Lukas0369 píše:-exhaust gas temp bank1 Senzor 2. Mne to aspoň na novej i30 funguje.
Prave som absolvoval vypalovanie, potvrdzujem krasne je vidiet rozdiel teplot senzora 1 a senzora 2, ten prvy sa mi zharial po starte na tak asi 300 stupnov, ten druhy malo menej, potom som zbadal ze ten druhy vyskocil na 650 az 680, plus klasicky zvysena sporeba +1liter, bez plynu nepadne na 0 ale na asi 0,8l.
Trvalo mi to asi 25 kilakov. Zacalo to v meste a vysiel som na dialnicu aby som mal istotu ze sa to korektne skonci. Teplota "2" vyfuku aj na dialnici stale rovnaka az do ukoncenia.
Tlak pred vypalovanim pri poslednom nastartovani bol nejakych 6,2 po vypaleni 0,7 ale ked vyfuk vychladol, skokovo to naskocilo na 1,4. To este predtym ako som stihol zaparkovat. Po nastartovani stale 1,4.
Takze az nabuduce uvidim 6 a volaco, budem ocakavat dalsie vypalovanie, tak potom podam spravu kolko to najazdilo.
No a ked budem jedneho dna vidiet ze po vypalovani uz nepadnem pod 5 tak budem tiez vediet kolka bije ... vlastne teda dufam ze to vidiet nikdy nebudem
je to i30 1/2018 crdi 100kW.