Alfe, nemáš tak zcela pravdu. Nejsmutnější na tom je totiž to, že na Škodě je české snad už jen ten název. Vše podstatné je totiž Německé. Koupíš si předraženou Octavii s tím, že jsi patriot a pomůžeš českému průmyslu. Ale to je bohužel omyl. Většina tvých pěněz skončí v zahraničí. Musíš totiž zaplatit Německý motor, podvozek, převodovku, včetně elektroniky, klimatizace, nebo dokonce ovladačů, navigace, atd. Vše je stejné, jako u VW, vše se vyrábí v zahraničí. Nebo tedy většina. Tady to jen smontují. Vždyť i šéf škody je Němec
Tak mi někdo řekněte, co je na té škodě českého?
Jenže nejsmutnější na tom je, že když se uzavírala smlouva na továrnu v Nošovicích, tak tehdejší vláda si dala požadavek, že snad přes 60% dílů musí být vyráběno v CZ!!! Tady ty auta nejen montují, ale většinu dílu i v CZ vyrobí. Kdyby se ty auta, škoda i Hyundai rozebrala, tak by se zjistilo, že více dílů bylo vyrobeno v CZ právě u Hyundai, než u Škody. V podstatě patriot je ten, kdo si koupí Hyundai, protože více jeho peněz skončí v Čechách, než u té "domácí" škody.
Bohužel díky Vošickému se image Hyundaije v CZ dost pošramotila a dost lidí si to auto potom nekoupí. Za mě jsou prostě prostší, když díky českému zastoupení Hyundaije z toho obviní automobilku jako takovou. Přitom u sousedů takovou pošramocenou pověst Hyundai nemá, ale to oni už samozřejmě nevidí, neb jsou prostší a nejsou schopni si zjistit širší informace. Tak jdou v davu, jako ovce a koupí německou škodu.
Noo to jsem nějak odbočil, pardon
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)