Kvalitne naprogramované je to phpBB.airwaves píše:Tak ti koukám jako blázen co všechno toto forum umí. Myslím jako ten soft. Aktualizuje se nám název tématu podle počtu km a počtu závad. Děkujeme sousedovi ...
128.000 km a 16 závad řešených v záruce
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 100.000 km a 13 závad řešených v záruce
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
- Reklama
Re: 100.000 km a 13 závad řešených v záruce
Taky jsem na to koukal, skvělá prácefrawd píše:Kvalitne naprogramované je to phpBB.airwaves píše:Tak ti koukám jako blázen co všechno toto forum umí. Myslím jako ten soft. Aktualizuje se nám název tématu podle počtu km a počtu závad. Děkujeme sousedovi ...
Re: 120.000 km a 15 závad řešených v záruce
Sleduji nyní u svého vozu zajímavý jev. Zatím nepíšu závadu. Po nastartování motoru počítač automaticky přidá a zvýší se otáčky motoru. Otáčky potom následně během pár sekund klesají na zvýšené volnoběžné pro studený motor. A u mě se děje to, že pokles otáček se nezastaví na zvýšených volnoběžných (cca 1200 podle teploty s postupným poklesem) , ale otáčky se propadnou až někam k pár stovkám. Nevím to přesně na kolik, je to chvilka a otáčkoměr propad asi neměří určitě přesně. Občas se motor až zatřese na silentblocích což je trochu slyšet a i párkrát již zhasl. Pokud nezhasne, naběhne ihned na zvýšené volnoběžné a už se po i malém zahřátí podobný jev neopakuje. Co může být za problém? Mám najeto cca 126.000km. Může to být škrtící klapkou? Že je zasr...? Myslím že tam někam ke klapce ústí odvětrání motoru....Nebo čidlo teploty, otáček? Chyba nesvítí žádná a pochybuji, že tento jev někdo v servisu na diagnostice chytne. Co s tím?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: 120.000 km a 15 závad řešených v záruce
Závada číslo 16 -128.000km (cca) odstraněna na záruku. Jednalo se o výměnu chladiče klimatizace, přes který uteklo komplet během zimy všechno chladivo. Nyní klima chladí jako když auto bylo nové. Takto auto chladilo cca 2 roky po koupi a pak už nikde ne. Pak jsem několikráte upozorňoval v servisech na klimu a i když byla asi dvakrát za moje náklady tuším 2x 900,- doplněna, stejně už to nikdy nebylo ono. Teď už je jasné v čem byl problém. A taky je jasnější, jak se řeší někdy, někde některé reklamace. Přijel jsem do servisu, málo to chladí. Ok, doplněno chladivo, to je normální že utíká, zaplať 900,-. Za měsíc, dobrý den už to zase málo chladí a zpívá kompresor. ...Vše jsme zkontrolovali vše je ok pane. Jezděte a kdyby něco se projevilo se zastavte.....ok. Tak toto je důležitý moment, protože už uteklo částečně chladivo. A nastala nekvalita servisu, nebo postup podle školení? To nevím. Každopádně to byl okamžik, kdy před rokem měli zjistit problém. Už je vše v pořádku a díky Hyundai za 16 závad a záruku 5 let!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
Prázdnou klimu jsem měl letos po zimě také. Proběhla kontrola, prý nic nenašli. Doplněno poloviční množství chladiva včetně barviva. Příští týden jedu na kontrolu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
OK, to je dobrý postup. Barvivo ukáže případnou netěsnost. Myslím že pod UV lampou?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
Naprosto nejčastější závada klimatizace ...po 4.-5.letech děravý chladič klimatizace... Všeobecně se to aspoň v solidních servisech ví a tam se automaticky mění chladič-pokud je to v záruce,tak na záruku,pokud je to po ní ...Tam kde se to neví se doplňuje a čeká...
Originál chladič cca 8tis.,druhovýroba se dá sehnat sa 1/3...
Originál chladič cca 8tis.,druhovýroba se dá sehnat sa 1/3...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
petzl62: Děkuji za informaci, netušil jsem, že výparník u vydrží tak málo Zatím bych to nehrotil. Za těch pár teplých dní klima chladí líp s polovičnou náplní než předtím po doplnění v Olomouci dva roky zpět. Takže je spíš otázka, zda v Olmiku opravdu něco doplnili (to už ale nezjistím) a není to jen pozvolné unikání chladiva. Uvidíme ve čtvrtek.
airwaves: Ano, barvivo svítí pod UV lampou.
airwaves: Ano, barvivo svítí pod UV lampou.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
ix20 1.6 Style, Honda Civic 8g 1.8
EX: Honda Civic 8g Type S
EX: Toyota Corolla E10 1.3
EX: Renault 5 1.4
EX: Honda Civic 8g Type S
EX: Toyota Corolla E10 1.3
EX: Renault 5 1.4
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
Toto mě neskutečně vytáčí taky. Tím spíše že servis má otvíračku stejně jako já pracovní dobu, cesta do servisu a zpátky = min 3 hodiny = vzít si vždy půl dne dovolenou. Zatím teda 2x ale pochopil jsem že takto to bude řešeno vždy.airwaves píše:......
