problem s takym zasvinenim od oleja je jasny - turbo posiela do medzichladcia olej, kedze tam je zjavne diera ten lieta von. Nejaka trocha oleja tam vzdy bude, kor u takehoto najazdu. Dam tam novy a uvidim po 1000km ci do toho tecie olej z priruby turba. Ak by tieklo, tak to vycistim a zacnem riesit turbo. Oleja mi moc medzi vymenami (15 000km) neobuda, je to vzdy do pol litra (asi 0,5-0,7cm na mierke)
motor a vsetky komponentny su povode, takze 295 000km. Popisujem D4FA motor, ktory sa montoval do Accenta, Matrixu a Getzu, vykonova varianta 81kW, Euro4 bez DPF
Kvapka mi z INTERCOOLERA
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
Mexican píše:problem s takym zasvinenim od oleja je jasny - turbo posiela do medzichladcia olej, kedze tam je zjavne diera ten lieta von. Nejaka trocha oleja tam vzdy bude, kor u takehoto najazdu. Dam tam novy a uvidim po 1000km ci do toho tecie olej z priruby turba. Ak by tieklo, tak to vycistim a zacnem riesit turbo. Oleja mi moc medzi vymenami (15 000km) neobuda, je to vzdy do pol litra (asi 0,5-0,7cm na mierke)
motor a vsetky komponentny su povode, takze 295 000km. Popisujem D4FA motor, ktory sa montoval do Accenta, Matrixu a Getzu, vykonova varianta 81kW, Euro4 bez DPF
chvala bohu ze som presiel na BENAL verziu ... nemusim riesit toto ... tak ten spodok toho coolera mas riadne zadrban... to uz ma nieco zasebou ... som rad ze mensi navod ti prisiel vhod ... daj vediet ako to dopadlo po vymene ...
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
New Accent - 1,4i , elegance , gold biege , 10/2008
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
ja som ho kupoval v Motora Brno (rad kupujem budtam alebo ako pisal Benny v ML parts) - NRF 30336 za 2578kc
rozdiel bol znacny zatial som s tym najazdil asi 50 km a myslim, ze to pocitovo nesyci, takze asi tam bola fakt diera
rozdiel bol znacny zatial som s tym najazdil asi 50 km a myslim, ze to pocitovo nesyci, takze asi tam bola fakt diera
- Přílohy
-
- Capture.JPG (170.95 KiB) Zobrazeno 2875 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
skusenosti po 3000km od vymeny medzichladica
1, v motorovom priestore nie je bordel
2, pocitovo ide motor krajsie, trochu klesla spotreba (v priemere o 3-4 deci/100km)
3, dost viditelna vec - pri prudkej akceleracii prestal dymit ako lokomotiva (to celkom nechapem, ale je to tak)
Dnes som v Hodonine na servise po 295 000km, som zvedavy co ukaze diagnostika
1, v motorovom priestore nie je bordel
2, pocitovo ide motor krajsie, trochu klesla spotreba (v priemere o 3-4 deci/100km)
3, dost viditelna vec - pri prudkej akceleracii prestal dymit ako lokomotiva (to celkom nechapem, ale je to tak)
Dnes som v Hodonine na servise po 295 000km, som zvedavy co ukaze diagnostika
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Kvapka mi z INTERCOOLERA
- tak keď tam bola diera musel byť tlak nižší ako mal - málo vzduchu, prebytok nafty - dym...Mexican píše:skusenosti po 3000km od vymeny medzichladica
1, v motorovom priestore nie je bordel
2, pocitovo ide motor krajsie, trochu klesla spotreba (v priemere o 3-4 deci/100km)
3, dost viditelna vec - pri prudkej akceleracii prestal dymit ako lokomotiva (to celkom nechapem, ale je to tak)
Dnes som v Hodonine na servise po 295 000km, som zvedavy co ukaze diagnostika
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021