motor 1.0 T-GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.0 T-GDI
S trojvalcami je potrebné sa naučiť žiť a zvyknúť si hlavne na odlišný zvukový prejav. Cvičenému uchu ten valec podvedome chýba a tým pádom je tendencia motor držať pri vyšších otáčkach. Dávnejšie som čítal dlhodobý test tuším focus s 1l ecobostom - vtedy ešte novinka ako z inej planéty. Tam to mali aj štatisticky podchytené, ako si vodič postupne zvykal na inú zvukovú kulisu a začal radiť podľa reálnych parametrov motora, tak aj spotreba začala liezť veselo dolu.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
Re: motor 1.0 T-GDI
Nechápu, že se tu v některých příspěvcích stále objevuje pohoršení lidí nad tím, že pokud motor drží v nízkých otáčkách pod 2000 , pro motor nevhodných, tak že se mu to nelíbí, turbo nezabírá a motor nejede a duní.
Místo vztekání se podřaďte a motor bude fungovat velmi dobře.
Místo vztekání se podřaďte a motor bude fungovat velmi dobře.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: motor 1.0 T-GDI
hafush:Naprostý souhlas
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: motor 1.0 T-GDI
Jen jsem se chtěl zeptat, sundám víčko oleje a přičichnu k němu, a cítím v tom oleji benzín. Je to normální, nebo servis (auto má najeto 3600 km).
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: motor 1.0 T-GDI
Jo, jo, kontaminace oleje benzínem... Předpokládám provoz na krátkých trasách (řekněme do 10 km), přičemž delší jízdu v řádu stovek kilometrů v kuse motor ještě nepoznal.
Problém je, že olej kontaminací benzínem degraduje, ale servis Ti moc nepomůže. Hodně se tu o tom psalo v souvislosti s motorem 1,6 T-GDi u Tucsonů.
Problém je, že olej kontaminací benzínem degraduje, ale servis Ti moc nepomůže. Hodně se tu o tom psalo v souvislosti s motorem 1,6 T-GDi u Tucsonů.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: motor 1.0 T-GDI
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: motor 1.0 T-GDI
ahoj nemáte někdo k tomuhle motoru servisní schema ? nebo aspon podrobnější popis ? vrtani zdvich a co má a co nemá ? jestli má chladíč oleje ? atd
edit : nikdo nic ?
edit : nikdo nic ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: motor 1.0 T-GDI
dost informací je tady http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... i_120.htmlcopper5252 píše:ahoj nemáte někdo k tomuhle motoru servisní schema ? nebo aspon podrobnější popis ? vrtani zdvich a co má a co nemá ? jestli má chladíč oleje ? atd
edit : nikdo nic ?
Tucson 1.6 T-GDI 4x4, Icebreaker
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: motor 1.0 T-GDI
hele najk mi ten odkaz nesedí
Engine manufacturer: Hyundai Kappa-series
Engine type: spark-ignition 4-stroke
Fuel type: petrol (gasoline)
Fuel system: asoline direct injection
Charge system: turbocharger
Valves per cylinder: 4
ja jsem si myslel že T-GDI 120 je třívalec ne ?
Engine manufacturer: Hyundai Kappa-series
Engine type: spark-ignition 4-stroke
Fuel type: petrol (gasoline)
Fuel system: asoline direct injection
Charge system: turbocharger
Valves per cylinder: 4
ja jsem si myslel že T-GDI 120 je třívalec ne ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: motor 1.0 T-GDI
ved nic co by tomu odporovalo tam napisane neni. valves per cylinder v preklade pocet ventilov na valec.
