Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od Axel.Foley »

mareknike píše:Ake su rozdiely medzi turbo benzin a turbo diesel?....Ktore su narocnejsie na udrzbu, kratke trasy, kazlivejsie....
Kazlivejšie - už tohle slovo je kurvítko samo o sobě... ](*,)

Oba motory mohou vydržet a oba se mohou rozsypat. Záleží na tom, jak se o ně budeš starat, jak se k nim budeš chovat, co jim dopřeješ. A taky trochu záleží na štěstí. Navíc oba budou v sobě mít nějakou tu technologickou novinku a o jejich životnosti řekne víc až čas.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od Chasnik »

Axel.Foley píše: Navíc oba budou v sobě mít nějakou tu technologickou novinku a o jejich životnosti řekne víc až čas.
Technologické novinky většinou nemívají jako prioritu životnost... :wink:
Pokud bude převažovat městský provoz, tak nejvýhodnější bude benzínový motor bez turba. Za určitých okolností by se dalo uvažovat o hybridu, ale s velkým otazníkem.

1.6 T-GDI ani 1-6 CRDI nejsou motory, kterým budou vonět krátké pojížďky po městě.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od Tudy »

JJ, na krátké pojížďky po městě je nejlepší elektromobil, ale cena auta je stále nesmysl a asi ještě dlouho bude :roll:. Kvůli filtrům pevných částic (lépe řečeno jejich regeneraci) a přímému vstřiku (karbonizace - krátké jízdy+studené starty) nejsou turbomotory do vyloženě městského provozu příliš vhodné.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 10 črc 2018, 19:47, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 536
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od milan74ma »

a v diesli s mocovinou nemas sancu si dat rezervu, ani za priplatok, na jej mieste je nadrz na tu mocku
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od Axel.Foley »

milan: Je to jisté?

Chasnik: U Tucsona má být tzv. mild hybrid, i ten má ale naftový základ a elektromotor má sloužit jen jako podpora. Pouze na ele jezdit neumí, co jsem se dočetl.

Tudy: Máš pravdu, cena elektromobilů je pořád z říše fantazie a to ještě nepíšu o dalších problémech spojených s vlastnictvím.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
milan74ma
***
Příspěvky: 536
Registrován: 09 dub 2016, 11:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od milan74ma »

@Axel.Foley:
ja som sa bavil s predajcom o 2.0 crdi najsilnejsi diesel a pri tom je tak, kde je rezerva je nadrz na mocovinu, tak mi bolo povedane ked som sa pytal ohladom pripadnej vymeny a z dialky som videl ako to ukazuje jednemu zaujemcovi a preto som sa na to aj pytal (videl som cez okno cca z 20m :))

co sa tyka mildhybridu je vraj len pomoc pri zrychlovani v nizsich rychlostiach na nejaku tu mini usporu paliva koli emisiam
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Tucson-motor 1,6 CRDi 4x4 100kw

Příspěvek od Axel.Foley »

milan: Díky za info.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“