze zvědavosti
Mimochodem, start-stop doporučuji vypínat. Pár částí v motoru se za to odvděčí delší životností a menším opotřebením.
vecsinou mam zapnuty tempomat (sak nova hracka nie? ), ten ak som pochopil start - stop vypne sam, takze ked som dostal podozrenie na vypalovanie, schvalne som start stop zapol, aby som vedel ako sa to popasuje, tak som videl oranzovy znak - pekne od neho
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Jasne, len ja som zvyknuty na renoltie digitalne displeje, takze stale mam zapnute zobrazenie rychlosti a vtedy tam spotreba nie je, takze to hned nepoznam ... podstatne pre mna je ale zistenie ze sa to uspesne vypali aj jazdou po krizovatkach, takze podstatne je len ist dostatocne dlho, jazda po dialnici nie je uplne nevyhnutna, otazka je ci dlzka vypalovania je dana poctom kilakov, alebo casom alebo to vie auto nejako rozlisit ze je uz "hotovo" podla nejakych tlakov alebo niecoho, sak uvidime az to zbadam na dialnici ci zostane cas, alebo kmAxel.Foley píše:Na celkovém průměru se vypalování stratí, hlavně když máš lehkou nohu. Na okamžité spotřebě je to ale setsakramentsky znát.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Potvrzuji. U mně to vychází cca 2-3% paliva navíc.Axel.Foley píše:Na celkovém průměru se vypalování stratí, hlavně když máš lehkou nohu. Na okamžité spotřebě je to ale setsakramentsky znát.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Pampa: Elektronika bere do úvahy rozdílový tlak před a za filtrem. Podle toho pozná, zda regenerace proběhla úspěšně.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Tomu rozumiem, otazne je ci je to samotne vypalovanie podla tych rozdielov riadene, alebo ci ho urobi "naslepo" urceny cas alebo km alebo mnozstvo nafty alebo tak nieco, proste ci tam je alebo nie je spetna vezba pocas procesu, ale to sa asi nedozvieme
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Vzhledem k tomu, že jsem zaznamenal regeneraci v různých kilometrových i časových intervalech, předpokládám, že je to opravdu řízeno rozdílovým tlakem.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Dobre vediet, to znamena ze ked to clovek uvidi, treba sa sustredit na zdarny priebeh nech je to co najskor ... aby siel cestou s predpokladom rovnomernosti (ak je v meste tak po okruhu, nie krizovatkami) aby neprisiel co ciela pred ukoncenim atd ... tiez som niekde videl ze otacky nemaju padat pod 1500, to znamena DCT treba hodit asi do sportu
Zaujimave ze u renolta som si to nikdy nevsimol a tam mam okamzitu spotrebu stale na ociach.
Zaujimave ze u renolta som si to nikdy nevsimol a tam mam okamzitu spotrebu stale na ociach.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20308
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Ano, plynulost provozu je při vypalování celkem zásadní. V manuálu k Tucsonu je dokonce napsáno, že v případě, že se rozsvítí kontrolka DPF, zhasne poté, co vozidlo pojede:
- rychlostí vyšší než 60 km/hod.
- po určitou dobu (cca 25 minut) na vyšší než 2. převodový stupeň při 1500 - 2000 ot./min.
Dá se tedy předpokládat, že tohle jsou vhodné podmínky pro vypalování DPF.
- rychlostí vyšší než 60 km/hod.
- po určitou dobu (cca 25 minut) na vyšší než 2. převodový stupeň při 1500 - 2000 ot./min.
Dá se tedy předpokládat, že tohle jsou vhodné podmínky pro vypalování DPF.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi 1.6 CRDI Style biely piesok
Tak mě to zase vypaluje téměř pravidelně každých 500 km, ale téměř na kilometr stejně. Takže se domnívám, že pokud jednotka nespustí rege na základě diference tlaků, tak to pro jistotu pustí každých 500 km. Třeba je to pojistka pro případ, kdyby ta čidla tlaků selhala, aby se filtr neucpal.Axel.Foley píše:Vzhledem k tomu, že jsem zaznamenal regeneraci v různých kilometrových i časových intervalech, předpokládám, že je to opravdu řízeno rozdílovým tlakem.
Nebo někdo míváte na 1.6 CRDI 81 kW delší intervaly než 500 km?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)