doktorbartollo píše:Tak sup do servisu. Mne reklamaciu uznali az na 4x, az ked som napisal mail importerovi, ze servis mi stale hovori, ze auto je OK a ja pocujem chrapot z motora. Drzim palce
V Liberci nejdřívější termín v půlce září, to je horší, než se objednat k doktorovi budu zkoušet jinde.
shawt píše:Jak takove auto muze opustit fabriku a dostat se az k zakznikovi nepochopim!?
To se asi občas stane, záleží, jak se k tomu postavěj. Podařilo se mi objednat se do Boleslavi na pondělí a ještě sem si na netu našel přesně ten zvuk, co mi to dělá i s diagnózou, tak to snad opravěj a budu mít pokoj. Tady je ten uplně stejnej zvuk u někoho se Subaru (podle popisu taky téměř nový) https://www.youtube.com/watch?v=2Qlnqh4MvVY
Ještě se radši zeptám zítra v servisu, jestli s tim vůbec můžu jezdit, třeba mi to vezmou dřív.
Dneska mi to vzali v MB. Technik, že prej to je normální zvuk turba a klepal si na čelo, řikal sem mu, jestli mu přijde normální, že to tam nebylo na začátku a pořád se to zhoršuje. Naštěstí pán na příjmu byl ochotnější a nechal si auto, aby to prověřil přímo někdo z HMCZ. Tak odpoledne budu vědět.
Mirus30 píše:Vyckej az se potvrdi ze je turbo na vymenu a bez tam technikovi poklepat na celo lopatou....
Řikal jsem jim, že jsem to přivezl možná moc brzo, že to ještě není tak hlasitý, ale bylo to slyšet i když sem seděl na zadní sedačce, ale jako nechápu, jak někdo může říct, že je to normální
...je to vlastnost pane, jen any to nemuseli resit! Me taky rekli, ze huceni klimy je vlastnost! Nebudu se stresovat, az se dostatecne naseru, tak to prodam a k H se uz nikdy nevratim...jsme zakaznici a mnohdy se k nam nekteri servisaci chovaj jak k hovnu, nechapu to, proc tomu tak je, kdyz vsude jinde je zakaznik pan!
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Pánové servis je katastrofa, na servis či součástku se čeká běžně měsíc. Většinou se mě snažili ukecat že problémy jsou normální vlastnost vozu. Po výměně okna nejsou schopní nalézt podfukující zvuk který se mi line do interiéru. Navíc mi poškrábali kde co na laku i plastu.
Před tím nové auto od Renaultu, ten samý či ještě horší přístup servisu! Tyhle lidi jsou na vás milý hlavně když kupujete nové auto. Pak už jste přítěž, v případě Renaultu dokonce neochota hraničící z drzostí...
kyrmon píše:Tomasek: Takže přesně takhle jim zní i předváděčka?
Samozřejmě, že mi řekli, že jo, ale když jsem to chtěl projet, tak byla půjčená. Takže výsledek; je to normální, ale jiný auto, co to dělá, vám neukážem