I30 kombi - best of style
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
I30 kombi - best of style
Ahoj,
od 19.4.2018 jsem i já vyměnil moji i30 kombi II za novou i30 kombi III
objednáno: 8.3.2018
model: i30 kombi
výbava: Best of Style (Fastback maska a disky, tmavý interiér, zatmavená zadní skla, navigace, 1,4 T-GDI...)
barva: Fiery red
---------------------------------------------------------------------
od 19.4.2018 jsem i já vyměnil moji i30 kombi II za novou i30 kombi III
objednáno: 8.3.2018
model: i30 kombi
výbava: Best of Style (Fastback maska a disky, tmavý interiér, zatmavená zadní skla, navigace, 1,4 T-GDI...)
barva: Fiery red
---------------------------------------------------------------------
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
- Reklama
Re: I30 kombi - best of style
Gratulujem veľa šťastných kilometrov prajem
i30 kombi 2018 1,4T-GDI-7DCT,Ara Blue,Style,Safety Pack+,Style Pack, Panoráma
I30 kombi 1,4MPi aqua blue comfort+Smart pack 2013 - predaná
I30 kombi 1,4MPi aqua blue comfort+Smart pack 2013 - predaná
Re: I30 kombi - best of style
Gratulujem.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: I30 kombi - best of style
Díky, jinak první postřehy oproti 2. generaci před FL (3/2013):
- lepší odhlučnění, motor 1.4 T-GDi není skoro slyšet. Jediný zvuk je od zadních podběhů (pneu 17" Michelin Primacy 3 225/45 R17 91W), ale i tak je to zlepšení.
- motor 1.4 T-GDi (103kW) je oproti 1.6 CVVT (88kW) pocitově silnější, táhne víc od spodu, ale přitom není cítit nějaký výrazný turbo efekt. Kdybych nevěděl, že jde o tubro, tak bych motor skoro považoval za atmosféru
- podvozek je oproti druhé generaci naladěn sportovněji, ale své bude taky hrát výměna 15" pneu Hankook na 17" pneu Michelin.
- místa ve předu je o trochu víc, sportovní sedadla v BoS jsou příjemná, kabina pocitově působí uklizeněji a hodnotněji. Tablet je v ideální výšce
- místo vzadu se podélně zmenšilo, když si sednu za sebe (mám 185cm), tak mi před koleny zbývá jen pár cm, dlouhán s výškou kolem 190cm by měl problém. Šířka a výška (ta se pocitově trochu snížila) nad hlavou je OK, tam nevidím jakýkoliv problém.
- kufr je delší, ale mělčí, takže místa moc nepřibylo, pokud člověk nevyužije prostory pod podlahou
- černého interiéru (včetně stropnice) jsem se trochu bál, ale je to úplně v pohodě. Na podlahu jsem objednal velurové koberečky s modrým obšitím, takže to ladí s obšitím volantu a modrým prošitím sedadel
- displej a budíky jsou jednoduché a bíle podsvícené, oproti druhé generaci vypadají úhledněji
- lepší odhlučnění, motor 1.4 T-GDi není skoro slyšet. Jediný zvuk je od zadních podběhů (pneu 17" Michelin Primacy 3 225/45 R17 91W), ale i tak je to zlepšení.
- motor 1.4 T-GDi (103kW) je oproti 1.6 CVVT (88kW) pocitově silnější, táhne víc od spodu, ale přitom není cítit nějaký výrazný turbo efekt. Kdybych nevěděl, že jde o tubro, tak bych motor skoro považoval za atmosféru
- podvozek je oproti druhé generaci naladěn sportovněji, ale své bude taky hrát výměna 15" pneu Hankook na 17" pneu Michelin.
- místa ve předu je o trochu víc, sportovní sedadla v BoS jsou příjemná, kabina pocitově působí uklizeněji a hodnotněji. Tablet je v ideální výšce
- místo vzadu se podélně zmenšilo, když si sednu za sebe (mám 185cm), tak mi před koleny zbývá jen pár cm, dlouhán s výškou kolem 190cm by měl problém. Šířka a výška (ta se pocitově trochu snížila) nad hlavou je OK, tam nevidím jakýkoliv problém.
- kufr je delší, ale mělčí, takže místa moc nepřibylo, pokud člověk nevyužije prostory pod podlahou
- černého interiéru (včetně stropnice) jsem se trochu bál, ale je to úplně v pohodě. Na podlahu jsem objednal velurové koberečky s modrým obšitím, takže to ladí s obšitím volantu a modrým prošitím sedadel
- displej a budíky jsou jednoduché a bíle podsvícené, oproti druhé generaci vypadají úhledněji
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi - best of style
kajman: Přeji hodně šťastných a spokojených kilometrů.
