motor 1.0 T-GDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od dibarbora »

S trojvalcami je potrebné sa naučiť žiť a zvyknúť si hlavne na odlišný zvukový prejav. Cvičenému uchu ten valec podvedome chýba a tým pádom je tendencia motor držať pri vyšších otáčkach. Dávnejšie som čítal dlhodobý test tuším focus s 1l ecobostom - vtedy ešte novinka ako z inej planéty. Tam to mali aj štatisticky podchytené, ako si vodič postupne zvykal na inú zvukovú kulisu a začal radiť podľa reálnych parametrov motora, tak aj spotreba začala liezť veselo dolu.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Uživatelský avatar
hafush
**
Příspěvky: 272
Registrován: 25 srp 2017, 22:51

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od hafush »

Nechápu, že se tu v některých příspěvcích stále objevuje pohoršení lidí nad tím, že pokud motor drží v nízkých otáčkách pod 2000 , pro motor nevhodných, tak že se mu to nelíbí, turbo nezabírá a motor nejede a duní.
Místo vztekání se podřaďte a motor bude fungovat velmi dobře.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od asd111 »

hafush:Naprostý souhlas
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
posledni
*
Příspěvky: 41
Registrován: 30 lis 2017, 19:46

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od posledni »

Jen jsem se chtěl zeptat, sundám víčko oleje a přičichnu k němu, a cítím v tom oleji benzín. Je to normální, nebo servis (auto má najeto 3600 km).
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jo, jo, kontaminace oleje benzínem... Předpokládám provoz na krátkých trasách (řekněme do 10 km), přičemž delší jízdu v řádu stovek kilometrů v kuse motor ještě nepoznal.
Problém je, že olej kontaminací benzínem degraduje, ale servis Ti moc nepomůže. Hodně se tu o tom psalo v souvislosti s motorem 1,6 T-GDi u Tucsonů.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Tudy »

Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

ahoj nemáte někdo k tomuhle motoru servisní schema ? nebo aspon podrobnější popis ? vrtani zdvich a co má a co nemá ? jestli má chladíč oleje ? atd

edit : nikdo nic ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
valkar
*
Příspěvky: 10
Registrován: 23 kvě 2018, 20:34

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od valkar »

copper5252 píše:ahoj nemáte někdo k tomuhle motoru servisní schema ? nebo aspon podrobnější popis ? vrtani zdvich a co má a co nemá ? jestli má chladíč oleje ? atd

edit : nikdo nic ?
dost informací je tady http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... i_120.html
Tucson 1.6 T-GDI 4x4, Icebreaker
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

hele najk mi ten odkaz nesedí :(

Engine manufacturer: Hyundai Kappa-series
Engine type: spark-ignition 4-stroke
Fuel type: petrol (gasoline)
Fuel system: asoline direct injection
Charge system: turbocharger
Valves per cylinder: 4

ja jsem si myslel že T-GDI 120 je třívalec ne ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
Zubesuch
**
Příspěvky: 110
Registrován: 08 črc 2017, 12:27

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Zubesuch »

ved nic co by tomu odporovalo tam napisane neni. valves per cylinder v preklade pocet ventilov na valec.

dokonca to mas hned 4 riadky nizsie Cylinders alignment: Line 3
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

jo už mi to docvaklo :lol: :lol: :lol:

tak včera najeto z motorem 1.0 T-GDI 88kw 580km dalnice silnice 1 a 2 třídy , motor tahá podle mně velcie pěkně a to jsem mival i slinější auta , jel jsem na tepomat nastaveno "130kmh"
motor má dostatek výkonu i na předjíždění ve 130 kmh což je podle mně na 1Litr slušné co se týká zvukového projevu člověk si na to musí zvyknout ale mi osobně to najk nevadí , motor je už zajety (auto je předvaděčka) turbo začíná zabírat kolem 1650 ot a tahá do 5800 ot dale už pak nemá cenu motor točít, je fakt že u toho motoru se musí více řadit (některým lidem to muže dělat problemy , nebo jím to vadit )
spotřeba dalnice 6.5 L silnice 2 tř 5.7 L
auto prázdné

dalo by se jet z motorem i za 5L ale to by byla šnečí jízda :mrgreen:

zatím jsem z motorem 1.0 T-GDI spokojeny :)
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 15 čer 2018, 04:04, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
posledni
*
Příspěvky: 41
Registrován: 30 lis 2017, 19:46

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od posledni »

Lidi, chci se zeptat, jak vysoké máte otáčky na volnoběh a zahřátý motor??
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

ahoj +- 850 ot ale zitra se mužu přsně podivat na OBD

edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem :roll: proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout :mrgreen: , už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Wortex
*
Příspěvky: 23
Registrován: 24 kvě 2018, 17:19

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Wortex »

copper5252 píše:ahoj +- 850 ot ale zitra se mužu přsně podivat na OBD

edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem :roll: proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout :mrgreen: , už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
Nebude to priemerná spotreba za aktuálnu jazdu vs. celková priemerná spotreba za doteraz najazdené km (platí do vynulovania)?
Hyundai i30 III Family
Ford Mondeo MkII 1.8
Toyota Corolla 1.4 CVVT
Uživatelský avatar
jaro-zv
*
Příspěvky: 91
Registrován: 01 led 2018, 18:38
Bydliště: Zvolen

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od jaro-zv »

No u mňa nasledovne : ( 1 okno ) za jazdu ---- spotreba + km + čas
(2 okno) kumulované ---- celkovo spotreba + km + čas ( v mojom prípade nulujem po
každom natankovaní )
(3 okno ) priemer celkový + okamžitá ( nulujem po prezutí zimné, letné )
i30 kombi 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual 12/2017
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/913687.html
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“