ahoj,
mám takový problém, vím že tady to téma už jistě proběhlo ale nenašel sem pořádnou odpověď
ozývá se mně nepravidelné klepání z pravé strany od motoru...
nejhorší to je v rozmezí 2-3 tis. otáček... pak většinou zase utichne..
a nebo když to je v rozmezí tak to rachotí pořád vpodstatě..
drobné cvrlikání je slyšet i na volnoběh..
mohly by to být hydroštely nebo co Vás koho napadá.-... dá se s tím jezdit ještě?
jinak olej je mněněný a je ho tam dost..
auto má najeto 230 tis.
co popřípadě udělat?
díky za odpověď
Petr tel. 775 17 05 84
problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 dub 2018, 13:28
- Reklama
Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW
idem od najjednoduchšieho:
povolená remenica vodnej pumpy
vodiace kladky remeňa
samotná vodná pumpa
klíma
no a potom začínajú chuťovky:
ojničné ložiská
reťaz
olejové čerpadlo
povolená remenica vodnej pumpy
vodiace kladky remeňa
samotná vodná pumpa
klíma
no a potom začínajú chuťovky:
ojničné ložiská
reťaz
olejové čerpadlo
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 dub 2018, 13:28
Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW
No měřil jsem vůli řetězu.. má asi centimetr vůli..
Ale nechce se mi věřit že by tak mlátil... jedině že by byli rozhozené i vačky
Ale nechce se mi věřit že by tak mlátil... jedině že by byli rozhozené i vačky
Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW
Nesvieti ti Check Engine ?
Poprípade kontrolka mazania pri nízkych otáčkach.
Inak tie reťaze sú dve. Jedna je na pohon olejového čerpadla.
Poprípade kontrolka mazania pri nízkych otáčkach.
Inak tie reťaze sú dve. Jedna je na pohon olejového čerpadla.
Re: problem s motorem sonata V 2007 2.4 118KW
Při 230000 je téměř pozdě udělat rozvody a řetěz čerpadla spolu se všemi kluzáky. Pokud je to motor G4KC, tak nemá hydroštely ale kalené podložky pod vačkami. Základní lhůta je nepsaná a to zhruba 160000 km. Řetěz olejového čerpadla bývá vytahaný tak, že se rozhodí rozteč a nepasuje na řetězové kolo. Rozvodový řetěz při těchto km nepasuje na značky. Riskujete zničení motoru. Už samotné pístní kroužky navrhoval blb. Jsou to 1,2mm pidikroužky, které rozklepávají hranu drážek v pístech a pumpují olej do spalovacího prostoru. Karbon zalepuje mazací otvory pod stíracími kroužky a pístní čep je špatně mazaný. Vydírá píst a pak to v udávaných otáčkách zvonivě klepe.