jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
ahoj mám dotaz jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw ?
podle mněření servisu tak vlace : 1 : 8.1 / 2 : 8.8 / 3 : 8.8 /4 : 8.7 pokud jsem dobře dival na ten mingraf co mi vytiskly
osobně se mi ty tlaky zdaji malé ! jelikož podle servisu je v normně od 8 do 10 atm
podle mněření servisu tak vlace : 1 : 8.1 / 2 : 8.8 / 3 : 8.8 /4 : 8.7 pokud jsem dobře dival na ten mingraf co mi vytiskly
osobně se mi ty tlaky zdaji malé ! jelikož podle servisu je v normně od 8 do 10 atm
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
No mě to taky připadá málo, očekával bych něco přes 10 spíš tak kolem 12 barů.... důležité ale je aby ve všech válcích byl stejný tlak s odchylkou max. tak do 0,5 baru
Pro měření - motor by měl být ohřátý, všechny svíčky venku, plný plyn (otevřená klapka) a plně nabitá baterka - pak teprve točit starterem a měřit
Pro měření - motor by měl být ohřátý, všechny svíčky venku, plný plyn (otevřená klapka) a plně nabitá baterka - pak teprve točit starterem a měřit
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
přesně taky bych čekal talky kolem 11 až 14 jako mněla škoda 120 takové tlaky jako oni zmněřily bych čekal u trubo motoru ! buhužel neznám jejich metodiku mněření nebo jako to mněří ,
ono stačí aby to mněřily za studena a hele tlaky jsou malé a nebo aby to mněříly jen na ruční porotočení motoru a hele taky jiný tlaky
tohel bych chtělo někdoho kdo dělá v motorárně
neznáte kompresni pomněr motoru 1.6 cvvt 88kw ?
edit : tak jediné co jsem našel je pro motor 1.6 cvvt Compression ratio 10.5 : 1 , sice se mi to zdá malo pro atmosferický motor ale budiž
tohle jsem našel v jedno pdf ke 1.6 cvvt 88kw
Compression pressure
Standard : 1225.83kPa (12.5kg/cm², 177.79psi)
(200~250 rpm)
Minimum : 1078.73kPa (11.0kg/cm², 156.46psi)
Difference between each cylinder :
98kPa (1.0kg/cm², 14psi) or less
takže pokud se nepletu tak 177 psi je cca 12.5 atm ! takže žadných 8 atm minimum , jak mi tvrdily v servisu !
a podle tabulky víše je minimální tlak ve vlaci 10.62 atm ! a ne jak mi tvrdily 8 atm !
takže pokud tabulka sedi k mojemu motoru tak bych typoval že motor je před smrtí
prosím pokud se pletu tak mně opravte děkuji myslím tím přepočty
ono stačí aby to mněřily za studena a hele tlaky jsou malé a nebo aby to mněříly jen na ruční porotočení motoru a hele taky jiný tlaky
tohel bych chtělo někdoho kdo dělá v motorárně
neznáte kompresni pomněr motoru 1.6 cvvt 88kw ?
edit : tak jediné co jsem našel je pro motor 1.6 cvvt Compression ratio 10.5 : 1 , sice se mi to zdá malo pro atmosferický motor ale budiž
tohle jsem našel v jedno pdf ke 1.6 cvvt 88kw
Compression pressure
Standard : 1225.83kPa (12.5kg/cm², 177.79psi)
(200~250 rpm)
Minimum : 1078.73kPa (11.0kg/cm², 156.46psi)
Difference between each cylinder :
98kPa (1.0kg/cm², 14psi) or less
takže pokud se nepletu tak 177 psi je cca 12.5 atm ! takže žadných 8 atm minimum , jak mi tvrdily v servisu !
a podle tabulky víše je minimální tlak ve vlaci 10.62 atm ! a ne jak mi tvrdily 8 atm !
takže pokud tabulka sedi k mojemu motoru tak bych typoval že motor je před smrtí
prosím pokud se pletu tak mně opravte děkuji myslím tím přepočty
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 28 dub 2018, 22:25, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Ak dosiahnes maximalnu udavanu rychlost ( podla GPS ), vykon mas v poriadku a motor tiez. Ale nie z kopca Ak nedosiahnes, potom je motor zly. Auto si kupoval s urcitymi parametrami uvadzanymi vyrobcom, aj maximalnou rychlostou, takze potom by to mali riesit v ramci zaruky. Kto vie aky merak piuzili . Baterku po servisnej smrti som pouzival este 6 rokov az do jej 10 teho roku, potom som uz mal urcite obavy...
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Nic ve zlem ale argumentovat tím jestli auto dosáhne maximalní povolené rychlost které je pokud se nepletu 185kmh je pitomost ! za prvé oficialně to nejde nikde vyskoušet ! za druhé není to žadný parametr jelikož dobry motor uděla na 2 km drahy 185 kmh , ale špatný motor udělá na 4km drahy 185 kmh !
jediné čím by šlo argumentovat je motoro brzda ale ne ta co znáte "valce " třeba maha 3000 nebo podobně , ale motor ven a dát přímo na brzdu kterou má snad jen vyrobce ! a je mi zcela jasné jak by mněření dopadlo vaš motor je zcela v pořádku zaplatíte nemám 100 tisic kč
čekám na vyjadření hyundai centraly tak uvudím co napišou za kravinu
ps je tu někdo kdo už mněříl na I30II 1.6 cvvt 88 kw talky vlacu ?
mnohým by se mohlo zdát že hledám zaminku k reklamci nebo jak se auta zbavit není to tak ! ja si auta nekupuji na 2 roky !!! jen tuším že těsně po zaruce udělá motor end game
jediné čím by šlo argumentovat je motoro brzda ale ne ta co znáte "valce " třeba maha 3000 nebo podobně , ale motor ven a dát přímo na brzdu kterou má snad jen vyrobce ! a je mi zcela jasné jak by mněření dopadlo vaš motor je zcela v pořádku zaplatíte nemám 100 tisic kč
čekám na vyjadření hyundai centraly tak uvudím co napišou za kravinu
ps je tu někdo kdo už mněříl na I30II 1.6 cvvt 88 kw talky vlacu ?
mnohým by se mohlo zdát že hledám zaminku k reklamci nebo jak se auta zbavit není to tak ! ja si auta nekupuji na 2 roky !!! jen tuším že těsně po zaruce udělá motor end game
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Krutiaci moment podmienuje zrychlenie a vykon maximalnu rychlost. Odpoved z centraly ta asi nepotesi, mozno sudny znalec by mohol posudit, ci tlaky vo valcoch ( nim namerane ) zodpovedaju udajom vyrobcu v servisnom manuale. Jeho meranie nikto kvalifikovane nespochybni a na sude to bude rozhodujuce. Skor je cudny podobny tlak vo vsetkych valcoch, tipujem nespravne meranie.
No a zly motor neurobi 185 kmh na 4och kilometroch. Lebo ak su naozaj nizke tlaky, tak to znamena, ze pri kompresii unika vzduch nejakou netesnostou z valca a v okamihu vstreku paliva nie je vo valci mnozstvo kyslika potrebne na spalenie dodanej davky paliva takze co motor nema, no nema vykon. Mas benzinovy motor a ten je velmi citlivy na dodrzanie stechiometrickeho pomeru , ktory je nepriamo vyhodnocovany lambda sondami. Ak by si mal vo valcoch naozaj malo kyslika, cast benzinu by horela nedokonale a vznikali by sadze, ked das k vyfuku bielu papierovu vreckovku tak by bola cierna. Na octavii som mal kedysi problem s cidlom teploty a riadiaca jednotka davkovala viac paliva, ako bolo treba ( cidlo ukazovalo podstatne mensiu teplotu a riadiaca jednotka predpokladala vacsie mnozstvo kyslika ako skutocne bolo ) a ani s udajmi s lambda sondy riadiaca jednotka neskorigovala davkovanie paliva a v spalinach boli sadze. Spotreba bola vyssia skoro o 2 litre.
