U koncernu ale je možnost downgrade na původní software, který byl v autě před dieselgate přehrávací akcí. Nevím, jestli to půjde i na korejce, aut je tady míň a neorigo servisy si často stěžují na nedostupnost dat od výrobce. Mimochodem, taková akce je mnohem levnější než běžné čipování, takže pokud by to na Hyundai šlo, tak bych do toho asi šel...mnkk píše:Tento týždeň som sa stretol so známim a sťažoval sa mi, že mu TDI po novom SW často regeneruje. Čiže nieje to problém len , ale aj fordu aj koncernu VW. Zle je to, že jednoduché a lacné riešenie, ktoré by platilo pre všetkých nieje. To čo funguje mne, nefunguje Vám a to je škoda.
Každopádně se tomu budu věnovat po 17/9, týden předtím budu v cizině a před odjezdem do auta vrtat nebudu.
Případně ti tam v tichosti nahrají předchozí verzi SW, aby to vypadalo, že závadu opravili.only_one píše:AUto už se kuchá, jsem na 99% přesvědčený, že závada je způsobena naplěním filtru nespalným popelem. Uvidíme až se vyčistí, pokud se interval posune zase nad 400 km je to jasný