jen pro informaci, motory jsou společné a taky to tu řešíte - Kia Ceed MY 16 1,6Crdi 100kw. V 60 ti servis, v 63 tis letmá kontrola olej 1cm nad měrkou a filtr regenerace co 100-150km. Filtr nešel zregenerovat úplně, vadné čidlo diference tlaku. Já si celkově na extrémně krátké intervaly 200-300km stěžoval v podstatě od začátku, bez nějaké odezvy ze servisu, kde počítač řekne OK, zregenerováno takže auto funguje.. ale teď už to byl extrém. Nicméně se zjistilo, že tam bylo čidlo, co tam vubec být od výroby němelo. čísla uplně jiné.... Takže asi špatná krabice u linky a kdo ví.. a nebo výrobce to po čase změnil, akorát těm co ta čidla můžou mít, tak nějak nic tiše neřekl. Bohužel co mě štve nejvíc je, že kdybych sám neprudil servis a netrval na řešení, tak to auto jezdilo, nevykazovalo žádný defekt, žádná kotrolka, jen vyšší spotřeba a v podstatě pořád regenerace filtru, což mnoho lidí vubec neví že se děje... A pokud výrobce nahradil díl co evidentně nefungoval, měl minimálně v servisních intervalech tohle vyřešit u problematických autech. No ale to se ví už od spojek, že výrobce Hyu čeká až to praskne a pak to teprve řeší.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ano, servis funguje, opravil, pomohl, zde co se týče servisu to je OK. Ale ten princip výrobce v tomhle mě teda setsakramentsky štve i proto, že jsem dříve napsal velmi slušný dopis na centrálu, kde jsem vylíčil a poměrně i dost technicky co se děje s autem a ptal jsem se, jestli je regenerace po 200-250km běžná, zdali to tak je opravdu správně a jakožto uživatel můžu být v klidu a jakýsi šohaj ze slovenska mě slušně poslal do pr... Takže normální uživatel, neznající problematiku, netušící stav věci a neznalý možných prvotních projevů má opravdu asi dost smůlu...