motor 1.0 T-GDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Bylo by záhodno brát v potaz, že copper sice má pod kapotou motor 1,0 T-GDi, ale v modelu i20, takže uspořádání a zobrazování PP je zcela jiné než v i30 PDe :lol: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

Ahoj nevím v I30III jsem neseděl takže opravdu nevím jaké ma PP
ale jak mám "4" okna za jizdy 1: okamžité spotřeba / Km do konce nadrže prumnrná spotřeba 2: A km čas jizdy prumnerná rychlost 3: B km čas jizdy a prumněrná rychlost 4: digi tachometr

po vypnut motoru se mi oběví "5 okno kde je Km spotřeba čas a prumrná rychlost

čemu nerozumím je rozdil mezi pruměrnou spotřebou a tím 5tým okne po vypnutí motoru rozdíl je třeba prumněrná 6.1L ale 5 okno 8.2 L

takže pokud mi auto bere 8.2 litru tak je to mooc !

mužu klidně udělat foto až někam pojedu
Naposledy upravil(a) copper5252 dne 17 čer 2018, 10:44, celkem upraveno 1 x.
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
jaro-zv
*
Příspěvky: 91
Registrován: 01 led 2018, 18:38
Bydliště: Zvolen

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od jaro-zv »

Tak už mi je to jasné. Ďakujem za upozornenie :D

No myslím si, že to budú údaje za ukončenú jazdu. Skúsil by som vynulovať tu priemernú ( 6,1 L ) a odsledovať ako sa to zmení.
Ja tiež keď jazdím cez víkendy v meste po nákupoch a návštevách trasy do 10 km, jazdy končím aj so spotrebou 6,5 - 7,3 l/100km. A podľa PP mám spotrebu 5,0 (vynulované pri prezutí na letné gumy ).
i30 kombi 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual 12/2017
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/913687.html
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

ahoj to to okno "5" po vypnutí motoru se nedá nulovat akorát se mnění podle "jízdy"
prumněrná se dá nulovat ale nemá to okno "5" vliv

ale i tak je to hoděn třeba včera mi okno "5" ukazalo spotřebu 8.6 a to jsem jel na spotřebu a cca 36 km v kuse mimo mněsto !
tak by mně zajimalo jak to počíta ?

Edit : rad bych se zeptál jaké svíčky má tenhle motor ? tedy typ díky :)

nikdo neví jaké má ten motor svíčky ? :(

tak si jako dicky musím odpovědět sám motor má svičky : YURA iridium ELR11ISPC8+
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

tak to ožívíme :)

mám jako nahradni auto I30III 1.0 Tgdi 88kw co mně dost zarazilo byla teplota motoru nemyslím tím vody/chladiče a olej ! ale myslým dily kapota a motor celkové na kapotě nešla udržet ruka ! a na deklu motoru už vubec ne :( nehledě na to že po otevřeni kapoty šel doslova vařící vzuch od motoru teplota vody 92 podle OBD diagnostiky byl to po jizdě cca 25 km a motor jsem netočíl nad 4500 ot venku bylo 27c pod mrakem
auto má sice najeto 350km celkem od novoty ale i tak se mi zda takhle rozpalený motor divný
má někdo podobnou skušenost ?

takhel rozpalený motor jsem zažíl u fabie 1 rs 96kw chip uprava motoru hw , po jizdě 450 km v kuse a když jsem to fakt hnal jako letadlo :)
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od vorlajz »

asd111 píše:Myslím,že ty vybrace jsou
sry, ale vybrace... to je opravdu síla 8-[ 8-[ 8-[ 8-[
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Axel.Foley »

Jsou to totiž opravdu tvrdé vibrace :idea:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od copper5252 »

Tak co někdo další postřehy ohledně toho moturku ? :D
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Georges
**
Příspěvky: 346
Registrován: 05 bře 2009, 15:16

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od Georges »

