![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Nakonec se tedy měnil nárazník, světlo, nádržka ostřikovače (originál za jen cenu kolem 200
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Celá oprava trvala téměř měsíc a uvízlo to právě na tom hlavním světlometu, který zrovna v tu dobu nebyl v ČR v sehnání (všude měli jen druhou stranu) a když již konečně po dlouhém čekání dorazilo světlo do servisu, tak následovalo zjištění, že aftermarker hlavní rám nemá držák na to světlo a nikde nejde koupit jako náhradní díl (je jen součástí originálního rámu od hyundai) tak ho museli vyrobit.
Na běžné pohledy na autě vidět prakticky žádný pozůstatek z nehody, až na kousek odřeného prahu na základovku, o kterém jsem se servisu zapomněl zmínit. Odstín laku trefili ale dle mně dokonale a jestli najdu příští rok finance navíc, tak si u nich nechám zamaskovat všechny šrámy od předchozího majitele.
Jediný, čím jsem ale zklamán je, že se kapota nepovedla srovnat dokonale a tak se teď hůř otvírá a zavírá (všiml jsem si až dnes), tak se k nim v pátek vypravím znovu, jestli by se jim s tím něco nepodařilo vykouzlit, ale moc nadějí tomu nedávám, přeci jen to bylo pořádně vyhnutý v pantech
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
A protože špinavé auto nefotím (a z wapko myčky ho nepovažuju umyté) tak zatím jen jedna fotka vytvořená těsně po dojezdu ze servisu (vpravo na kapotě jsou vidět čáry v prachu, jak jsem neodolal pokušení a pohladil ho) No, a protože jsem měl před nehodou namířeno na doplnění klimatizace a chtěl jsem tam jet i po opravě, což mi bylo v té karosárně rozmluveno, že pokud je tam ještě origo náplň a chladí mi to tak hezky, tak se mám na to zatím vykašlat, protože poté již tolik netěsní jako od výroby, tak se chci zeptat, jak to vidíte vy, když mi dle teploměru z výdechu sálá takováhle teplota(viz. obr2)?