Pro odstranění závady je nutné nejprve navštívit servis, prohlídka vozu. Hm asi spínač, řekl technik. Následuje objednání dílu a po asi 10 – 14 dnech telefon. Opět přistavení vozu a oprava.
Tento postup praktikují při každé reklamaci. Ze 13 závad tak udělají v lepším případě 26 návštěv a spoustu telefonátů! Pro zákazníka unavující špatná praxe.
......
Já to chci jinak ale jak toho dosáhnout? Proč mě jako zákazníka má zajímat že nemají skladem náhradní díl? Já tam auto chci přivézt, sepsat reklamační protokol a do auta sednout zase až je opraveno. Takže buď opraveno na počkání, nebo max do druhého dne, nebo pokud se bude na něco čekat tak mi dejte náhradní auto a zavolejte až bude hotovo. 31. den od podání reklamace stále není hotovo - Ok tak mě vraťte peníze za auto a ahoj. Pěkná pohádka ne? Jak se takového práva ale domoci???
___Hyundai i30 kombi 1,6 MPI 88kw Czech Edition r.v.2016___
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
Každý to máme jinak. Mě zase vadí, když si musím hromadu věcí ze svého auta přesouvat do půjčovacího. To tam radši zajedu dvakrát a pořád používám to svoje.
Ale je pravda, že v HCP byl reklamační technik docela v pohodě a když jsem mu např. zavolal, že při STK odhalili kloktající tyčku stabilizátoru, jestli to chtějí vidět, tak mi odpověděl: "Když vám to našli na STK, tak to bude pravda, jezdit sem nemusíte. Objednáme a až to přijede, zavoláme vám." Takže takto jsem si tu jednu cestu ušetřil.
A např. výměnu krytu zrcátka s blinkrem zvládl přijímací technik sám na parkovišti během mého kafe i bez vypisování nějakého protokolu a odvážení auta na dílnu
Tyhle reklamace jsou otrava, ale dokud člověk nevisí v půli dlouhé cesty s uřvanýma děckama v autě a nečeká na odtahovku, tak to pořád ještě ujde. Auta bez závad už dnes asi nejsou a pro nás je drobná náplast aspoň to, že dost věcí se řeší v záruce tam, kde se u konkurence už platí...
Jinak koukám, že airwaves při vší smůle na auto má v autě alespoň slušné žárovky. To zase mě na první i30 praskaly ty přední jak na běžícím páse.
Ale je pravda, že v HCP byl reklamační technik docela v pohodě a když jsem mu např. zavolal, že při STK odhalili kloktající tyčku stabilizátoru, jestli to chtějí vidět, tak mi odpověděl: "Když vám to našli na STK, tak to bude pravda, jezdit sem nemusíte. Objednáme a až to přijede, zavoláme vám." Takže takto jsem si tu jednu cestu ušetřil.
A např. výměnu krytu zrcátka s blinkrem zvládl přijímací technik sám na parkovišti během mého kafe i bez vypisování nějakého protokolu a odvážení auta na dílnu
Tyhle reklamace jsou otrava, ale dokud člověk nevisí v půli dlouhé cesty s uřvanýma děckama v autě a nečeká na odtahovku, tak to pořád ještě ujde. Auta bez závad už dnes asi nejsou a pro nás je drobná náplast aspoň to, že dost věcí se řeší v záruce tam, kde se u konkurence už platí...
Jinak koukám, že airwaves při vší smůle na auto má v autě alespoň slušné žárovky. To zase mě na první i30 praskaly ty přední jak na běžícím páse.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
to že ani tyčku stabilizátoru nemá autorizovaný servis skladem je taky super. Jasné že není možné držet skladem všechno, ale proboha takové základní díly které se běžně mění....
___Hyundai i30 kombi 1,6 MPI 88kw Czech Edition r.v.2016___
Re: 128.000 km a 16 závad řešených v záruce
No ja by som teda spokojný nebol. Auto s takým počtom chýb by mohlo mať za sebou 200 000km a nie polovicu. Že záruka? No ono to nie je zadarmo lebo servisné prehliadky sú len predplateným servisom. Auto so 100 000km by malo absolvovať bez straty bodu a bez extra návštevy servisu.
To je môj názor - podľa toho čo som zažil so svojimi črepmi.
Nebolo by odveci porátať cenu tých servisiek za cca 5-7 rokov, bolo by to možno zaujímavé číslo.
To je môj názor - podľa toho čo som zažil so svojimi črepmi.
Nebolo by odveci porátať cenu tých servisiek za cca 5-7 rokov, bolo by to možno zaujímavé číslo.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021