dokonca to mas hned 4 riadky nizsie Cylinders alignment: Line 3
dokonca to mas hned 4 riadky nizsie Cylinders alignment: Line 3
i30 PDe 1.4 T-GDI Now!, 6MT, Fiery Red
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: motor 1.0 T-GDI
jo už mi to docvaklo
tak včera najeto z motorem 1.0 T-GDI 88kw 580km dalnice silnice 1 a 2 třídy , motor tahá podle mně velcie pěkně a to jsem mival i slinější auta , jel jsem na tepomat nastaveno "130kmh"
motor má dostatek výkonu i na předjíždění ve 130 kmh což je podle mně na 1Litr slušné co se týká zvukového projevu člověk si na to musí zvyknout ale mi osobně to najk nevadí , motor je už zajety (auto je předvaděčka) turbo začíná zabírat kolem 1650 ot a tahá do 5800 ot dale už pak nemá cenu motor točít, je fakt že u toho motoru se musí více řadit (některým lidem to muže dělat problemy , nebo jím to vadit )
spotřeba dalnice 6.5 L silnice 2 tř 5.7 L
auto prázdné
dalo by se jet z motorem i za 5L ale to by byla šnečí jízda
zatím jsem z motorem 1.0 T-GDI spokojeny
tak včera najeto z motorem 1.0 T-GDI 88kw 580km dalnice silnice 1 a 2 třídy , motor tahá podle mně velcie pěkně a to jsem mival i slinější auta , jel jsem na tepomat nastaveno "130kmh"
motor má dostatek výkonu i na předjíždění ve 130 kmh což je podle mně na 1Litr slušné co se týká zvukového projevu člověk si na to musí zvyknout ale mi osobně to najk nevadí , motor je už zajety (auto je předvaděčka) turbo začíná zabírat kolem 1650 ot a tahá do 5800 ot dale už pak nemá cenu motor točít, je fakt že u toho motoru se musí více řadit (některým lidem to muže dělat problemy , nebo jím to vadit )
spotřeba dalnice 6.5 L silnice 2 tř 5.7 L
auto prázdné
dalo by se jet z motorem i za 5L ale to by byla šnečí jízda
zatím jsem z motorem 1.0 T-GDI spokojeny
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 15 čer 2018, 04:04, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: motor 1.0 T-GDI
Lidi, chci se zeptat, jak vysoké máte otáčky na volnoběh a zahřátý motor??
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: motor 1.0 T-GDI
ahoj +- 850 ot ale zitra se mužu přsně podivat na OBD
edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout , už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout , už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: motor 1.0 T-GDI
Nebude to priemerná spotreba za aktuálnu jazdu vs. celková priemerná spotreba za doteraz najazdené km (platí do vynulovania)?copper5252 píše:ahoj +- 850 ot ale zitra se mužu přsně podivat na OBD
edit : chci se zeptat když zastavím tak po vypnutí motoru se mi oběví info o jizdě kolik km a spotřeba
včera jsem jel a po vypnutí motoru se mi ukazala spotřeba 7.8 litru což je hodně , ale podle PP který užívám při jizdě mi prumněrná spotřeba vychází na třeba na 6.4 litru , tak jsem z toho trochu zmatem proč je rozdil ? nebo li co vlastně ukazuje po vypnutí motoru ?
a jestli mi někdo napiše že se mám podivat do manulu tak mu ho narvu do někam a zapalim aby si ho nemohl vytahnout , už jsem se dival a nic o tom v manualu není !!!
Hyundai i30 III Family
Ford Mondeo MkII 1.8
Toyota Corolla 1.4 CVVT
Ford Mondeo MkII 1.8
Toyota Corolla 1.4 CVVT
Re: motor 1.0 T-GDI
No u mňa nasledovne : ( 1 okno ) za jazdu ---- spotreba + km + čas
(2 okno) kumulované ---- celkovo spotreba + km + čas ( v mojom prípade nulujem po
každom natankovaní )
(3 okno ) priemer celkový + okamžitá ( nulujem po prezutí zimné, letné )
(2 okno) kumulované ---- celkovo spotreba + km + čas ( v mojom prípade nulujem po
každom natankovaní )
(3 okno ) priemer celkový + okamžitá ( nulujem po prezutí zimné, letné )
i30 kombi 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual 12/2017
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/913687.html
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/913687.html