Nouzový chod EGR ventil ?
Moderátor: Moderátoři
Nouzový chod EGR ventil ?
Zdravím všechny
Mám i40 1.7 crdi 100 kw r.v 2012 najezd 60 tis
Motor mi sem tam skáče do nouzového režimu..žádná kontrolka nesvítí ..necuká starty o.k spotřeba taky sem tam to jede at studené nebo zahřáté o.k pak najednou nevím proč to skočí do nouzáku bez koní slabý výkon..vypnu motor nastrtuji a jede zase jako by nic po nějaké době opět skočí do nouzáku kluuci co mají diagnostiky na nic nepřišli v hyundai mi řekli EGR ventil rozebrali jsme je vyčistili ...nebyly nějak moc zanesene po vyčištění jak nové...v.ýsledek pořád stejné .
pokud to je elektrické ovládání egru ? tak proč to padá do nouzáku jen někdy ? proč mi nevxskočí kontrolka motoru porucha ? proč po vypnutí se to resetuje jede a pak zas do nouzáku ? nechce se mi měnit egr za 18 tis kdyřž nevím jistě zda je to tím ..nevěřím že to co řekli v hyundai je tutovka . mám zkušenosti že mi v servisech napovídali vyměnte to a tamto a bylo to vše uuuplně o něčem jiném.
dá se opravit elktrická část egru ? a kde se dá koupit levně ? nebo repas apd dííky za každou radu....
Mám i40 1.7 crdi 100 kw r.v 2012 najezd 60 tis
Motor mi sem tam skáče do nouzového režimu..žádná kontrolka nesvítí ..necuká starty o.k spotřeba taky sem tam to jede at studené nebo zahřáté o.k pak najednou nevím proč to skočí do nouzáku bez koní slabý výkon..vypnu motor nastrtuji a jede zase jako by nic po nějaké době opět skočí do nouzáku kluuci co mají diagnostiky na nic nepřišli v hyundai mi řekli EGR ventil rozebrali jsme je vyčistili ...nebyly nějak moc zanesene po vyčištění jak nové...v.ýsledek pořád stejné .
pokud to je elektrické ovládání egru ? tak proč to padá do nouzáku jen někdy ? proč mi nevxskočí kontrolka motoru porucha ? proč po vypnutí se to resetuje jede a pak zas do nouzáku ? nechce se mi měnit egr za 18 tis kdyřž nevím jistě zda je to tím ..nevěřím že to co řekli v hyundai je tutovka . mám zkušenosti že mi v servisech napovídali vyměnte to a tamto a bylo to vše uuuplně o něčem jiném.
dá se opravit elktrická část egru ? a kde se dá koupit levně ? nebo repas apd dííky za každou radu....
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
- Reklama
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
No presne toto iste robi mne Santa Fe
Najprv nic nic .....a potom mi to konecne hodilo aj kontrolku motora a zapisalo chybu - chyba je zapisana ako kontrola nastavovania lopatiek turba .... a este skratka VGT .....(pisem len to co mi povedal servisak/plus co so mtam v rychlosti zahliadol ja)...
Povedali mi ze mam dojst ked to bude zase svietit a ze potom sa to opravi na garancku...ze aby to bolo rychlejsie --chapete opravia az ked to bude potvrdene lebo inac pojde vsetko z mojej penazenky..
Najprv nic nic .....a potom mi to konecne hodilo aj kontrolku motora a zapisalo chybu - chyba je zapisana ako kontrola nastavovania lopatiek turba .... a este skratka VGT .....(pisem len to co mi povedal servisak/plus co so mtam v rychlosti zahliadol ja)...
Povedali mi ze mam dojst ked to bude zase svietit a ze potom sa to opravi na garancku...ze aby to bolo rychlejsie --chapete opravia az ked to bude potvrdene lebo inac pojde vsetko z mojej penazenky..
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
No kdyby to bylo turbo ? tak by to byla i lepší zpráva to seženu nové za 8.5 tis a výměna je také snažší, ale v hyundai mi to nepotvrdili spíš řekli EGR já si tím nejsem jistý.
Takže Vám budou měnit turbo ? řekli proč to někdy jede tak jak má a proč to někdy skočí do nouzáku ?
Takže Vám budou měnit turbo ? řekli proč to někdy jede tak jak má a proč to někdy skočí do nouzáku ?
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
zatial mi ho este nejdu menit ....cakame na to pokial zase hodi oranzovu ikonku (aby to Servisu preplatil Hyundai Slovensko ako garancnu opravu-bez dlheho natahovania)
Do nudzaku to hodi preto lebo ...... lopatky turba niesu nastavene tak ako ich malo nastavit mozno su o troska posunute - nakolko to auto zdetekuje ako chybu hodi ho do nudzoveho rezimu....
servis ma este presviedca ze je to zanesenym paliv.filtrom...(podla mna si to len vymyslaju nakolko zaneseny paliv.filter si zaplatim ja - pretoze to bude akoze moja chyba natankoval som si zlu naftu a preto)
Do nudzaku to hodi preto lebo ...... lopatky turba niesu nastavene tak ako ich malo nastavit mozno su o troska posunute - nakolko to auto zdetekuje ako chybu hodi ho do nudzoveho rezimu....
servis ma este presviedca ze je to zanesenym paliv.filtrom...(podla mna si to len vymyslaju nakolko zaneseny paliv.filter si zaplatim ja - pretoze to bude akoze moja chyba natankoval som si zlu naftu a preto)
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Já vyměnil i palivový filtr ..nebylo to tím, a tankuji jen Shell celé roky
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
mne sa to stava som si vsimol hlavne vtedy ...ked sa dostanem do nejakej zapchy ....akoby sa nieco prehrialo a proste prestane to fungovat tak ako ma
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Ahoj všichni,
Snad tím pomůžu pokud někdo bude mít podobný problém jako já ,,výše uvedený,, ...první po čem běžte tak je zkušený mechanik který má dobrou diagnostiku a umí v ní číst... doufám že to nezakřiknu ale byl to přicpaný DPF filtr hodnota 14.5 g tak vyvolali regeneraci a je to zatím o.k . v Hyundai mi řekli že je to jistě špatný EGR ventil = 18 tis + práce. Řekl jsem hmm děkuji a odjel jsem si to ověřit různě po mechanicích.A Ještě že jsem tak činil.. šel jsem step by step co se týče selekce závad od nejlevnější po nejdražší. A na štěstí to bylo DPFko které jsme vyčistili pomocí diagnostiky.
Ještě přidám do nouzáku to skákalo po řádném zahřátí, a když jsem při sjezdu z dálnice dojížděl a motor šel na volnoběh..motor to prý na volnoběh nestíhá protlačit ty splodiny jak by měl tak to skočí do nouzáku.
Snad to někdy někomu pomůže.
Ať se Vám daří auta Vás poslouchají.
Snad tím pomůžu pokud někdo bude mít podobný problém jako já ,,výše uvedený,, ...první po čem běžte tak je zkušený mechanik který má dobrou diagnostiku a umí v ní číst... doufám že to nezakřiknu ale byl to přicpaný DPF filtr hodnota 14.5 g tak vyvolali regeneraci a je to zatím o.k . v Hyundai mi řekli že je to jistě špatný EGR ventil = 18 tis + práce. Řekl jsem hmm děkuji a odjel jsem si to ověřit různě po mechanicích.A Ještě že jsem tak činil.. šel jsem step by step co se týče selekce závad od nejlevnější po nejdražší. A na štěstí to bylo DPFko které jsme vyčistili pomocí diagnostiky.
Ještě přidám do nouzáku to skákalo po řádném zahřátí, a když jsem při sjezdu z dálnice dojížděl a motor šel na volnoběh..motor to prý na volnoběh nestíhá protlačit ty splodiny jak by měl tak to skočí do nouzáku.
Snad to někdy někomu pomůže.
Ať se Vám daří auta Vás poslouchají.
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Divne lebo mne to hadze do nudzoveho stavu hockedy raz za 2000km potom zas za 100km potom po 10 a potom je zaj aj 2000km klud....proste kedy sa mu chce tak zo hodi do nuudzaku
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Nerad to říkám ale vrátilo se mi to nevím co s tím ani diagnostiky si neví rady palbuní počítač nic nevyhazuje. Zkus víš co jak zahřeješ motor..zastavit někde kde se to zahřeje ptž. už začíná být zima a nech to běžet na volnoběh tak 10 min ...takhle mi to vždy skočí do nouzáku...nevím co je příčinou , doufám že né vstřikovače nebo egr....jaké máš auto ty ?
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Ahoj.Ja mam SantaFe DM/2014 2.0 CRDI. V auto servise mi povedali ze mam dojst ked to bude v nudzovom stave...ze skusia kuknut vtedy na to ...myslim si ze aj tak nic nejadu...
Znamemu to robilo na citroene ...problem bol v nejakom relatku co spinalo dochladzovanie motora to znamena ze ked sa motor dlho neochladzuje cestou (vzduchom) tak si spusti dochladzovanie (vrtulou) - alebo prida otacky ventilatora (to ja uz neviem)...
Ked som kupoval auto (kupoval som nove) tak po dlhej jazde ked som zaparkoval auto sa dochladzovalo ..bolo pocut ventilator odkedy mi to hadze do nuudzoveho stavu tak tento ventilator som nezachytil ze by sa niekedy otacal. Snazi msa ich presvedcit ze je to urcite chladenim - oni pvoedali ze to bude bud turbo alebo chladenie...ale ze obe veci su nakladne na servis tak ze mam dojst ked to bude v nudzovom rezime...
Poviem to takto ....ak to nevyriesime na 3X budem ziadat o zrusenie zmluvy alebo vratenie penazi ....(podla man na to mam naarok). nakolk oauto sa neda normalne pouzivat a ani predat sa neda pretoze by to kupil iba debil...
Znamemu to robilo na citroene ...problem bol v nejakom relatku co spinalo dochladzovanie motora to znamena ze ked sa motor dlho neochladzuje cestou (vzduchom) tak si spusti dochladzovanie (vrtulou) - alebo prida otacky ventilatora (to ja uz neviem)...
Ked som kupoval auto (kupoval som nove) tak po dlhej jazde ked som zaparkoval auto sa dochladzovalo ..bolo pocut ventilator odkedy mi to hadze do nuudzoveho stavu tak tento ventilator som nezachytil ze by sa niekedy otacal. Snazi msa ich presvedcit ze je to urcite chladenim - oni pvoedali ze to bude bud turbo alebo chladenie...ale ze obe veci su nakladne na servis tak ze mam dojst ked to bude v nudzovom rezime...
Poviem to takto ....ak to nevyriesime na 3X budem ziadat o zrusenie zmluvy alebo vratenie penazi ....(podla man na to mam naarok). nakolk oauto sa neda normalne pouzivat a ani predat sa neda pretoze by to kupil iba debil...
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
tak ako podarilo sa vám niečo poriešiť? Mne celu zimu auto bez problemov až včera sa mi prehodilo do nudzoveho režimu (cca po 3000km) ....mohlo to nabehnúť ale aj kvôli vypaľovaniu DPF... uvidím či sa to objavi najbližšie znova...
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Zdravím opět mi to po půl roce skočilo do nouzového režimu má někdo nějaké zkušenosti o co jde ? diagnostika nic nevyhledala, a do nouzáku to skáče neplaánovaně, nevím kdy a co to zpustí....
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
Prosím adminy o sloučení, duplicitní téma s https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=165&t=33315
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nouzový chod EGR ventil ?
i40 100Kw píše:Zdravím opět mi to po půl roce skočilo do nouzového režimu má někdo nějaké zkušenosti o co jde ? diagnostika nic nevyhledala, a do nouzáku to skáče neplaánovaně, nevím kdy a co to zpustí....
Zdravím efr po druhé vyčištěný jak nový, a pořád to padá do nouzáku ...co vy něco nového ?
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
KOupím nový egr ventil Hyundai i40
Dobrý den sháním Egr ventil na Hyundai i40 r.v. 2012, 100 Kw, 1:7: Crdi
Mám na egru zřejmě špatný snímač polohy, takže nutné asi koupit celý egr, preferuji nový, u starého není jistota jak dlouho vydrží když nový vydržel 5 let. po záruce konec. Pokud máte někdo přístup nebo víte o někom kdo prodává nebo to umí sehnat hodte mi sem kontakt.
cenu nabídněte číslo egru a na jaké auta pasuje tento typ je v následujících řádcích ...
EGR / AGR ventil Hyundai/KIA OEM 28410-2A850 / 284102A850 na modely: Hyundai ix35 1.7 CRDi, Hyundai i30 1.7 CRDi, Kia Carens 1.7 CRDi, Kia Sportage 1.7 CRDi 2010-, Kia Optima 1.7 CRD.
Nebo poradte nějaký zahraniční portál něco jak o EBAY kdo ví že tam a tam prodávají a je to důvěryhodné, nerad bych někde něco zaplatil a nic mi nedošlo
Díky moc za každé info
Mám na egru zřejmě špatný snímač polohy, takže nutné asi koupit celý egr, preferuji nový, u starého není jistota jak dlouho vydrží když nový vydržel 5 let. po záruce konec. Pokud máte někdo přístup nebo víte o někom kdo prodává nebo to umí sehnat hodte mi sem kontakt.
cenu nabídněte číslo egru a na jaké auta pasuje tento typ je v následujících řádcích ...
EGR / AGR ventil Hyundai/KIA OEM 28410-2A850 / 284102A850 na modely: Hyundai ix35 1.7 CRDi, Hyundai i30 1.7 CRDi, Kia Carens 1.7 CRDi, Kia Sportage 1.7 CRDi 2010-, Kia Optima 1.7 CRD.
Nebo poradte nějaký zahraniční portál něco jak o EBAY kdo ví že tam a tam prodávají a je to důvěryhodné, nerad bych někde něco zaplatil a nic mi nedošlo
Díky moc za každé info
Hyundai I40, 100kw, Premium Nav - Blue spirit.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.
Toyota M.R.2 115 kw.
Toyota Corolla 1.6 Gti 95 kw
Opel Ascona 2.0 i
Škoda 120 M. Koní = málo.