Já mám postřehy jen k tvé češtině. Tolik pravopisných chyb neudělá ani žák 3. třídy. A co se týče tvých "postřehů, názorů, zkušeností", jsou stejně ubohé. Ty synku nerozumíš vůbec ničemu, co se aut týká ...
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od petzl62 »

Řekl bych,že právě naopak [-X
Úplně,úplně všemu :wink: :-#
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od asd111 »

vorlajz píše:
asd111 píše:Myslím,že ty vybrace jsou
sry, ale vybrace... to je opravdu síla 8-[ 8-[ 8-[ 8-[
No.. hezky me to ujelo. Diky za upozorneni,je to prasarna,uznavam...A to jsem asi pred 5ti lety uspesne udelal maturitu :-) Zas,kdyz nekdy ctu v praci emaily svych nadrizenych,casto s VS,tak jsem na tom jeste pomerne dobre :-)
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
maba78
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2018, 16:25

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od maba78 »

V posledním týdnu mám problémy s výkonem motoru. Při přeřazení ztratí výkon, vystřelí otáčky a trvá tak půl minuty než se výkon srovná. Je to docela problém při předjíždění, nebo vjíždění do křižovatky. Přes týden se samozřejmě chystám do servisu, ale ptám se ještě jestli se s tím někdo nesetkal, abych měl nějaký argument, kdyby se v servisu závada neobjevila. Připadá mi jako by byl nějaký problém s turbem. Děkuji. Jinak rv. 1/2018.
Uživatelský avatar
kolemjdoucí
*
Příspěvky: 32
Registrován: 28 pro 2018, 09:45

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od kolemjdoucí »

Zdar, doufám, že tímto příspěvkem nic nezakřiknu... :-)

Litra v benzínu mám od 2018 a najeto 30k . Motor přesně používám na co nemám :-) . Zahrádka věčně plná (kola nebo surfy) kufr jakbysmet. Dálnice nebo silnice 1 tř. Praha také, ovšem jižní spojka do práce (pokud je průjezdná). No tedy beru pouze Vervu 100.

Jsem spokojen. Auto drží jsem schopen jet i 150 km po dálnici se shora napsaným, ale s koly mi to nepřipadá úplně vhodné. Kopec? Ok abych nezdržoval dám tam za pět a nebo pokud se na mě někdo tlačí za čtyři...

Spotřeba se blíží k 8l/100 km no ale jaksi tedy s tím se počítá.

Za mě to auto samo nemá krouťák jako oFtávka v dechtu nebo předražený Rapid, ale pro mě "wohnouta" co z bodu A do B se chce v pohodě dostat naprosto v pohodě.

Jsme rádi. že jsem doma zvolili (po mnoha diskuzích) zrovna tohle auto a až vyřeším tu cvakající palubku bude svět naprosto růžový :-) :-)
Hyundai i30 combi 1,0 T-GDI
............................................

Fabia 1,2 HTP
Felicia 1,9 D
Škoda 120 L
maba78
Příspěvky: 8
Registrován: 02 srp 2018, 16:25

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od maba78 »

Tak má závada odstraněna v rámci záruky. Přes prasklé gufero prolínal olej a proto prokluzovala při větším výkonu spojka. Gufero a spojka vyměněna.
MagnaWoX
Příspěvky: 1
Registrován: 18 zář 2020, 18:27

Re: motor 1.0 T-GDI

Příspěvek od MagnaWoX »

Ahoj, rád bych se zeptal majitelů tohoto motoru.
Koupil jsem tento vůz s nájezdem 30000 Km a všiml jsem si, že při studeném startu se při nastartování ozývá od motoru takový kovovější zvuk, který do cca 20-30 vteřin zmizí. Přijde mi to buď jako nějaká rezonance, nebo napínák řetězu, hydroštely, bohatá směs? :-k I odezva na plynový pedál je tou dobou jiná.
Během té doby jsou i cítit vibrace v kabině. Tak by mně zajímalo jestli je to vlastnost nebo to mám řešit.

A ještě, řešili jste někdo použití oleje s SN PLUS?

Děkuji za odpovědi
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“