motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od shawt »

Hello Dr.Adi,
maybe check this topic which is related to the DCT. But to be honest the final decision is on you
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=190&t=33322
If you prefer automatic gear box, go for it. You have 5 years warranty
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Reklama
 

minoltak
Příspěvky: 3
Registrován: 11 bře 2018, 19:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od minoltak »

I have no experience with automatic transmission.
but
It must be very good, if you have combination with adaptive tempomat.
I´m not affraid of unreliability. You have 5years warranty.

I have manual transmission, it was more cheap.
i30 kombi style 1,4TGDi MT
Uživatelský avatar
segi
*
Příspěvky: 25
Registrován: 07 říj 2017, 13:12
Bydliště: Žatec

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od segi »

Přidávám dvě fotky z PP, ale už sem měl cestu v -10 stupních z Stutgarttu do Žatce za 6,9 l/100km. A jak už tady zaznělo. Krátké trasy se studeným motorem to žere jako osmiválec :shock: a naopak při dlouhých trasách se dá dostat pod 6 litrů a styl jízdy nemusí být jako čepičář :D
Přílohy
Stubai (Innsbruck) - Žatec
Stubai (Innsbruck) - Žatec
IMG_20180215_191504.jpg (84.03 KiB) Zobrazeno 2906 x
Liptovský Mikuláš - Žatec
Liptovský Mikuláš - Žatec
IMG_20180106_175550.jpg (83.12 KiB) Zobrazeno 2906 x
i30 kombi PDe 1,4 T-GDI 103 kW Style Nav, white sand 10/2017
DrAdi
*
Příspěvky: 11
Registrován: 11 bře 2018, 14:56

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od DrAdi »

I see manual has good fuel consumption like an automatic DCT.

Unfortunatelly in Poland i30 III is not so popular, like in Czech and we must write on other forums.

@segi

What with acceleration 0-100 in manual? Is good? I cant find any video on youtube with manual transmission and 1.4 T-GDI engine.
--i30 2016 (III) 1.4 T-GDI 6MT Premiere Luxury--
Uživatelský avatar
Zbyněk Hanáček
**
Příspěvky: 283
Registrován: 11 úno 2011, 17:41
Bydliště: Džungľa

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Zbyněk Hanáček »

DrAdi jesteś z Polski? Jak jesteś, to pisz po Polsku.
Jestem Ślązakiem i przetłumacze do Czeskiego. :D
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
DrAdi
*
Příspěvky: 11
Registrován: 11 bře 2018, 14:56

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od DrAdi »

OK, skoro tak mówisz, to piszę :D

Generalnie chcę i30 ze skrzynią DCT, ale mam obawy co do awaryjności (DSG też jest niby takie dobre, a jednak potrafi się psuć, a koszt naprawy jest ogromny, jak na polski budżet).

Jechałem Kią Niro i skrzynia jest bardzo fajna, tylko, czy nie będzie tak, że 5 lat gwarancji minie i skrzynia się cała rozleci? Wiadomo, ze trzeba wymieniać filtry i oleje, ale czasami jest tak, że możemy mieć faktycznie pecha.

Sami drodzy koledzy wiecie, że serwisanci i handlowcy będą zachwalać tą skrzynię do czasu awarii lub poważnej usterki.

Przepraszam admina, jeżeli naruszam regulamin forum.
--i30 2016 (III) 1.4 T-GDI 6MT Premiere Luxury--
Uživatelský avatar
Zbyněk Hanáček
**
Příspěvky: 283
Registrován: 11 úno 2011, 17:41
Bydliště: Džungľa

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Zbyněk Hanáček »

DrAdi píše.

Chci I30 zásadně s převodovkou DCT, ale mám obavy o poruchovost ( DSG jsou taky dobré a dokáží se kazit, a cena opravy je ohromná, jak na Polský rozpočet)

Jel jsem Kia Niro a převodovka je moc fajn, jen, jestli to nebude tak, že mine 5 let záruky a převodovka se rozletí celá? Ví se, že je třeba měnit filtry a oleje, ale někdy je to tak že fakticky můžeme mít pech.