No a zly motor neurobi 185 kmh na 4och kilometroch. Lebo ak su naozaj nizke tlaky, tak to znamena, ze pri kompresii unika vzduch nejakou netesnostou z valca a v okamihu vstreku paliva nie je vo valci mnozstvo kyslika potrebne na spalenie dodanej davky paliva takze co motor nema, no nema vykon. Mas benzinovy motor a ten je velmi citlivy na dodrzanie stechiometrickeho pomeru , ktory je nepriamo vyhodnocovany lambda sondami. Ak by si mal vo valcoch naozaj malo kyslika, cast benzinu by horela nedokonale a vznikali by sadze, ked das k vyfuku bielu papierovu vreckovku tak by bola cierna. Na octavii som mal kedysi problem s cidlom teploty a riadiaca jednotka davkovala viac paliva, ako bolo treba ( cidlo ukazovalo podstatne mensiu teplotu a riadiaca jednotka predpokladala vacsie mnozstvo kyslika ako skutocne bolo ) a ani s udajmi s lambda sondy riadiaca jednotka neskorigovala davkovanie paliva a v spalinach boli sadze. Spotreba bola vyssia skoro o 2 litre.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
tak poud maji od vyrobce dané najké toleranec pro daný motor, třeba jak jsem postoval tu tabulku co je up (znejvětší pravděpodobností je pro muj motor ) , tak pokud tlaky neodpovidaji tabulce tak je motor špatný
co se týká moji spotřeby tak +- 7.8 litru a to jezdim "lehká noha" auto prazdné
tedka mi na garančce mněnil olej a už po pár km je z oleje cítit benzin a to dost ! už před vymněnou oleje smrděl benzinem
navíc když rano nastartuji i30II tak z výfuku hodně smrdí benzin ! ale fakt hodně !
když jsem mněl tedka auto na garančce tak mněřely tlaky vlacu a navíc mněly dole výfuk kontrola katu mám fotky kat vypadá jako nový vše na vlastni naklady !
mi nejde až tak oto jestli by uznaly případnou reklamci ale spiše nechci auto zahodit za par tisic km takže přemýšlím jestli nechat přetěsnit "motor" tedy nové kroužky a stírak a přiapdně pisty , nebo motor dojet a pak schánět nový , nebo se hadat z blbečkama ohledně zaruky !
a soudni znalec nevím který by mněl doma servis aby mohl zmněřít tlaky vlacu , takže nevím jestli zajet do jiného servisu a tam nechat zmněřít tlaky a pak jim to případně omlatit o hlavu ?
fakt nikdo ještě nemněříl tlaky na motoru 1.6 cvvt 88kw ?
edit : tak jsme si tedka skoro 4 hodiny hrál z mněřením tlaku vlacu , mám dva mněřáky jende klasika za par set kč a druhy profi pujčený , a mněření při nezahřátém motor vypadá nasledovně :
vlace 1 : 7.6 atm 2 : 8.4 atm 3 : 8.4 atm 4 : 8.5 atm
tak nevím dva mněřáky mněřily skoro schodně až setiny které neberu v potaz
tak fakt nevím co si mám o takhel malých tlacích myslet ? takový tlaky bych čekal u turbomotoru !
co se týká moji spotřeby tak +- 7.8 litru a to jezdim "lehká noha" auto prazdné
tedka mi na garančce mněnil olej a už po pár km je z oleje cítit benzin a to dost ! už před vymněnou oleje smrděl benzinem
navíc když rano nastartuji i30II tak z výfuku hodně smrdí benzin ! ale fakt hodně !
když jsem mněl tedka auto na garančce tak mněřely tlaky vlacu a navíc mněly dole výfuk kontrola katu mám fotky kat vypadá jako nový vše na vlastni naklady !
mi nejde až tak oto jestli by uznaly případnou reklamci ale spiše nechci auto zahodit za par tisic km takže přemýšlím jestli nechat přetěsnit "motor" tedy nové kroužky a stírak a přiapdně pisty , nebo motor dojet a pak schánět nový , nebo se hadat z blbečkama ohledně zaruky !
a soudni znalec nevím který by mněl doma servis aby mohl zmněřít tlaky vlacu , takže nevím jestli zajet do jiného servisu a tam nechat zmněřít tlaky a pak jim to případně omlatit o hlavu ?
fakt nikdo ještě nemněříl tlaky na motoru 1.6 cvvt 88kw ?
edit : tak jsme si tedka skoro 4 hodiny hrál z mněřením tlaku vlacu , mám dva mněřáky jende klasika za par set kč a druhy profi pujčený , a mněření při nezahřátém motor vypadá nasledovně :
vlace 1 : 7.6 atm 2 : 8.4 atm 3 : 8.4 atm 4 : 8.5 atm
tak nevím dva mněřáky mněřily skoro schodně až setiny které neberu v potaz
tak fakt nevím co si mám o takhel malých tlacích myslet ? takový tlaky bych čekal u turbomotoru !