Za mně je posun i30III vůči i30II obrovský. Hlavně podvozkově.
Za mně je posun i30III vůči i30II obrovský. Hlavně podvozkově.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: I30 kombi - best of style
Máš to pěkný . Mnoho spokojených kilometrů a co nejmíň blbců na silnicích přeji.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: I30 kombi - best of style
Ahoj, tak po cca 900km něco k spotřebě motoru 1.4 T-GDI. Nejmíň jsem s ním zajel za 5,1l, kdy šlo o kratší cestu skoro po rovině a prakticky bez semaforů.
Klidná jízda převážně po okreskách si na 17" kolech vyžádala 6,3l: Oba dva případy jsou zlepšení proti mému původnímu motoru 1.6 CVVT v i30 kombi II.
Ale pokud se plížím po městě od jednoho semaforu k druhému a zároveň popojíždím v kolonách, tak jsem rád, že se se spotřebou dostanu pod 10l, což je hodně podobné jako u mého starého modelu
----------------------
Co se týká vlastností, tak motor je krásně tichý a podstatně živější než předchozí atmosféra. Stejně tak je poznat rozdíl ve výkonu 88kW x 103kW, kdy není problém uprostřed kopce v případě potřeby získat výkon a rychlost navíc.
Klidná jízda převážně po okreskách si na 17" kolech vyžádala 6,3l: Oba dva případy jsou zlepšení proti mému původnímu motoru 1.6 CVVT v i30 kombi II.
Ale pokud se plížím po městě od jednoho semaforu k druhému a zároveň popojíždím v kolonách, tak jsem rád, že se se spotřebou dostanu pod 10l, což je hodně podobné jako u mého starého modelu
----------------------
Co se týká vlastností, tak motor je krásně tichý a podstatně živější než předchozí atmosféra. Stejně tak je poznat rozdíl ve výkonu 88kW x 103kW, kdy není problém uprostřed kopce v případě potřeby získat výkon a rychlost navíc.
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 kombi - best of style
kajman: Věřím, že do budoucna bude spokojenost jen přibývat.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: I30 kombi - best of style
Můžeš hodit fotky interiéru?
Zajímá mě modré obšití volantu a sedadel.
Zajímá mě modré obšití volantu a sedadel.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: I30 kombi - best of style
To modré obšití je na volantu velmi decentní, skoro si ho člověk nevšimne. Vidět je hlavně na předních sedadlech + modrý vzor na opěradle. Taky docela záleží na světle, občas to ani tak nevynikne. Taky mě to štvalo, že není žádný rozumný obrázek na ofiko webu.
http://imgbox.com/Nuur1RRS
http://imgbox.com/8lpq6A6t
K tomu jsem si objednal koberečky RoyalFit za 1500Kč + obšití modrou lemovkou, takže to barevně zapadlo. Sice na webu píšou že je to pro hatchback, ale pasuje to i na kombi.
https://www.vopi.cz/konf-koberecky/kobe ... rSelection
http://imgbox.com/Nuur1RRS
http://imgbox.com/8lpq6A6t
K tomu jsem si objednal koberečky RoyalFit za 1500Kč + obšití modrou lemovkou, takže to barevně zapadlo. Sice na webu píšou že je to pro hatchback, ale pasuje to i na kombi.
https://www.vopi.cz/konf-koberecky/kobe ... rSelection
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Re: I30 kombi - best of style
Ahoj,
mohu se zeptat, co je na tom malém černém štítku na sloupku dveří u řidiče?
Podle výbavy to vypadá , že Best of Style je totéž co Go! Navi - musím ještě prozkoumat, jestli mám také modře obšitý volant. Ale sedačky se zdají být stejné.
mohu se zeptat, co je na tom malém černém štítku na sloupku dveří u řidiče?
Podle výbavy to vypadá , že Best of Style je totéž co Go! Navi - musím ještě prozkoumat, jestli mám také modře obšitý volant. Ale sedačky se zdají být stejné.
i30 kombi, 1.4 T-GDI, Style Navi Go! (18- )
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
Re: I30 kombi - best of style
Ano, podle prodejce je to v podstatě dřívější edice Go! Navi. Na sloupku je štítek Go!
Hyundai i30 kombi III; 1,4 T-GDI
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127
Hyundai i30 kombi II; 1,6 CVVT
Nissan Almera 1,5
Škoda Forman
Fiat 127