Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
zítra mám dostat zpět auto s vyčištěným filtrem, tak se ukáže
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Jsem zvědavý na tvé reference.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Něco se děje... byl jsem ve městě a rozsvítila se kontrolka řízení emisí. Nájezd 71000 km plus nějaké drobné. Takže se "těším" do servisu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Mě se rozsvítila standardně MIL - a měnili tu lambdu. No to jsem zvědavej, co ti řeknou, beztak budou vědět prd, akorát se budou snažit aby vypadali chytře.
Vsadim flašku slivovice, že ti poradí, abys jezdil delší trasy a tankoval kvalitnější naftu
A buď vymění nějaké čidlo nebo udělají nucenou regeneraci, což je u tebe sice zbytečné, ale oni nic jiného neumí...
Vsadim flašku slivovice, že ti poradí, abys jezdil delší trasy a tankoval kvalitnější naftu
A buď vymění nějaké čidlo nebo udělají nucenou regeneraci, což je u tebe sice zbytečné, ale oni nic jiného neumí...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
to only_one : ty taky perliš mněřil si bod splanutí oleje a podle toho usuzuješ "kvalitu oleje " nebo li jeho kondici dobry vtip ! takový jsem dlouho neslyšel !
a to ani nemluvím o tvoji perle co udajně leze při regeneraci DPF z výfuku )))
co se týká redlines code tak jeden maly problem vyrobce aut nvydaly seznam code pro auta, prostě neni seznam co jaky code u jakého auta má být (pokud se něco zmněnilo rad se poučím odkazem na takový seznam ) !!!
proboha jak by poznalo OBD2 diag mechanicky zaslepený EGR ? to jako že tam je kamera jo )) a ani nejde poznat když je OFF v mapě v řj , jedině že bys našetl mapy a věděl co tam má být !
podle teploty katalizatoru nejde určít jestli je EGR OFF nebo ne !
co se týká techniku v hyundai tak sory ale ti nepoznaji nic ! tedy jen to co jim vypiše original diagnostika ! nebudu rozepisovat jaké kotrmelce jsem jsem viděl dělat techniky huyndai třeba mi mněřily tlaky motoru na 1.6 benzin ale neodpojil "indučky" a nechla je připojedné a bez svíček !
dale se z tebou nehodlám bavit jelikož z člověkem který si myslý že jedině jeho nazor je správný nema cenu o čemkoliv diskutovat !
at ti udělám radost jsi ten nejchytřejší a ja jsem blbec !
a to ani nemluvím o tvoji perle co udajně leze při regeneraci DPF z výfuku )))
co se týká redlines code tak jeden maly problem vyrobce aut nvydaly seznam code pro auta, prostě neni seznam co jaky code u jakého auta má být (pokud se něco zmněnilo rad se poučím odkazem na takový seznam ) !!!
proboha jak by poznalo OBD2 diag mechanicky zaslepený EGR ? to jako že tam je kamera jo )) a ani nejde poznat když je OFF v mapě v řj , jedině že bys našetl mapy a věděl co tam má být !
podle teploty katalizatoru nejde určít jestli je EGR OFF nebo ne !
co se týká techniku v hyundai tak sory ale ti nepoznaji nic ! tedy jen to co jim vypiše original diagnostika ! nebudu rozepisovat jaké kotrmelce jsem jsem viděl dělat techniky huyndai třeba mi mněřily tlaky motoru na 1.6 benzin ale neodpojil "indučky" a nechla je připojedné a bez svíček !
dale se z tebou nehodlám bavit jelikož z člověkem který si myslý že jedině jeho nazor je správný nema cenu o čemkoliv diskutovat !
at ti udělám radost jsi ten nejchytřejší a ja jsem blbec !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Chasnik: Jj, je to stejná kontrolka. Vidím to buď na nějaké vadné čidlo nebo EGR. Odpoledne snad budu moudřejší.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
U mně bylo tohle, uvidíš, co budeš mít ty. Ale když si to nezjistíš sám, tak ti to asi neřeknou, mě kód závady nesdělili.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Tak u mě zcela, a myšleno opravdu zcela plný filtr nespalným popelem... Auto tedy vrátím do provozu a za pár dní podám reference co a jak.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
By mě zajímalo, jaké jsi měl tlaky po dokončené regeneraci. Ale to už teď nezjistíme. Mimochodem, kolik jsi měl najeto?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Ak mas vstrekovanie, riadenie DPF a motor ako taky v poriadku - co by sme mohli predpokladat, tak toto je smutne zistenie. Ked zoberieme do uvahy tvoj najazd do nutnosti cistenia dpf, tak pri velmi konzervativnom odhade zivotnosti dpf na 200tkm pri konstruhovani vozidla, znizili tuto zivotnost na 1/3 upravou sw. Problem je aj to, ze na vytvorenie toho popola co ti odstranili sa už ciastocne vyčerpala aj schopnost oxydacneho katalyzatora, takze filter po cisteni sa uz bude regenerovat menej efektivne. Vo vysledku budes mat asi najblizsie cistenie zase par tisic km skor ako tych 63tkm.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Právě, že než to takhle doje**li, tak to DPFko vydrželo hodně přes 200, často i přes 300 tkm, ale to byly předfaceliftované verze No vzhledem k mému nájezdu se na 60 tkm dostanu někdy okolo vánoc, tak pak uvidíme, jak se to projeví.
Každopádně mě teď bude zajímat interval regenerace only_one. Přál bych mu delší, ale vzhledem k popsaným symptomům předpokládám, že ten motor do filtru hulí takovým způsobem, že se na regenerační hodnoty sazí dostane zase někde okolo 250 - 300 km.
Samozřejmě jestli při tom servisním zásahu zase nepřehráli nějakou jinou verzi SW s interním označením "pro rejpaly a obtížňáky".
Každopádně mě teď bude zajímat interval regenerace only_one. Přál bych mu delší, ale vzhledem k popsaným symptomům předpokládám, že ten motor do filtru hulí takovým způsobem, že se na regenerační hodnoty sazí dostane zase někde okolo 250 - 300 km.
Samozřejmě jestli při tom servisním zásahu zase nepřehráli nějakou jinou verzi SW s interním označením "pro rejpaly a obtížňáky".
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Pri rodinnom naftovom najazde 30kkm rocne, to v zaruke vychadza pri "vhodnej" kombinacii okolnosti na tri výmeny (cistenie) filtra v zaruke. Nejako si cielene naburava financnu koncepciu 5r zaruky.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Bych chtěl jen tak pro zajímavost vidět záruční podmínky u "nových"vozů.Aby se tam záruka na DPF a GPF "tiše" nepřesunula do kolonky 24měsíců
A nějak by mě to ani nepřekvapilo
Nevím proč,ale začínám mít čím dál větší dojem,že to co tady i Kia pracně roky budovali jde za poslední rok šmahem do prd...,bohužel.
Nemám vůbec poslední dobou dobrý dojem z chování-jak prodejců,tak servisů autorizované sítě
A nějak by mě to ani nepřekvapilo
Nevím proč,ale začínám mít čím dál větší dojem,že to co tady i Kia pracně roky budovali jde za poslední rok šmahem do prd...,bohužel.
Nemám vůbec poslední dobou dobrý dojem z chování-jak prodejců,tak servisů autorizované sítě
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Držím only_one-novi palce aby mu čistenie pomohlo. Ak čistenie pomôže, tak mi to vychádza nie na 60 000km, ale každých 30 000km DPF von a vyčistiť. Gratis to asi nebude.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM