Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
Kdyz je to N, jakoze jen N, tak to nema ty prdici zvuky z vyfuku?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Regolo: Krasavec
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Regolo diky, potkal te i kolega z prace a hned mi to hlasil, tak jsem mu rikal ze vim o koho jdeshawt píše:Kdyz je to N, jakoze jen N, tak to nema ty prdici zvuky z vyfuku?
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai i30 N
Shawt:
Ano o to jsem ozelen, obcas se to tam ozve, ale ne tak ucelove jako u Performance. No, chtel jsem neco vyjimecneho abych trochu odlisoval od "davu" majetelu N.
Vcera jsem prave nejake potkal na ceste do Teplic v Performance Blue ovsem, tak urcite Performance bude.
Tady, jak je videt neschovas i kdyz je barva jina nez povinna.
Ano o to jsem ozelen, obcas se to tam ozve, ale ne tak ucelove jako u Performance. No, chtel jsem neco vyjimecneho abych trochu odlisoval od "davu" majetelu N.
Vcera jsem prave nejake potkal na ceste do Teplic v Performance Blue ovsem, tak urcite Performance bude.
Tady, jak je videt neschovas i kdyz je barva jina nez povinna.
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Kdo má N30 v Třebotově?? O víkendu jsem jí viděl parkovat.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
V Praze, a konkretne v Hyundai Butovice i30N se prodalo dost, jen se te lide na tento forum asi moc nehlasi, pokud pocitam spravne je nas tady zatim celkem 3 majitelu a jeden cekajici.
Co to byla za barva?
Co to byla za barva?
Hyundai i30N 2018- jen jako N
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Hyundai i30 II 1.6 GDI Style, 2013-2018 prodáno, 100% OK, když ne i30N, jezdim dál
Hyundai i30 I 1.4 2010-2013 crash, na první i30 OK
Citroen Xsara 1.9D 2009-2010
Re: Hyundai i30 N
Drag race i30N vs. Golf GTi
https://www.youtube.com/watch?v=z0G1cIupdpg
https://www.youtube.com/watch?v=z0G1cIupdpg
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Hyundai i30 N
Hezká odpověď panu Koubkovi na test i30N
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Ja bych uplne Koubka neodsuzoval, dle meho to jen dost spatne pojal, nastavil si auto na okruh a divil se ze nefunguje na rozbity okresce, sam Hyundai rika ze nejostrejsi nastaveni je urceny pouze na okruh, verim ze s jinym nastavenim by to bylo jiny... ale treba mel jen proste nejakej vypadek, tezko rict.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Hyundai i30 N
Ok ma vypadek nonstop.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Hyundai i30 N
Mirus: Tím bych si nebyl tak jist. Určitě to nebude zase tokové jelito, aby nezkoušel i jiné režimy. Jen prostě to auto nechtěl vychválit, tak si vybral, co se mu hodilo, aby to nemusel vychvalovat a samozřejmě se nezmínil o tom, že ten N režim samotný hyundai doporučuje pouze na závodním okruhu. To by se mu nehodilo. Nebo je to třeba vážně idiot a jezdil všude jen na ten N režim. kdo ví
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Za mně je důležité, že jsou spokojeni uživatelé, ne Koubek, ač jeho test byl pro mně zklamáním.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Ty testy jsou o ničem, v devadesáti procentech je provádí nevolanti. Za sebe mohu říci, že Hyundai je poměrně slušný sport, zábavný a s agresivním zvukem. Golf GTI je usedlejší, s kultivovanějším projevem a přijde mi na delší cesty vhodnější, než Hyundai. S H jsem najel 500 a s GTI 1000km zatím.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
je možné někde i30N vyzkoušet??
i30 kombi 2018 - DCT 1.4 T-GDI style + ultimate fiery red
Re: Hyundai i30 N
Nko si můžeš vyzkoušet u většiny Prémiových prodejců hyundai. Je lepší si tam předem zavolat a jízdu si rezervovat, ale není to nutné. Stačí přijít k prodejci a zajímat se o Nko. Svezení ti pak nabídnou skoro sami
motorpower: To je trošku právě protiklad. Už ze samotného pojetí Hothatchů se má jednat nejen o rychlé, ale hlavně o zábavné auto a nikoli usedlé, jako právě ten Golf GTI.
Popravdě já osobně ani moc nechápu, proč se Golf GTI řadí mezi hothatche. Spíše bych pro takové auto volil název warmhatch. Přeci jen autům, jako právě Nko, Cupra, Megane RS, 308 GTi, Civic Type-R či Focus RS se moc rovnat nemůže, ani v rychlosti, ani v zábavě za volantem. Na to je právě moc usedlý. Mě přijde spíše konkurent autům, jako Focus ST, Megane GT, Giulietta QV, 308 GT, atd. Je to ale jen můj názor. Hothatch je prostě o něčem jiném, než co nabízí Golf GTI. Tím ale netvrdím, že Golf GTI je špatný, jen prostě cílí na jiné zákazníky, než na zákazníky pravých Hothatchů. Cílí na lidi, pro které je pohodlí přednější, než zábava, ale zároveň jim třeba takový Leon FR přijde pomalý, protože by se alespoň na rovince rádi chvilku za pravým hothatchem drželi.