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 30 dub 2018, 11:23, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Ahoj.
Zase jsi to změřil blbě. Neměl jsi ohřátý motor, tzn. větší vůle. Už ti to psali předtím. Jak často jsi měnil mot. olej? Máš to od novoty?
Zase jsi to změřil blbě. Neměl jsi ohřátý motor, tzn. větší vůle. Už ti to psali předtím. Jak často jsi měnil mot. olej? Máš to od novoty?
I30 kombi GDi gdh
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
ahoj nevím jak mněřít ohřáty motor ? když svíčky ny se nemněly vyndávat ani nandávat za tepla ! tedy pokud to zase není mýtus navíc kdo si má palit prsty o rozehřáty motor par krát jsem takhle svíčky na jiném auta dal za tepla a byl problem je potom povolit !!! a vyndavat za tepla bych řekl že taky neni dobré
pokud v servisu mněříly při teplám motoru tak jsou moje hodnoty ok
auto kupované nové 2015/4 olej mněněny co 10tkm filtry taky ! dicky autorizak což asi byla chyba
nejeto 53 tkm
snažím se ověřít jestli tyhle hodnty jsou pro motor 1.6 cvvt 88kw ?
Comp compression pressure
Standard : 1225.83kPa (12.5kg/cm², 177.79psi)
(200~250 rpm)
Minimum : 1078.73kPa (11.0kg/cm², 156.46psi)
Difference between each cylinder : 9 8kPa (1.0kg/cm², 14psi) or less
edit kde si to psal ? mám sklerozu
pokud v servisu mněříly při teplám motoru tak jsou moje hodnoty ok
auto kupované nové 2015/4 olej mněněny co 10tkm filtry taky ! dicky autorizak což asi byla chyba
nejeto 53 tkm
snažím se ověřít jestli tyhle hodnty jsou pro motor 1.6 cvvt 88kw ?
Comp compression pressure
Standard : 1225.83kPa (12.5kg/cm², 177.79psi)
(200~250 rpm)
Minimum : 1078.73kPa (11.0kg/cm², 156.46psi)
Difference between each cylinder : 9 8kPa (1.0kg/cm², 14psi) or less
edit kde si to psal ? mám sklerozu
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Richard555 ti to psal v příspěvku.
Proč měla být chyba nechat měnit olej v autorizáku? Protože 5W-30 A5? Nebo myslíš, že ti to snad neudělali poctivě? (vypuštění starého oleje)
Jinak ještě jedna věc...na dynamický kompresní poměr se dostaneš výpočtem ze statického KP (10,5:1), pokud víš kdy se zavírá sací ventil po spodní úvrati (zkratka ABDC) a tím se dá dostat výpočtem na pracovní tlak ve válci....a na to bude mít vliv ten VANOS (D-CVVT, CVVT) co má ten motor na vačkách a natáčí je...čím dýl ten sací ventil zavře po spodní úvrati, tím menší tlak bude ve válci v horní úvrati, protože se to vrací do sání, proto čím ,,ostřejší" vačka, tím horší účinnost sání (v nízkých otáčkách, ale ve vysokých umí udělat i přetlak, proto se jim taky zvedá statická komprese aby měli ,,ztracený" krouťák zpátky - dynamická komprese)...a my víme co to dělá, když ten motor neběží a tudíž to není VANOS hnaný olejem???..jaká je defaultní hodnota sací vačky? (tipoval bych pro spodní spektrum - tudíž dřív zavírá sací ventil)...aby nebyl šotek jinde a nezjistil jsi, že si děláš zbytečné vrásky...to ty škody 120 neměli...
