motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od JoKo »

vymenit olej dokaze asi kazdy, ale nie kazdy garaznik si plati pristup do servisneho portalu hyu. a ked je na nieco servisna akcia a garaznik ju nevykona a nasledne sa na to nieco pokazi prave z toho dovodu, tak potom nech nikto nenadava na hyu, ze mu nebude chciet uznat opravu na zaruku...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

No právě. Svolávacích akcí, kdy se využívá databáze Registru vozidel je relativně málo, ale různých servisních akcí, při nichž se kontrolují nebo mění určité díly, aktualizují SW atd. je zase docela dost. A moc garážníků si přístup neplatí. Právě proto je podle mě otázkou co je ve finále férovější přístup...
Za mě je to samozřejmě hypotéza, já jezdím výhradně do autorizáku, ale ne každý má nastavené podmínky tak jako já :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Teď z trošku jiného soudku: ani po 10 měsících jezdění pořádně nevím, jakou mít zařazenou rychlost při městských 50 km/h, pořád střídám 3/4 (rovina a mírné klesání 4, do kopce 3), při trojce PP pořád řve dej tam čtyřku, u II. generace i30 šla tahle otravnost alespoň vypnout. Jak jste na tom vy?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

u mé 2. generace to vypnout nejde a s GDI se dá jezdit 50 km/h i na pětku... :D

U nafty jsem musel jezdit na trojku...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od JoKo »

tudy, isla vypnut len do mr 2014... potom to uz bolo povinne nariadenie europskej unie a neslo to vypnut.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

Já kupoval 12/2014
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Hmm, tak další střípek k EU ekoterorismu ](*,) . U nafťáka si dokážu představit, že je to ještě horší (dunění, vibrace). Za chvíli zakážou manuální řazení úplně, aby to člověk nemohl točit, jak sám uzná za vhodné...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

to je zkrátka u turbomotorů trošku smůla... jak tam není krouťák, tak to nejede... trojka je pak moc a čtyřka zase málo... :D prot jsem chtěl do služebáka 1.4 CVVT a jsem vážně maximálně spokojený a troufnu si říct, že tenhle motor bude stačit celé řadě lidí i na okresky... v Ceedu to bude tutově nejprodávanější varianta...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
hafush
**
Příspěvky: 272
Registrován: 25 srp 2017, 22:51

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od hafush »

Zkusím oponovat. Pokud se člověk naučí řadit tak i litránek je daleko silnější právě díky využití síly turba. A pro krouťák si člověk nemusí chodit až k Horní hranici otáček ale Bere mu již od 2000.
V případě že správne řadím tak je pružnost a zátah motoru srovnatelný z motorem 1,6 bez turba. A to i dle papírových údajů.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

A v čom spočíva potom výhoda toho turba ? :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

nebudu se dohadovat, jen říkám, že u některých turbomotorů nevíš, co zařadit při rychlosti kolem 50 km/h... čtyřka je málo a trojka je moc :wink:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pampa »

:mrgreen:

... ja tam vidim 2,5x vecsi moment pri 1500 u turba, to asi nebude memej
Přílohy
2.jpg
2.jpg (65.56 KiB) Zobrazeno 2186 x
1.jpg
1.jpg (57.14 KiB) Zobrazeno 2186 x
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
lys
**
Příspěvky: 170
Registrován: 18 dub 2017, 10:36
Bydliště: Zlín

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od lys »

hafush píše:Zkusím oponovat. Pokud se člověk naučí řadit tak i litránek je daleko silnější právě díky využití síly turba. A pro krouťák si člověk nemusí chodit až k Horní hranici otáček ale Bere mu již od 2000.
V případě že správne řadím tak je pružnost a zátah motoru srovnatelný z motorem 1,6 bez turba. A to i dle papírových údajů.
Litrovou variantu jsem měl týden doma, a to bych ani omylem nechtěl, žralo to samozřejmě víc než GDičko na stejných trasách a při zařazené 6tce v 90 už ta mrcha nechtěla jet. Dunělo to jak v papiňáku, děs, bída a utrpení ten litr. Takže o pružnosti a zátahu se nedá mluvit. Ano pokud nějaký jouda řadí v GDičku při 1800 otáčkách pak je to možná srovnatelné,pak už ne.
je
Hyundai i30 II kombi GDI 99 kW bílá
Hyundai i30 II kombi Crdi 81 kW červená
Fiat Stilo 1.9 Jtd 85 Kw stříbrná
bylo
Audi A6 (C4) 2.5 TDi pětivál quattro crashed
Škoda Octavia tdi 81 kW stříbrná
Škoda Octavia tdi 66 kW černá
Škoda Forman modrý
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Pampa »

lys píše:
hafush píše:Litrovou variantu jsem měl týden doma, a to bych ani omylem nechtěl, žralo to samozřejmě víc než GDičko na stejných trasách a při zařazené 6tce v 90 už ta mrcha nechtěla jet. Dunělo to jak v papiňáku, děs, bída a utrpení ten litr. Takže o pružnosti a zátahu se nedá mluvit. Ano pokud nějaký jouda řadí v GDičku při 1800 otáčkách pak je to možná srovnatelné,pak už ne.
Myslim ze tym zaradenim 6 pri 90 si urobil presne to co kritizujes o riadok nizsie : - )))

Ak to vidim dobre, tak 1.0tgdi ma pri 90 2000 otacok zatial co 1.6gdi ma pri 90 2200 cize lahsi prevod, takze niet divu ze 1.6 taha lepsie, ale kto ta nuti dusit 1.0 pri 90 na 6tku? Ked si porovnas momentove krivky vidis ze turbo ju ma v celom rozashu vyssie az do nejaky 5500 kde sa stretnu, to su ale otacky ktore asi clovek nepouziva ked ocakava to spominane pruzne zrychlenie : - ))
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Pampa ,kašli na grafy,skús si na tých autách zajazdiť a možná prehodnotíš. :wink:
1,0T vs.1,6 hladká je lepšia atmo. Samozrejme ,že 1,4T je už iná pesnička.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“