Sami drazí kolegové víte, že servisáci a obchodníci budou chválit tu převodovku do doby havárie nebo závažné závady.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
Uživatelský avatar
Zbyněk Hanáček
**
Příspěvky: 283
Registrován: 11 úno 2011, 17:41
Bydliště: Džungľa

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Zbyněk Hanáček »

DrAdi czas od czasu odwiedzam wasze forum: http://hyundaiklub.pl/forum/index.php?r ... =index.php
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
dibarbora
*****
Příspěvky: 2259
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora »

Otázku si skôr treba postaviť, že na akú dobu si auto chcem nechať. V rámci záruky je to jedno, sú to peniaze vynaložené na komfort.
V prípade predpokladu, že auto chcem podržať dlhšie tak manuál je lepšia voľba.
Inak v prípade dlhodobej prevádzky DCT treba myslieť aj na servis, pretože :hyu: na servis nemyslí. Podľa servisného plánu je na programe len inšpekcia množstva oleja o výmene ani zmienka.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
DrAdi
*
Příspěvky: 11
Registrován: 11 bře 2018, 14:56

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od DrAdi »

Nie do końca zrozumiałem odpowiedź.

Czy DCT się opłaca na te 7-8 lat? Co po gwarancji?

Koszt nowej skrzyni to pewnie z 12000 PLN na dzień dzisiejszy.

Jeżeli taka cena będzie za 6 lat to chyba automat będzie mało opłacalną inwestycją na lata.
--i30 2016 (III) 1.4 T-GDI 6MT Premiere Luxury--
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

dibarbora píše:Otázku si skôr treba postaviť, že na akú dobu si auto chcem nechať. V rámci záruky je to jedno, sú to peniaze vynaložené na komfort.
V prípade predpokladu, že auto chcem podržať dlhšie tak manuál je lepšia voľba.
Inak v prípade dlhodobej prevádzky DCT treba myslieť aj na servis, pretože :hyu: na servis nemyslí. Podľa servisného plánu je na programe len inšpekcia množstva oleja o výmene ani zmienka.
Ale to přece vůbec není pravda :!: Jsou normálně předepsané servisní úkony,výměny oleje atd. :roll:
Co si tak prostudovat servisní knížku a úkony prohlídek :-k Já to v ní teda mám uvedeno :wink:

A co se týká dotazu:
To bychom museli mít věšteckou kouli.Dnešní auta se konstruují dle mne na dobu záruky,co bude dál je ve hvězdách.Přistupuješ li ke koupi auta s vědomím,co se vysere a posere,zákonitě se to stane.
Myslím,že pokud autu dáváš péči a něco málo navíc,vrátí ti to spolehlivostí a bezproblémovým provozem.Může to samozřejmě být i jinak,ale to je pak čistě polemika-zrovna jako situace se spolehlivostí DCT převodovek.Nevyrábí a neosazují se zase tak dlouho,aby zkušenosti měly vypovídající hodnotu.Zatím o žádném vážnějším problému u DCT v :hyu: nevím.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Našel jsem firmu, která dělá Chiptuning i se zápisem do TP a zároveň převezme tovární záruku na motor. Čekám na jejich zavolání a pokud to klapne, jdu do toho a dám sem vědět.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od giuseppep »

To je super. Akorát by to ještě chtělo zjistit ,jestli umí ten čip nahrát někam na přenosnou krabičku - jako firma BSR. Nebo to mít někde v autě a jen zmáčknout čudlík :-) a máme nahraný soft. Protože když si to necháme načipovat a pak pojedu na garančku do :hyu: , tak mi ten čip přehrají a jsme v háji.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Nikde není psáno, že musíš na garančku do :hyu: , stačí chodit k mechanikovi, který má platnou licenci, sám to dělám při výměně oleje, vyjde to o dost levněji a vše je zapsáno v garanční knížce.

https://m.autorevue.cz/velky-mytus-abyc ... ho-servisu
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
giuseppep
*
Příspěvky: 49
Registrován: 14 lis 2017, 11:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od giuseppep »

Tak to je dobrý. Hurá na změnu výkonu. Těším se až napíšeš jak si dopadl. Hlavně parametry jaký budou. Díky za info.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“