hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Mr. : To mně nenapadlo
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Co jede po lince je ve vztahu k nabídce českého dovozce úplně jedno, VV pustí do plného prodeje auta dle WLTP až vypráská sklad. I proto zatím má F/L Tucsonu jen standardní ceník. Až vypráská původní provedení, tak se zase objeví BoC a ceny budou velmi podobné těm aktuálním...lanzendorfer píše:od 1.9. bude EURO 6c a po lince už jede jak Tucson, tak i i30 v této normě, takže možná i dříve
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Vo štvrtok som preberal svoju i30 kombi a predajca mi už povedal, že nové faceliftované Tucsony (už by mali mať normu 6c) už majú dovezené, ale v showroome sú vystavené ešte staršie. Že možno o týždeň ich vystavia a začnú predávať. Nové i30 s motormi pre normou 6c dostanú v prvej polovici augusta/srpna.lanzendorfer píše:od 1.9. bude EURO 6c a po lince už jede jak Tucson, tak i i30 v této normě, takže možná i dříve
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Drobcek Cize este by sa dala objednat i30 do vyroby s tym, ze by bola este bez filtra? Ci to by sa uz nestihlo..
Hyundai I30 kombi PDe 1.4 T-GDI 7DCT White Sand
Nissan X-TRAIL 2.0 DCI LE 2008 PREDANE
Nissan X-TRAIL 2.0 DCI LE 2008 PREDANE
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Do výroby se auta nepřijímají už mnoho týdnů. Všechno bez filtrů jsou skladovky.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Presne ako napísal Mr. H: podľa mojich informácií od konca mája sa už nedali zadať do výroby autá bez filtra pevných častíc (benzín), resp. Adblue (diesel)... Takže ak chceš bez toho, musíš siahnuť po skladovke. Minulý týždeň mali na Slovensku ešte cca 70 ks na sklade - hlavne výbava family, ale aj pár Style. Osobne by som ten rozdiel medzi Family a Style investoval do Style - pomer ceny/výbava pri i30 je v segmente "C" neprekonateľný... Ja som mal vo finálnom výbere Opel Astra kombi a i30 kombi v najvyšších výbavách a ak by som chcel dostať do Opla, to čo ponúka Hyundai, musel som si k výbave Innovation pripočítať ďalších vyše 3000 € a v tom momente jasne viedol Hyundai...DETVAN píše:Drobcek Cize este by sa dala objednat i30 do vyroby s tym, ze by bola este bez filtra? Ci to by sa uz nestihlo..
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ahoj,
Mám v plánu si pořídit nový auto, zatím si jsem vyhlídl Leon ST a I30 Combi, chci se zeptat majitelů i30 combi gen. III, měl jsem možnost jet se starší generaci cca 1000 km. Největší nepříjemnost jsem pocítil když na dálnici při vyšší rychlostech zafouká boční vítr anebo předjíždím např kamiony tak volant se lekce cukne, a auto se rozhoupe. Po prvý jsem se trochu lekl pak jsem to už očekával, přesto je to nepříjemný pocit. Plánuji spíše koupit i30 combi vzhledem k ceně a výbavě. Otázka pro zdejší majitelů, jestli se setkávají s podobným problémem , anebo to vůbec neřešíte v takovém kategorii.
PS: Měl jsem zkušební jízdu s Seat Leon ST 1.4(2 dospělí váha cca 150kg) a nic takového jsem nepocítil.
Mám v plánu si pořídit nový auto, zatím si jsem vyhlídl Leon ST a I30 Combi, chci se zeptat majitelů i30 combi gen. III, měl jsem možnost jet se starší generaci cca 1000 km. Největší nepříjemnost jsem pocítil když na dálnici při vyšší rychlostech zafouká boční vítr anebo předjíždím např kamiony tak volant se lekce cukne, a auto se rozhoupe. Po prvý jsem se trochu lekl pak jsem to už očekával, přesto je to nepříjemný pocit. Plánuji spíše koupit i30 combi vzhledem k ceně a výbavě. Otázka pro zdejší majitelů, jestli se setkávají s podobným problémem , anebo to vůbec neřešíte v takovém kategorii.
PS: Měl jsem zkušební jízdu s Seat Leon ST 1.4(2 dospělí váha cca 150kg) a nic takového jsem nepocítil.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Měl jsem (mám) podobná auta, viz podpis. Potvrzuji nestabilitu u bočního větru u i30 combi II, u hatche i30 III je to mnohem méně znát, Leon je o třídu lepší, co se týká stability, hlavně ve vyšších rychlostech.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Celkem me zajima tva uvaha o odolnosti vuci bocnimu vetru, kdyz jsem mel i30 GD, tak se mi urcite taky stalo ze na dalnici kdyz fucelo tak to s autem hybalo, fyziku proste neokecas a kdyz se ma vitr do ceho oprit, rozumej bocni plocha auta, kterou ma uplne kazdy auto cca stejnou.... tak tomu nemuze preci nic zabranit.
Ted treba uz tohle pocituju minimalne a je to dle meho pouze tim ze i40 ma 1600kg a je tim padem odolnejsi vuci temto silam ktere na ni pusobi.
Jak by ale jeste lehci Leon mohl byt vuci tomuto odolnejsi me vazne nenapada
Jasne, pocitove to muze byt tim.ze nejspis srovnavas kratkyho Leona a dlouhou i30, tzn vetsi plocha do ktere se vitr muze oprit, jinak me nenapada cim by to mohlo byt.
Ted treba uz tohle pocituju minimalne a je to dle meho pouze tim ze i40 ma 1600kg a je tim padem odolnejsi vuci temto silam ktere na ni pusobi.
Jak by ale jeste lehci Leon mohl byt vuci tomuto odolnejsi me vazne nenapada
Jasne, pocitove to muze byt tim.ze nejspis srovnavas kratkyho Leona a dlouhou i30, tzn vetsi plocha do ktere se vitr muze oprit, jinak me nenapada cim by to mohlo byt.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tak je jen pocit, ale řekl bych že kromě boční plochy to vychází obecně z naladění podvozku, který je sportovní (tužší) a se širšími pneu (195 vs 225 mm)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ja som presedlal do i30 kombi zo MPV (C4 Picasso) a až teraz som si uvedomil, čo to znamená, keď fúkne do auta bočný vietor. C4Picasso doslova plávalo, i30 kombi je oveľa stabilnejšie (veď je aj o cca 15 cm nižší...), navyše na C4P som mal 215/50 R17, teraz 225/45 R17, takže i30 sedí na ceste krásne. A keď mám zapnutý režim LKAS a len jemne podpieram volant, tak cítiť, ako systém vstupuje do korekcie riadenia (ak vidí vodiace čiary na ceste).
Pred X rokmi som bol s Leonom (minulej generácie) na dovolenke vo Švajčiarsku a áno, seat je naladený športovejšie, ale keď si v i30 zapnem režim Sport, tak aj hyundai vie byť športovejší (samozrejme, pretekár to nie je).
Pre i30 kombi (v najvyššej výbave v SR Style) z môjho pohľadu rozhodol pomer cena vs. výbava (v segmente C podľa mňa v našom regióne nekúpiš lepšie vybavené auto, bez toho, aby si si musel ešte niečo dokupovať k najvyššej výbave), potom 5 ročná záruka (okrem Kii je tuším všade základ 2 roky + si priplácaš) a naozaj oceňujem nezávislé zavesenie zadnej nápravy - je to rozdiel oproti pevným zadným nápravám, čo montuje v segmente C (nižšia stredná trieda) asi 90% výrobcov.
Ale samozrejme, každý z nás je jedinečný, každý z nás má iné preferencie, každý má iné očakávania od auta... Takže, to čo môže vyhovovať mne, nemusí iným. Najlepšie Tomule urobíš, keď si osobne vyskúšaš obe autá, prevezieš sa v nich a skutočne daj na prvý dojem - ten na teba auto urobí len jedenkrát
Pred X rokmi som bol s Leonom (minulej generácie) na dovolenke vo Švajčiarsku a áno, seat je naladený športovejšie, ale keď si v i30 zapnem režim Sport, tak aj hyundai vie byť športovejší (samozrejme, pretekár to nie je).
Pre i30 kombi (v najvyššej výbave v SR Style) z môjho pohľadu rozhodol pomer cena vs. výbava (v segmente C podľa mňa v našom regióne nekúpiš lepšie vybavené auto, bez toho, aby si si musel ešte niečo dokupovať k najvyššej výbave), potom 5 ročná záruka (okrem Kii je tuším všade základ 2 roky + si priplácaš) a naozaj oceňujem nezávislé zavesenie zadnej nápravy - je to rozdiel oproti pevným zadným nápravám, čo montuje v segmente C (nižšia stredná trieda) asi 90% výrobcov.
Ale samozrejme, každý z nás je jedinečný, každý z nás má iné preferencie, každý má iné očakávania od auta... Takže, to čo môže vyhovovať mne, nemusí iným. Najlepšie Tomule urobíš, keď si osobne vyskúšaš obe autá, prevezieš sa v nich a skutočne daj na prvý dojem - ten na teba auto urobí len jedenkrát
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Díky za reakci, jak jsem psal, kláním se zatím k i30 jen kvůli cena x výbavě plus jsem zapomněl na tu 5 letou záruku. Jízda v Leon se mi hodně líbila byla svižná a neobjevil se ,,nepříjemný problém s boční větrem,, Upozorňoval jsem na to i prodejce a vybrali jsme schválně datum kdy bylo hnusně a foukalo, Jízda po D5 směr Plzeň-Rozvadov byly úseky kdy vedle dálnice z obou stran bylo jen rovný pole a foukalo, žádný problém se neobjevil. Já jsem pak doma zjišťoval, že auta jsou váhově zhruba stejně akorát Leon má sportovnější podvozek a širší kola. Jak už tady kolega zmínil. Určitě vyzkouším i i30, ale zatím jsem neměl čas. Díky ještě jednou.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tomule: Když máš možnost, dohodni si u prodejce zapůjčení aut na víkend. Ideálně hned po sobě. Projdi si několik cest, které jezdíš běžně - a podle toho se rozhodni.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: hyundai i30 - 3. generacia
co vravíte na nový cenník i30 kombi? konečne je tam 8" radio bez navigacie vo výbave family. https://www.hyundai.sk/files/download/m ... 2018-7.pdf
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Keďže som kupoval auto pred pár týždňami, tak mám v pamäti ponúkanú výbavu a skutočne do Family pridali 8-palcový displej. Inak výbava Style je úplne totožná s tou, čo mám teraz, akurát cenníková cena je vyššia. Ponuku mám doma, ale pri tomto zbežnom pohľade pri výbave Style (s automatom a metalízou) je cenníková cena vyššia tuším o okolo 500 € (24040 € vs. 23500 €). Pri 1,6 CRDi v plnej výbave + 7DCT + zadné LED + metalíza je rozdiel ešte vyšší (terajšia cenníková cena a tú čo mám ja pred zľavou je tuším tisícka...).stofo píše:co vravíte na nový cenník i30 kombi? konečne je tam 8" radio bez navigacie vo výbave family. https://www.hyundai.sk/files/download/m ... 2018-7.pdf
Predajca ma pred kúpou informoval, že rozdiel v cene skladovky a "nového" auta spĺňajúceho emisnú normu 6c bude +1 až 3% a neklamal... ten rozdiel v cenníkovej cene (na Slovensku) je okolo + 2%...
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.