U mě je to takhle : Při 100km/hod jsou otáčky rovné 2000. Při 130/hod točí motor přesně 3000 ot/min. Při 170 km/hod jsou otáčky necelé 4000. Mám tedy ještě asi 500 otáček do omezovače, který je na 4500 ot/min, ale nezkoušel jsem víc, než těch 170 km/hod. Myslím, že bych se možná na 200 km/hod dostal, i když výrobce udává maximum 176 km/hod.
Pneu jsou 185/65/R14.
Accent 1.5 CRDi r.v. 2009, najeto 106 000 km.
Otačky motora
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otačky motora
chlapi, pozrite si uzivatelsky manual - volnobezne otacky su jasne nadefinovane a kontroluju sa aj na EK
rad by som vam to sem vypisal, ale som v praci a manual mam doma
rad by som vam to sem vypisal, ale som v praci a manual mam doma
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Otačky motora
Tak jsem koukal tedy do toho návodu a volnoběžný otáčky s klimou i bez klimy mají být 720+-100rpm a já mám podle diagnostiky v obou případech 720+-10rps. Bez klimy vypočítaná zátěž motoru kolem 25% a s klimou kolem 45%. Ale stejně se mi stále ten zvuk motoru s klimou na volnoběh nelíbí, není to vůbec přirozený... Na druhou stranu je pravda, že mě motor změní zvuk i když rozsvítím potkávačky
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Otačky motora
To je asi normální, že se na "chvilku" při zapnutí zátěže změní zvuk-chod motoru, ale elektronika by to měla hned dorovnat do "normálních" otáček.....
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: Otačky motora
kyrmon : Rokolo má pravdu .... elektronika má zátěž motoru při sepnutí klimatizace vyrovnat, jen by se měla zvýšit spotřeba.
Nechal bych ale překontrolovat samotnou klimu. Ta může zlobit a rozhodit volnoběžné otáčky motoru.
Nechal bych ale překontrolovat samotnou klimu. Ta může zlobit a rozhodit volnoběžné otáčky motoru.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Otačky motora
No..chvilka.. doba jízdy s klimou nemá na nasledny běh motoru vliv..po zastavení stáje cítím vibrace na volantu, které po přidání plynu zmizí... Klimu plánuju nechat někde zkontrolovat (vloni jsem to zanedbal a letos mi to autorizovak rozmluvil )a doplnit v pátek ..jestli najdu teda servis, kde mě vezmou bez objednání..
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8170
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otačky motora
nech ti mrknu na el.mag spojku klimy, remene.. no a ak ti vibruje volant, mrkni na silentbloky
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Otačky motora
Tak mám problém s motorem, samozřejmě Accent (D4FA) 1,5 CRDi
Fakta:
vyrobeno 2007, najeto cca 99.000 km
Po havárce na předek (poškozený spojler, mřížka chladiče, kapota a utržené obě světla, trochu prohnutý chladič klimatizace, přední rám prohnutý o cca 2 cm dovnitř na jednom místě. Náraz se k motoru vůbec nedostal, chladič vody ani klima neproražen. Voda neunikla a klima chladí.
Srážka na křižovatce, takže nízká rychlost (střelec sejmul manželku, naštěstí bez zranění)
Dojelo to domů cca 10 km, ale jako bych táhl tunový vozík.
Auto jsem odmašlil, abych zjistil co všechno je v kýblu. Po zjištění, že pohledově nic jiného než výše zmíněné jsem to po zahřátí projel a ejhle, když jsem tomu šlápl, tak trochu bílý kouř z výfuku (motor zahřátý). Pak na místě bez kvaltu jsem zjistil, že motor nejde do otáček a max. otáčky jsou 3.000 ot/min.
Já vím, že po nárazu mohlo odejít cokoliv, ale vidět to není. Poradíte co s tím bez diagnostiky???
Fakta:
vyrobeno 2007, najeto cca 99.000 km
Po havárce na předek (poškozený spojler, mřížka chladiče, kapota a utržené obě světla, trochu prohnutý chladič klimatizace, přední rám prohnutý o cca 2 cm dovnitř na jednom místě. Náraz se k motoru vůbec nedostal, chladič vody ani klima neproražen. Voda neunikla a klima chladí.
Srážka na křižovatce, takže nízká rychlost (střelec sejmul manželku, naštěstí bez zranění)
Dojelo to domů cca 10 km, ale jako bych táhl tunový vozík.
Auto jsem odmašlil, abych zjistil co všechno je v kýblu. Po zjištění, že pohledově nic jiného než výše zmíněné jsem to po zahřátí projel a ejhle, když jsem tomu šlápl, tak trochu bílý kouř z výfuku (motor zahřátý). Pak na místě bez kvaltu jsem zjistil, že motor nejde do otáček a max. otáčky jsou 3.000 ot/min.
Já vím, že po nárazu mohlo odejít cokoliv, ale vidět to není. Poradíte co s tím bez diagnostiky???
Lada 21073 1700i
Hyundai Accent 2007 1,5 CRDi 81kW od 14.02.2014 do 05.11.2020
Hyundai Tucson 2018 2.0 CRDi 100kW od 16.11.2018
Hyundai I10 2019 1.0 49kW od 29.01.2021
autodiagnostika HiCOM
Hyundai Accent 2007 1,5 CRDi 81kW od 14.02.2014 do 05.11.2020
Hyundai Tucson 2018 2.0 CRDi 100kW od 16.11.2018
Hyundai I10 2019 1.0 49kW od 29.01.2021
autodiagnostika HiCOM