i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Je to vyndané 2 dny, upravuje se to za pochodu, práce nepočká.
Hluk do kabiny by mi asi šel v případě prázdného kufru, ale to se u mně moc nestává
Hluk do kabiny by mi asi šel v případě prázdného kufru, ale to se u mně moc nestává
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Pro někoho to určitě není novinka, ale třeba to někomu pomůže: V pondělí jsem si pořídil na Benzině tu jejich Tank kartu, na Vervu (benzin i naftu) je tam slevka 1,- Kč na litr. Takže včerejší tankování v Litoměřicích Verva Diesel za 31,40
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Pozor, ne všude je sleva stejná, někde je míň. Aktuální přehled zde https://www.tank-karta.cz/Home/Discount
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Tak máme za sebou první garančku a třetí výměnu oleje. U Valouška téměř vše v pohodě, nad rámec dohody se pro mě nakonec našlo na pár hodin dokonce náhradní vozidlo.
Akorát tam zase oleje nalili úplně k horní rysce. Ještě jsem přijímacímu technikovi říkal, že opravdu stačí 5 litrů, abych to nemusel hned po dvou nádržích odsávat, ale zřejmě info nepředal dolů na dílnu. Asi to příště vytisknu a nalepím přímo pod kapotu na kryt motoru
Olej vlastní, V a K filtr bez výměny (měněno dříve). Cena 3300,-, spokojenost.
Akorát tam zase oleje nalili úplně k horní rysce. Ještě jsem přijímacímu technikovi říkal, že opravdu stačí 5 litrů, abych to nemusel hned po dvou nádržích odsávat, ale zřejmě info nepředal dolů na dílnu. Asi to příště vytisknu a nalepím přímo pod kapotu na kryt motoru
Olej vlastní, V a K filtr bez výměny (měněno dříve). Cena 3300,-, spokojenost.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Tak mám podezření, že si při garančce v servisu hráli se softwarem ŘJ: do servisu byly regenerace okolo 500 km, párkrát to šlo k 350 (ale ne nikdy vícekrát po sobě), jindy to zase ojediněle vyskočilo k 700. V průměru se dalo mluvit o 4 regeneracích na 2000 km. Po servise jsou intervaly následující (v km):
257, 211, 267, 288 (přerušená), 121, 243 (přerušená), 242 (trvala 45km!!!), 267.
No když si vezmu, že v průměru mi ta rege trvá 25 -30 km, tak je to téměř 15% jízdního času v režimu regenerace DPF, to mám opravdu radost.
V pondělí mám test drive na Fasta, takže v salónu hodím řeč s technikem, co se s tím dá dělat. Jestli ten soft předělali ze strachu z další "dieselgate" a takhle frekventovaně mi to bude pálit pořád, tak potěš koště
257, 211, 267, 288 (přerušená), 121, 243 (přerušená), 242 (trvala 45km!!!), 267.
No když si vezmu, že v průměru mi ta rege trvá 25 -30 km, tak je to téměř 15% jízdního času v režimu regenerace DPF, to mám opravdu radost.
V pondělí mám test drive na Fasta, takže v salónu hodím řeč s technikem, co se s tím dá dělat. Jestli ten soft předělali ze strachu z další "dieselgate" a takhle frekventovaně mi to bude pálit pořád, tak potěš koště
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Chasnik: Co a jak rozhovor s technikem ohledně regenerace? U mně včera proběhly dvě - jedna hned ráno, po ohřátí motoru, další po 400+ km.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Tak 400+ je u tebe asi normál, to je pořád +- 500. Nebo jsi dřív regeneroval ještě delšími intervaly?
Technik mi tvrdil, že se softem nic nedělali. A poslal mě za garančákem. Nechápal jsem proč, ale šel jsem za ním. Ten se se mnou chvilku bavil, pak si v kompu vyjel moje auto a začal dělat chytrýho, že to může být tím mým olejem, trotl I kdyby nakrásně ten olej měl vadu, tak by se to projevilo postupně (např. postupným zanášením filtru díky zvýšenému obsahu sulfátového popílku apod.), ale ne okamžitě skokově.
Protože v tom čuju levotu, tak se mi nechtělo tam auto nechávat, nejdříve jsem si chtěl zjistit co nejvíce sám. Takže zatím kontroluju intervaly regenerace a chtěl jsem zjistit, jestli by se dalo někde auto napíchnout na diag a zjistit datum poslední aktualizace softu. Mluvil jsem s technikem KIA, ten bohužel řekl, že na novější i30 už v servisu nemají odpovídající soft, pouze do r. v. 2012. Ale přiznal, že oni přehrávali na autech software jako na běžícím páse. A pak z něho vylezlo, že interval regenerace 250 km vlastně u nového auta není žádná výjimka!
To jsme to dopracovali. Starší články z doby, kdy se DPF začalo masivněji prosazovat do sériové výbavy aut, mluvily o regeneraci v intervalu 1000 - 1500 km. U oktávek, co jsem viděl testy, tak to bylo třeba okolo 700 - 800. Já měl prve okolo 500, to už mi připadalo dost často, a teď to mám ještě napolovic, paráda!