http://www.wallaceracing.com/dynamic-cr.php
Proč měla být chyba nechat měnit olej v autorizáku? Protože 5W-30 A5? Nebo myslíš, že ti to snad neudělali poctivě? (vypuštění starého oleje)
Jinak ještě jedna věc...na dynamický kompresní poměr se dostaneš výpočtem ze statického KP (10,5:1), pokud víš kdy se zavírá sací ventil po spodní úvrati (zkratka ABDC) a tím se dá dostat výpočtem na pracovní tlak ve válci....a na to bude mít vliv ten VANOS (D-CVVT, CVVT) co má ten motor na vačkách a natáčí je...čím dýl ten sací ventil zavře po spodní úvrati, tím menší tlak bude ve válci v horní úvrati, protože se to vrací do sání, proto čím ,,ostřejší" vačka, tím horší účinnost sání (v nízkých otáčkách, ale ve vysokých umí udělat i přetlak, proto se jim taky zvedá statická komprese aby měli ,,ztracený" krouťák zpátky - dynamická komprese)...a my víme co to dělá, když ten motor neběží a tudíž to není VANOS hnaný olejem???..jaká je defaultní hodnota sací vačky? (tipoval bych pro spodní spektrum - tudíž dřív zavírá sací ventil)...aby nebyl šotek jinde a nezjistil jsi, že si děláš zbytečné vrásky...to ty škody 120 neměli...
http://www.wallaceracing.com/dynamic-cr.php
I30 kombi GDi gdh
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
takže jsem nažhavil telefon do jisté tovarny u ostravy
a neoficialně jsem dozvěděl tohle , mněřeni tlaku motoru se provadí za studena , tlaky které jsem uvedl jsou spravné čili minimálná tlak vlacu je 10.62 atm normální je 12.5 atm takže dobry motor by se mněl pohybovat v těchto tlakových hodnotách valcu ! nevíc jsem se dozvěděl že "povolený" rozdil mezi vlaci je 0.2 atm max !
tedka si navíc dopisují z Hu centrálou ohledně oficialního vyjadření k tlakum vlacu a další hodnot které mně zajímaji
at jsem počítal na tebou uvedená kalkulačce ničeho jsem se nedobral
edit: to : Radunov co se týká oleje tak ten zasadně jen odsávaji vrchem ! zaprvé mi to řekly za druhé jsem to viděl !
a neoficialně jsem dozvěděl tohle , mněřeni tlaku motoru se provadí za studena , tlaky které jsem uvedl jsou spravné čili minimálná tlak vlacu je 10.62 atm normální je 12.5 atm takže dobry motor by se mněl pohybovat v těchto tlakových hodnotách valcu ! nevíc jsem se dozvěděl že "povolený" rozdil mezi vlaci je 0.2 atm max !
tedka si navíc dopisují z Hu centrálou ohledně oficialního vyjadření k tlakum vlacu a další hodnot které mně zajímaji
at jsem počítal na tebou uvedená kalkulačce ničeho jsem se nedobral
edit: to : Radunov co se týká oleje tak ten zasadně jen odsávaji vrchem ! zaprvé mi to řekly za druhé jsem to viděl !
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 30 dub 2018, 22:28, celkem upraveno 2 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Je jedno čeho jsi se dobral,nebo nedobral.Z uvedeného vyplývá,že je motor těsně před smrtí-bohužel
A je úplně jedno,jak často jsi měnil olej atd.atd. Kat říkáš,že je o.k. No podobný problém jsem popisoval nedávno a auto už je po výměně pístů a prodané zavčasu
Uvedené auto mělo najeto 35tis. a nadstandartní péči.
A je úplně jedno,jak často jsi měnil olej atd.atd. Kat říkáš,že je o.k. No podobný problém jsem popisoval nedávno a auto už je po výměně pístů a prodané zavčasu
Uvedené auto mělo najeto 35tis. a nadstandartní péči.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
ahoj tak si mně moc "potěšil" jelikož už mám ofiko vyjadření hyundai jaké že má mít motor tlaky , tak si sněma tedka dopisuji jaky má být další pustup
ještě mně napadá nemouž být jen zapečené koroužka ? nebo jeden třeba praskly atd ? vím že bez rozebrani nelze nic říci na jistotu jenže rozibírat tekový motor neni legrace a halvně cena že jo prace
ještě mně napadá nemouž být jen zapečené koroužka ? nebo jeden třeba praskly atd ? vím že bez rozebrani nelze nic říci na jistotu jenže rozibírat tekový motor neni legrace a halvně cena že jo prace
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Tak to je špatný, když to nevypouštějí, to by mě tam víckrát neviděli, já mám jistotu že to vypouští, pokaždé jsem to přes okénko viděl. Asi jsou v tvém líní sundat dekl pod motorem.
Jinak jsem v jednom ,,závodním" kadettu měl prasklé všechny pístní kroužky a na chodu to nebylo znát, bylo to stejně točivý jak blázen , tam jsem měl pocit že to zapřičinila vysoká komprese nebo se to stává při detonacích...
Jinak jsem v jednom ,,závodním" kadettu měl prasklé všechny pístní kroužky a na chodu to nebylo znát, bylo to stejně točivý jak blázen , tam jsem měl pocit že to zapřičinila vysoká komprese nebo se to stává při detonacích...
I30 kombi GDi gdh
Re: jaké maji být tlaky valcu 1.6 cvvt 88kw
Poziadaj o nahliadnutie do servisneho manualu motora. Tam je uvedeny spravny postup merania a aj predpisane hodnoty.
Napriklad pre Genesis 2009-2012 pre atmosfericky 3,8 litrovy V6 motor je minimalny tlak 882 kPa ( 128 psi ) a maximalny tlak 1029 kPa ( 149 psi ) merane pri 250 az 400 otackach za minutu. Podmienky merania nabita bateria aby sa dosiahli otacky min. 250 za minutu, zohriat motor na normalnu pracovnu teplotu 80 az 95 stupnov, potom zhodit zapalovacie cievky, zapalovacie sviecky ( este teple ), otvorit naplno skrtiacu klapku sania, otocit motorom minimalne 7x. Ak niektory valec ma nizsi tlak, cez otvor sviecky don naliat male mnozstvo oleja a meranie na nom opakovat. Ak olej pomohol, je v perdeli kruzok, piest alebo valec ( za predpokladu spravneho nastavenia ventilov, kto vie, ci to servis kontroloval ) ak nepomohol, moze to byt aj tesnenie....
Merat sa ma, ak je pokles vykonu, vysoka spotreba oleja, alebo paliva.
Teraz uz len vediet, ci to servis urobil spravne a ci neoficialny zdroj informacii nekeca, ked pre motor 1,6 88kW udavaspodny tlak vyssi ako je maximalny tlak motoru 223 kW 3,8 litra kompresny pomer 10,4 .
Radsej skus tu maximalku a v servise, kde merali tlaky, nech ti ukazu doporucene hodnoty a postup merania v manuale k tvojmu typu motora. Lebo penize nesmrdia a opravu platis bud ty alebo Hyundai, servisu je to jedno. Kedysi tu bol odkaz na clanok ked servis chcel menit motor, ktiry bol bez poskodeni len nejaka prkotina, tiez z i30.
Napriklad pre Genesis 2009-2012 pre atmosfericky 3,8 litrovy V6 motor je minimalny tlak 882 kPa ( 128 psi ) a maximalny tlak 1029 kPa ( 149 psi ) merane pri 250 az 400 otackach za minutu. Podmienky merania nabita bateria aby sa dosiahli otacky min. 250 za minutu, zohriat motor na normalnu pracovnu teplotu 80 az 95 stupnov, potom zhodit zapalovacie cievky, zapalovacie sviecky ( este teple ), otvorit naplno skrtiacu klapku sania, otocit motorom minimalne 7x. Ak niektory valec ma nizsi tlak, cez otvor sviecky don naliat male mnozstvo oleja a meranie na nom opakovat. Ak olej pomohol, je v perdeli kruzok, piest alebo valec ( za predpokladu spravneho nastavenia ventilov, kto vie, ci to servis kontroloval ) ak nepomohol, moze to byt aj tesnenie....
Merat sa ma, ak je pokles vykonu, vysoka spotreba oleja, alebo paliva.
Teraz uz len vediet, ci to servis urobil spravne a ci neoficialny zdroj informacii nekeca, ked pre motor 1,6 88kW udavaspodny tlak vyssi ako je maximalny tlak motoru 223 kW 3,8 litra kompresny pomer 10,4 .
Radsej skus tu maximalku a v servise, kde merali tlaky, nech ti ukazu doporucene hodnoty a postup merania v manuale k tvojmu typu motora. Lebo penize nesmrdia a opravu platis bud ty alebo Hyundai, servisu je to jedno. Kedysi tu bol odkaz na clanok ked servis chcel menit motor, ktiry bol bez poskodeni len nejaka prkotina, tiez z i30.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016