Kona nebo jiné SUV?
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
Re: Kona nebo jiné SUV?
Na Čtvrtek mám domluvenou jízdu v Hyundai ix20, snad mě natchne natolik, že tam nechám tu moji i20 na protiúčet.
Hyundai i20 1,2i 55kW 2017 Polar White ---> PRODÁNO
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kona nebo jiné SUV?
"Krabička" má svoje kouzlo . A co se motoru týče - rozhodně doporučuji přihodit kačky za šestnáctistovku .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kona nebo jiné SUV?
Tu slabší bych ani nechtěl, myslím že by mi stačila výbava Best of Czech Club **** + Barva za 347 890 Kč, uvidím ve Čtvrtek.
Hyundai i20 1,2i 55kW 2017 Polar White ---> PRODÁNO
Re: Kona nebo jiné SUV?
Tak první dojmy s ix20 jsou dobré, nastupování výborné, dobrý výhled s vozidla, už jsem si nepřipadal, že sedím na zemi. Testovací vozidlo bylo s motorem 1.4 a i ten docela dobře táhl, takže s 1.6 to bude lepší o dost. O proti mé i20 i o dost větší kufr. Jediné co mě zarazilo byla nabídka za moji i20, která ma najeto poue 7 tisíc rv. 6/2017 na protiúčet za pouhých 160 tisíc. Zkusím to ještě nějak pořešit a každopádně děkuji za všechny rady...
Hyundai i20 1,2i 55kW 2017 Polar White ---> PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kona nebo jiné SUV?
Suty: Zkus áčka, možná bude lepší nabídka.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kona nebo jiné SUV?
Zkusím zítra, nezdá se mi aby auto ztratilo 1/3 ceny za rok s nájezdem 7tisíc
Hyundai i20 1,2i 55kW 2017 Polar White ---> PRODÁNO
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Kona nebo jiné SUV?
No bohužel je fakt, že otočením klíčku v zapalování v autosalonu vždy odmázneš tak 1/3 ceny ...... a vzhledem k nabídce a poptávce to lepší nebude
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Kona nebo jiné SUV?
Ono je to spíš tak, že dealer nových vozidel není bazarník, takže v drtivé většině dává za auta na protiúčet míň, než výkupce ve slušném bazaru. Prodej ve vlastní režii je pak ještě výhodnější, ale je s tím víc starostí.
Když jsem to loni zrovna u i20 zjišťoval, tak cca roční předváděčky okolo 10 tkm se pohybovaly těsně nad 200 tis. Když budeš mít trpělivost a trošku štěstí, tak se k té dvoustovce taky můžeš dostat. Je to vždycky ta stejná otázka: dostanu víc peněz nebo je dostanu rychleji??
Když jsem to loni zrovna u i20 zjišťoval, tak cca roční předváděčky okolo 10 tkm se pohybovaly těsně nad 200 tis. Když budeš mít trpělivost a trošku štěstí, tak se k té dvoustovce taky můžeš dostat. Je to vždycky ta stejná otázka: dostanu víc peněz nebo je dostanu rychleji??
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Kona nebo jiné SUV?
Zdravím,měl jsem dřív Peugeot 206 CC kabriolet diesel,upravený u ChipTuningu v Praze.Výkon vytáhli na 152 koní.Jezdil jsem krátké trasy,tak po 25.000 km se mi zanesl filtr pevných částí,že mu nepomohlo,ani když jsem jel po dálnici stotřicet a víc a nejmíň 100 km.Zůstal zanesený a svítila kontrolka.Tak jsem tam dal repasovaný pevný filtr částí a do 10.000 km jsem byl na tom znovu stejně.Po delší cestě vypla kontrolka a když druhý den jsem vyjel a trochu to oprášil,tak hned kontrolkasvítila zas.Tak jsem ho radši prodal a koupil benzín.To nové auto jsem do roka prodal-Peugeot 208/2015 benzín atmosfera a koupil jsem si nové předváděcí Hyundai Kona, 2019 1.6 T-GDI, 4x4, automat STYLE PREMIUM a jsem uplně spokojený.
Re: Kona nebo jiné SUV?
Tak to verím,že to je iná káva.
Aj keď aj spotreba bude trošku iná.
Aj keď aj spotreba bude trošku iná.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Kona 1.0
Dobry den.
Mal som pozicany Hyundai Kona 1.0 TGDi 88kW 2022.
Moje postrehy:
Vykon 88 kW je vhodny na bezne jazdenie, predchadzanie mimo mesta je uz vyrazne limitovane, na dialnici mozne, ale dlhsie sa rozbieha.
Moja spotreba 10.3 - 7.7 RON95 na 100 km, za mna vysoka. Podla spritmonitora priemer 6.5 na tuto motorizaciu.
Zakladna vybava s manualnou klimou (funguje, ale trochu otravne nastavovanie), bez ACC (ale s varovanim pred koliziou - neviem, ci to funguje iba cez kameru alebo to ma niekde schovany aj radar), halogenove svetla, bez mrtveho uhla.
Vyhrievane predne sedacky aj volant, parkovacia kamera aj senzory.
Bezdrotove Android Auto, ale casto sa odpaja a neda sa vo Waze zadat adresa ani ked stojim (stale pise, ze nie za pohybu).
Velmi dobry komfort na beznych slovenskych rozbitych cestach so zakladnymi R16 kolesami. Na dialnici uz ale citit, ze auto nedrzi tak dobre na ceste a reaguje dost aj na vietor.
Obcasne vrzganie interieru na nerovnostiach a v zakrutach.
Start-Stop system je tragedia, najma v situaciach ako STOPka, ked zastavim, idem sa rychlo pohnut, lebo uz prichadza auto po hlavnej, lenze po stlaceni plynu sa nic nedeje, lebo sa medzitym vypol motor.
Zvuk motora je zbytocne komentovat, ale povedal by som, ze aj na volnobeh je citit, ze su tam iba 3 valce - jemne vibracie.
Pokial je mi zname, uz je tam GPF filter, neviem kolko stoji novy a kolko vydrzi povodny, urcite to nebude dozivotne.
Prevodovka DCT - pri beznom, normalnom, plynulom jazdeni OK.
Ale akonahle chcete niekoho rychlo predist, tak je to tragedia, aj s kick-downom sa najprv nic nedeje, potom stupnu otacky, potom to zacne hucat a az potom to zacne tahat (aj to slabo).
Tlaky v pneumatikach mi za stoja nechcelo ukazat, vraj auto musi byt v pohybe, netusim preco, ked tam maju byt TPMS senzory (ukazuje ciselne tlak pre kazde koleso zvlast).
Asistent jazdnych pruhov je fakt velmi otravny a ked sa clovek snazi vyhybat jamam a odstavenym vozidlam, tak pipa velmi casto a este zakazdym aj zoslabi radio.
Mam dojem, ze odhlucnenie interieru je slabe a hlavne vo vyssich rychlostiach - dialnica - je dnu uz velky hluk a nepocut radio, ktore malo nastavenu hlasitost v obci.
Zavady: truba
Mal som pozicany Hyundai Kona 1.0 TGDi 88kW 2022.
Moje postrehy:
Vykon 88 kW je vhodny na bezne jazdenie, predchadzanie mimo mesta je uz vyrazne limitovane, na dialnici mozne, ale dlhsie sa rozbieha.
Moja spotreba 10.3 - 7.7 RON95 na 100 km, za mna vysoka. Podla spritmonitora priemer 6.5 na tuto motorizaciu.
Zakladna vybava s manualnou klimou (funguje, ale trochu otravne nastavovanie), bez ACC (ale s varovanim pred koliziou - neviem, ci to funguje iba cez kameru alebo to ma niekde schovany aj radar), halogenove svetla, bez mrtveho uhla.
Vyhrievane predne sedacky aj volant, parkovacia kamera aj senzory.
Bezdrotove Android Auto, ale casto sa odpaja a neda sa vo Waze zadat adresa ani ked stojim (stale pise, ze nie za pohybu).
Velmi dobry komfort na beznych slovenskych rozbitych cestach so zakladnymi R16 kolesami. Na dialnici uz ale citit, ze auto nedrzi tak dobre na ceste a reaguje dost aj na vietor.
Obcasne vrzganie interieru na nerovnostiach a v zakrutach.
Start-Stop system je tragedia, najma v situaciach ako STOPka, ked zastavim, idem sa rychlo pohnut, lebo uz prichadza auto po hlavnej, lenze po stlaceni plynu sa nic nedeje, lebo sa medzitym vypol motor.
Zvuk motora je zbytocne komentovat, ale povedal by som, ze aj na volnobeh je citit, ze su tam iba 3 valce - jemne vibracie.
Pokial je mi zname, uz je tam GPF filter, neviem kolko stoji novy a kolko vydrzi povodny, urcite to nebude dozivotne.
Prevodovka DCT - pri beznom, normalnom, plynulom jazdeni OK.
Ale akonahle chcete niekoho rychlo predist, tak je to tragedia, aj s kick-downom sa najprv nic nedeje, potom stupnu otacky, potom to zacne hucat a az potom to zacne tahat (aj to slabo).
Tlaky v pneumatikach mi za stoja nechcelo ukazat, vraj auto musi byt v pohybe, netusim preco, ked tam maju byt TPMS senzory (ukazuje ciselne tlak pre kazde koleso zvlast).
Asistent jazdnych pruhov je fakt velmi otravny a ked sa clovek snazi vyhybat jamam a odstavenym vozidlam, tak pipa velmi casto a este zakazdym aj zoslabi radio.
Mam dojem, ze odhlucnenie interieru je slabe a hlavne vo vyssich rychlostiach - dialnica - je dnu uz velky hluk a nepocut radio, ktore malo nastavenu hlasitost v obci.
Zavady: truba