Poslední dva týdny jsem měl v práci napilno, takže jsem to moc neřešil. Potřebuji zjistit skutečný stav toho filtru, jestli opravdu není díky nějaké chybě víc zanesený. Ale nevím, jestli mám jít do Hyundai servisu nebo se obrátit na specializovanou dílná, který se zabývá přímo výfuky, katy a filtry. Nerad bych narazil zase na nějaký amatéry. A pokud Hyundai (možná) dělá nějaká šméčka se softwarem, který zákazníkovi zapřou, tak je možné, že mi to stejně zazdí i v jiném autorizovaném servisu.
Škoda, že jsem před servisem neměl uložené logy z Torque, teď bych je mohl porovnat...
Technik mi tvrdil, že se softem nic nedělali. A poslal mě za garančákem. Nechápal jsem proč, ale šel jsem za ním. Ten se se mnou chvilku bavil, pak si v kompu vyjel moje auto a začal dělat chytrýho, že to může být tím mým olejem, trotl I kdyby nakrásně ten olej měl vadu, tak by se to projevilo postupně (např. postupným zanášením filtru díky zvýšenému obsahu sulfátového popílku apod.), ale ne okamžitě skokově.
Protože v tom čuju levotu, tak se mi nechtělo tam auto nechávat, nejdříve jsem si chtěl zjistit co nejvíce sám. Takže zatím kontroluju intervaly regenerace a chtěl jsem zjistit, jestli by se dalo někde auto napíchnout na diag a zjistit datum poslední aktualizace softu. Mluvil jsem s technikem KIA, ten bohužel řekl, že na novější i30 už v servisu nemají odpovídající soft, pouze do r. v. 2012. Ale přiznal, že oni přehrávali na autech software jako na běžícím páse. A pak z něho vylezlo, že interval regenerace 250 km vlastně u nového auta není žádná výjimka!
To jsme to dopracovali. Starší články z doby, kdy se DPF začalo masivněji prosazovat do sériové výbavy aut, mluvily o regeneraci v intervalu 1000 - 1500 km. U oktávek, co jsem viděl testy, tak to bylo třeba okolo 700 - 800. Já měl prve okolo 500, to už mi připadalo dost často, a teď to mám ještě napolovic, paráda!
Poslední dva týdny jsem měl v práci napilno, takže jsem to moc neřešil. Potřebuji zjistit skutečný stav toho filtru, jestli opravdu není díky nějaké chybě víc zanesený. Ale nevím, jestli mám jít do Hyundai servisu nebo se obrátit na specializovanou dílná, který se zabývá přímo výfuky, katy a filtry. Nerad bych narazil zase na nějaký amatéry. A pokud Hyundai (možná) dělá nějaká šméčka se softwarem, který zákazníkovi zapřou, tak je možné, že mi to stejně zazdí i v jiném autorizovaném servisu.
Škoda, že jsem před servisem neměl uložené logy z Torque, teď bych je mohl porovnat...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Poslední měsíc se regenerace opravdu opakují po cca 400 km. Dřív jsem zaznamenal i 800, ale... je možné, že jsem regeneraci nezaznamenal Nakousl jsem s technikem v servisu téma aktualizace SW řídící jednotky, výsledek je, že mlží a moc se na tohle téma nechtěl bavit...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Tak uvidíš, jak to bude pokračovat dál. Jsem zvědavý, jestli se objeví někdo další. Výrobce podle mě žehrá na to, že tohle je věc, kterou sleduje absolutní minimum lidí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Za dva týdny mně čeká trochu delší štreka. Uvidím, co vysleduji. Pak poreferuji.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Kam vališ ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Chorvatsko, kam jinam
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Ne ne, žádné Chorvatsko
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Tak Valoušek písemně potvrdil, že se softem nemanipuloval. Technik se velmi zajímal o to, jak si data o regeneracích zjišťuju a byl evidentně rozladěn z toho, že si takhle data sbírám, pravděpodobně mají nejradši neinformované lamy, které jim sežerou všechny jejich rádobyrady. Samozřejmě zopakoval tu nicneříkající formulku, že DPF si "sám řekne, když potřebuje regeneraci", to je opravdu odborná informace!
Dokonce výhružně poznamenal, že dlouhodobé zapojení zařízení do OBD zásuvky není pro vozidlo dobré, zřejmě další cestička, jak se vykrucovat. To by mě zajímalo, jak read-only zařízení v OBD zásuvce může autu škodit
Dokonce výhružně poznamenal, že dlouhodobé zapojení zařízení do OBD zásuvky není pro vozidlo dobré, zřejmě další cestička, jak se vykrucovat. To by mě zajímalo, jak read-only zařízení v OBD zásuvce může autu škodit
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 CRDi kombi Weekend nejen na víkend
Obávám se, že s těmi neinformovanými lamami máš pravdu A nejen u Valouška
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek