i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Hlavně ať jsou ty motory v cajku
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
- Reklama
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Já si myslím, že dobře zajetý motor 1.4 t-gdi bude v pohodě mít 150PS. Ten 1.0 ve Světě motorů měl 126PS místo 120 a megane místo papírových 130PS 144PS!!!!. Bez Vervy100. Možná právě proto, že se s tím redaktoři SM nesrali. Ty články se nechají vyhledat v archívu SM.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Jěště co se týká spolehlivosti, tak by oba motory měly být spolehlivější než 1.0 tsi 85kw, protože ten má nastavovací jak sací, tak výfukový ventily plus dvouhmoťák. Sice je tišší a pružnější, ale bez výjimky každýho čeká za tyhle legrácky 50 000Kč za výměnu. Kdo je ale hundaiák, tak ví, že spolehlivý motor spolehlivě likvidovali rozpadajícím se katalyzátorem co to pouštěl do motoru a byla konečná. Skoro všem blbly čidla otáček klikovky a vlastně spolehlivost pohbily kraviny, tak doufám a jěště chvilku počkám. Holt moje první Sonata V6 s motorem mitsubishi sigma to už nikdy nebude. Tam se km nepočítaly. Proč.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Jen pro info v Nemecku nepotrbuji Vervu 100, protoze benzin a nafta je tam kvalitnejsi, nez u nas.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Tak o kvalitě benzínu v Německu žádná. I na LPG z Německa najel SM o 100km na jednu nádrž více než na naše. Ojebávají nás jak otroky. Tenhle motor 1.0 t-gdi ze Světa m. ale jezdil po celý Evropě takže ten výkon 126PS a 211Nm těch pár výletů nemohlo ovlivnit. Drtivá většina byla nejatá u nás.
Re: i30 2017 1.0 GDI - automatické vypínání motoru
Zdravím, ještě bych se ráda zeptala na to automatické vypínání motoru (a sepnutí ři sešlápnutí spojky) - k čemu to vlastně je? Šetří se benzín nebo to je jen kvůli menším množství výparů z výfuku?
Já to prozatím vždy vypínám.....nebo to mám nechat, ať se motor vypíná ?
Děkuji P.
Já to prozatím vždy vypínám.....nebo to mám nechat, ať se motor vypíná ?
Děkuji P.
i30 combi 2017 1.0 88kW
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Ano je to jen kvůli emisím ale díky neustálému vypínání a zapínání se ničí určité části auta a rozhodně ti všichni poradí tuto blbost vypnout.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
To jsem si myslela, děkuji (to je na pytel,ze to nejde nastavit natrvalo)
i30 combi 2017 1.0 88kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Údajně existuje relátko, kterým se dá funkce toho tlačítka "obrátit", tedy trvale vypnuto a stiskem se zapne. Ale zatím jsem na něj nenarazil, abych ho vyzkoušel.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
tak určite daj potom vedieť to by som uvítal
2017-teraz Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDi Style 7DCT Ultimate (103kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
(Nájazd - 22000 km / Spotreba - 6,8l/100km)
---------------------------------------------------
2016-2017 Opel Insignia ST 2.0CDTi Cosmo 6AT 4x4 (118kw)
2011-2015 Opel Corsa 1.2 (32 kw)
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
To relátko se prodávalo na bazoši, stálo kolem pětikila. Inzerát už je ale smazán. Na netu jsem teď nic dalšího podobného nenašel.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Můžu mít ještě dotaz teď máme najeto něco přes 12.tis km. Přítel řadí dle mého moc brzy.....kdy je nejoptimálnější řadit, při jakých otáčkách? Vím, že je to pro někoho hloupý dotaz, ale já bych ráda "používala" autíčko, tak jak se má.
A pak, když sklopíme zadní sedačky - kvůli přespání v autě, jdou vůbec vyndat ty zadní sedačky (na kterých se sedí)? jelikož ta plocha není úplně rovná...u starého golfa to šlo a pak byl sice malý, ale rovný prostor
Děkuji P.
A pak, když sklopíme zadní sedačky - kvůli přespání v autě, jdou vůbec vyndat ty zadní sedačky (na kterých se sedí)? jelikož ta plocha není úplně rovná...u starého golfa to šlo a pak byl sice malý, ale rovný prostor
Děkuji P.
i30 combi 2017 1.0 88kW
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
to řazení zaleží jak chceš jet ! jestli pomalu nebo rychle podle toho řadím osobně tenhle motor držím při jizdě dicky nad 2000 ot pod 2000 ot jezdím vyjímečně
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Jj. Jak tu bylo 1000x řečeno, tak motor jede pokud zabírá turbo, pod tyto otáčky se trápí a nejede. Ta hranice je cca 1800 ot. Z tohoto je ideální držet motor nad 2000 ot, ať máš jistotu. Horní hranice je dle stylu jízdy. Při klidné ekonomické jízdě ti stačí 3000ot, aby ti po přeřazení otáčky zůstaly nad 2000ot. Při svižné jízdě se točí okolo 4000 ot. . Vyšší otáčky nemám v běžném používání potřebu využívat.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Děkuji
Jen bych se ještě ráda zeptala i jiných uživatelů....přijde mi, že ty letní pneu jsou nějaký hlučný....vím, že u zimních to tak bývá, ale myslela jsem si, že ty letní budou tišší.....Jak to máte vy ?
Jen bych se ještě ráda zeptala i jiných uživatelů....přijde mi, že ty letní pneu jsou nějaký hlučný....vím, že u zimních to tak bývá, ale myslela jsem si, že ty letní budou tišší.....Jak to máte vy ?
i30 combi 2017 1.0 88kW