Rozdíl pak u takových aut roste hlavně za snížené trakce, jak ukázal třeba test v TopGearu, kdy Nko nadělilo GTIčku nějakých pět vteřin na mokré trati a to GTI předjel až někdy půlce trati... Když se kouknete na tu jízdu z pohledu Nka, tak na jeho displeji s výstupy telemetrie je vidět, jak řidič musel každou chvíli ubírat, aby GTI nepředjel moc brzy. Zřejmě kvůli lepším záběrům. Hned při rozjezdu na jedničku lze vidět, jak ukazatel tlaku turba je někde v půlce a ukazatel výkonu je někde kolem 200 koní. Maximální hodnota na tom ukazateli je 280 koní. Na dvojku jede naplno a na trojku zase ubírá, kdy ukazatel tlaku turba klesá až pod polovinu. Prostě dostal nařízeno pustit GTI přes sebe na startu. I v dalších záběrech je vidět "šetření" Nka. Například 33 sec, kdy jedou na výjezdu vedle sebe, tak dle ukazatelů využívá tak 100-140 koní pod dobu skoro tří sekund. Dokonce na chvilku pustí plyn radši zcela Stejně tak ve 40 sec musí Nko na té rovince zcela pustit plyn, aby se nedostal před GTIčko. Následně v 58 sec jde konečně za skoro stejně situace, jako ve 33 sec Nko konečně před GTI, protože tentokrát už na výjezdu neubírá, ale využívá veškerý potenciál auta. Je pak až úsměvné, jak snadno se Nko dostalo před GTIčko a během následujících 40 sec nadělilo Nko GTIčku 5 sec
Odkaz na video TopGear z pohledu Nka zde:
https://www.youtube.com/watch?v=gqz6Gni3CE4&t=
motorpower: To je trošku právě protiklad. Už ze samotného pojetí Hothatchů se má jednat nejen o rychlé, ale hlavně o zábavné auto a nikoli usedlé, jako právě ten Golf GTI.
Popravdě já osobně ani moc nechápu, proč se Golf GTI řadí mezi hothatche. Spíše bych pro takové auto volil název warmhatch. Přeci jen autům, jako právě Nko, Cupra, Megane RS, 308 GTi, Civic Type-R či Focus RS se moc rovnat nemůže, ani v rychlosti, ani v zábavě za volantem. Na to je právě moc usedlý. Mě přijde spíše konkurent autům, jako Focus ST, Megane GT, Giulietta QV, 308 GT, atd. Je to ale jen můj názor. Hothatch je prostě o něčem jiném, než co nabízí Golf GTI. Tím ale netvrdím, že Golf GTI je špatný, jen prostě cílí na jiné zákazníky, než na zákazníky pravých Hothatchů. Cílí na lidi, pro které je pohodlí přednější, než zábava, ale zároveň jim třeba takový Leon FR přijde pomalý, protože by se alespoň na rovince rádi chvilku za pravým hothatchem drželi.
Rozdíl pak u takových aut roste hlavně za snížené trakce, jak ukázal třeba test v TopGearu, kdy Nko nadělilo GTIčku nějakých pět vteřin na mokré trati a to GTI předjel až někdy půlce trati... Když se kouknete na tu jízdu z pohledu Nka, tak na jeho displeji s výstupy telemetrie je vidět, jak řidič musel každou chvíli ubírat, aby GTI nepředjel moc brzy. Zřejmě kvůli lepším záběrům. Hned při rozjezdu na jedničku lze vidět, jak ukazatel tlaku turba je někde v půlce a ukazatel výkonu je někde kolem 200 koní. Maximální hodnota na tom ukazateli je 280 koní. Na dvojku jede naplno a na trojku zase ubírá, kdy ukazatel tlaku turba klesá až pod polovinu. Prostě dostal nařízeno pustit GTI přes sebe na startu. I v dalších záběrech je vidět "šetření" Nka. Například 33 sec, kdy jedou na výjezdu vedle sebe, tak dle ukazatelů využívá tak 100-140 koní pod dobu skoro tří sekund. Dokonce na chvilku pustí plyn radši zcela Stejně tak ve 40 sec musí Nko na té rovince zcela pustit plyn, aby se nedostal před GTIčko. Následně v 58 sec jde konečně za skoro stejně situace, jako ve 33 sec Nko konečně před GTI, protože tentokrát už na výjezdu neubírá, ale využívá veškerý potenciál auta. Je pak až úsměvné, jak snadno se Nko dostalo před GTIčko a během následujících 40 sec nadělilo Nko GTIčku 5 sec
Odkaz na video TopGear z pohledu Nka zde:
https://www.youtube.com/watch?v=gqz6Gni3CE4&t=
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold