Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
AF ... uz tomu rozumis?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
vorlajz: Řeknu to jinak - když sedím jenom za volantem, nestěžuji si, že je vzadu málo místa na hlavu (mojí )
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Jak chceš...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Chci
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Tak původní plán 3 showroomy, 3 auta jsem nakonec realizovat nezvládl. Nějak jsem se v prvních dvou showroomech zakecal .
Už jsem tu avizoval, že je možné, že Ferda nás v prvním čtvrtletí roku 2019 opustí a taky jsem tu psal, že už mám toho stupidního marketingu a osekané nabídky na našem trhu celkem dost. A tak začal průzkum bojem co se vlastně nabízí jinde.
Primární zadání je hatchback segmentu C, motor benzín jehož výkon není až tak důležitý, většinou jezdím sám, bez nákladu, po rovině. Protože začaly dominovat krátké trasy byl by ideálem atmosférický motor s nepřímým vstřikem, ale dá se zvládnout i foukaný motor o třech hrncích s přímým vstřikem - ono jich je v tomto segmentu většina , tak se s tím musí holt počítat.
FORD FOCUS Ford začal prodávat novou generaci Focusu. Zatímco předchozí generace měla palubku, kterou jsem prostě nedával, tak ta nová má palubku přesně odpovídající aktuálním trendům. Horizentální orientace, co nejméně tlačítek a na vrcholu tablet. Zcela záměrně jsem ke zkušební jízdě zvolil motor, který připadá v úvahu - 1,0 EcoBoost s výkonem 92 kW.
Hodnocení vnějšího designu nechám na každém, mě se nový Focus zvenku líbí, zajímavé je řešení zadních dveří (viz fotka), je otázkou jak se kolem tohoto obloučku bude procházet v garáži, to jsem otestovat nemohl. Kladem je integrovaná výsuvná ochrana hran dveří, jednoduchá blbinka, která ale chrání jak auto vlastní, tak i ta kolem parkující. Palubní deska je oproti minulé generaci prostorově úsporná, takže si člověk nepřipadá utopeně, interiér působí velmi vzdušně a prostorně, sám za sebe si sednu úplně v pohodě s dostatkem prostoru ve všech směrech. Sedadla jsou dostatečně rozměrná i pro tlouštíka mých rozměrů, jsou dostatečně tuhá, ale ne tvrdá a sedí se v nich skutečně pohodlně. Tablet nepřekáží a je na něj dobře vidět. Přístrojový štít je na první pohled hodně "složitý", pestrobarevný a nepřehledný. Zejména v porovnání s jednoduchostí přístrojů v aktuální i30, ale po pár minutách jsem se zorientoval a problém nebyl - na fotce to tak nevynikne, ale když display mezi budíky začne za jízdy poskytovat nemalé množství informací (dle volby uživatele samozřejmě), tak to teprve začne být diskotéka . A jak to jede? Po té mediální masáži o tom, že Focus je podvozkový etalon třídy jsem asi očekával příliš. Ale pozor, litránky mají vzadu vlečku, i u Fordu začali šetřit! Na auto s vlečkou vzadu je to pecka, pokud ale budeme vycházet ze srovnání s aktuální i30, pak Focus těsně prohraje - jak jistotou zadní nápravy, tak hlukem od ní (celkově není odhlučnění o nic lepší než v i30 - ať od podvozku nebo od motoru). Nepochybuji ale, že s motorem 1,5 a víceprvkem by Focus i30 v této disciplíně porazil. Na kdyby se ovšem nehraje. A motor? Zvuk tříhrnek neutají, ale po roce a půl s 1,0 T-GDi mi to rozhodně nevadí. Jestliže jsme celkem sborově konstatovali, že motor 1,0 T-GDi je v Koně jaksi "ostřejší" než v i30, tak 1,0 EB je o zhruba stejnou míru ostřejší než 1,0 T-GDi v Koně. Na syrový motor to jelo až neuvěřitelně .
Už jsem tu avizoval, že je možné, že Ferda nás v prvním čtvrtletí roku 2019 opustí a taky jsem tu psal, že už mám toho stupidního marketingu a osekané nabídky na našem trhu celkem dost. A tak začal průzkum bojem co se vlastně nabízí jinde.
Primární zadání je hatchback segmentu C, motor benzín jehož výkon není až tak důležitý, většinou jezdím sám, bez nákladu, po rovině. Protože začaly dominovat krátké trasy byl by ideálem atmosférický motor s nepřímým vstřikem, ale dá se zvládnout i foukaný motor o třech hrncích s přímým vstřikem - ono jich je v tomto segmentu většina , tak se s tím musí holt počítat.
FORD FOCUS Ford začal prodávat novou generaci Focusu. Zatímco předchozí generace měla palubku, kterou jsem prostě nedával, tak ta nová má palubku přesně odpovídající aktuálním trendům. Horizentální orientace, co nejméně tlačítek a na vrcholu tablet. Zcela záměrně jsem ke zkušební jízdě zvolil motor, který připadá v úvahu - 1,0 EcoBoost s výkonem 92 kW.
Hodnocení vnějšího designu nechám na každém, mě se nový Focus zvenku líbí, zajímavé je řešení zadních dveří (viz fotka), je otázkou jak se kolem tohoto obloučku bude procházet v garáži, to jsem otestovat nemohl. Kladem je integrovaná výsuvná ochrana hran dveří, jednoduchá blbinka, která ale chrání jak auto vlastní, tak i ta kolem parkující. Palubní deska je oproti minulé generaci prostorově úsporná, takže si člověk nepřipadá utopeně, interiér působí velmi vzdušně a prostorně, sám za sebe si sednu úplně v pohodě s dostatkem prostoru ve všech směrech. Sedadla jsou dostatečně rozměrná i pro tlouštíka mých rozměrů, jsou dostatečně tuhá, ale ne tvrdá a sedí se v nich skutečně pohodlně. Tablet nepřekáží a je na něj dobře vidět. Přístrojový štít je na první pohled hodně "složitý", pestrobarevný a nepřehledný. Zejména v porovnání s jednoduchostí přístrojů v aktuální i30, ale po pár minutách jsem se zorientoval a problém nebyl - na fotce to tak nevynikne, ale když display mezi budíky začne za jízdy poskytovat nemalé množství informací (dle volby uživatele samozřejmě), tak to teprve začne být diskotéka . A jak to jede? Po té mediální masáži o tom, že Focus je podvozkový etalon třídy jsem asi očekával příliš. Ale pozor, litránky mají vzadu vlečku, i u Fordu začali šetřit! Na auto s vlečkou vzadu je to pecka, pokud ale budeme vycházet ze srovnání s aktuální i30, pak Focus těsně prohraje - jak jistotou zadní nápravy, tak hlukem od ní (celkově není odhlučnění o nic lepší než v i30 - ať od podvozku nebo od motoru). Nepochybuji ale, že s motorem 1,5 a víceprvkem by Focus i30 v této disciplíně porazil. Na kdyby se ovšem nehraje. A motor? Zvuk tříhrnek neutají, ale po roce a půl s 1,0 T-GDi mi to rozhodně nevadí. Jestliže jsme celkem sborově konstatovali, že motor 1,0 T-GDi je v Koně jaksi "ostřejší" než v i30, tak 1,0 EB je o zhruba stejnou míru ostřejší než 1,0 T-GDi v Koně. Na syrový motor to jelo až neuvěřitelně .
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 15 zář 2018, 18:00, celkem upraveno 2 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Suma sumárum je hodnocení vlastně snadné - Focus je velmi dobré auto. Když ovšem dojde na srovnání s i30 1,0 T-GDi je to naprosto vyrovnaný souboj. Nepochybuji, že Focus bude v konečné fázi dražší než srovnatelná i30 a obávám se, že vyšší cenu, alespoň v mých očích, neobhájí.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
KIA CEED
Pokud bych měl Ceeda popsat co nejstručněji, tak napíšu, že to vypadá jako kdyby někdo vzal i30 PDe, zeptal se zákazníků co je potřeba vylepšit a udělal to. Měl jsem k dispozici auto obuté na pneu 205/55 R16, tedy stejných jako jsou na Ferdovi. Dlouho jsem přemýšlel jaké slovo by vystihlo rozdíl v naladění. Nejblíž je to termínu "pevnější". Je cítit, že zavěšení má kola pod kontrolou víc než u i30, ale přitom není tvrdší, a tudíž méně pohodlný. Je prostě dotaženější. Stejně tak je na stejném povrchu a stejných pneu tišší - zjevně se zapracovalo na odhlučnění podběhů a podlahy. Jestliže jsme občas mluvili o tom, že materiály interiéru působí v i30 na některých místech laciněji, Ceed na palubku i výplně použil materiály na pohled i omak hodnotnější. Sedačky jsou výborné, tady jsem zásadní rozdíl oproti i30 PDe nezaznamenal. A protože jsem realista, tak jsem si půjčil motor 1,4 MPi. Jistě, žádné letadlo, ale díky dostatečnému počtu válců je tichoučký a má takový hebký projev. Auto mělo najeto necelých 90 kilometrů, takže jsem na něj byl vyloženě hodný - žádné podtáčení, žádné vytáčení a žádné dupání na plyn. Já takhle vlastně jezdím skoro pořád. A byl jsem s jeho projevem navýsost spokojený.
Když tedy sumář učiním zde, tak očekávám, že Ceed bude dražší než i30, ale tady je cenový rozdíl opravdu znát, Ceed je skutečně lepším autem než aktuální i30. Žebříček potenciálních nástupců Ferdy se už tedy začíná tvořit a Ceed 1,4 MPi Exclusive je v něm zatím jasným favoritem!
Fotky jsem záměrně "ošidil", Pavel jich dodal dost .
Nový Ceed se mi moc líbí zvenku i zevnitř (nepopírám, že tablet KIA zakomponovala moc krásně), technika je nám známá, fungování jednotlivých systémů taky. Dlouho jsem přemýšlel jak Ceeda vlastně popsat, Pavel nasadil laťku strašně vysoko. A protože číst podruhé to samé by nikoho nebavilo, udělám to trochu jinak.Pokud bych měl Ceeda popsat co nejstručněji, tak napíšu, že to vypadá jako kdyby někdo vzal i30 PDe, zeptal se zákazníků co je potřeba vylepšit a udělal to. Měl jsem k dispozici auto obuté na pneu 205/55 R16, tedy stejných jako jsou na Ferdovi. Dlouho jsem přemýšlel jaké slovo by vystihlo rozdíl v naladění. Nejblíž je to termínu "pevnější". Je cítit, že zavěšení má kola pod kontrolou víc než u i30, ale přitom není tvrdší, a tudíž méně pohodlný. Je prostě dotaženější. Stejně tak je na stejném povrchu a stejných pneu tišší - zjevně se zapracovalo na odhlučnění podběhů a podlahy. Jestliže jsme občas mluvili o tom, že materiály interiéru působí v i30 na některých místech laciněji, Ceed na palubku i výplně použil materiály na pohled i omak hodnotnější. Sedačky jsou výborné, tady jsem zásadní rozdíl oproti i30 PDe nezaznamenal. A protože jsem realista, tak jsem si půjčil motor 1,4 MPi. Jistě, žádné letadlo, ale díky dostatečnému počtu válců je tichoučký a má takový hebký projev. Auto mělo najeto necelých 90 kilometrů, takže jsem na něj byl vyloženě hodný - žádné podtáčení, žádné vytáčení a žádné dupání na plyn. Já takhle vlastně jezdím skoro pořád. A byl jsem s jeho projevem navýsost spokojený.
Když tedy sumář učiním zde, tak očekávám, že Ceed bude dražší než i30, ale tady je cenový rozdíl opravdu znát, Ceed je skutečně lepším autem než aktuální i30. Žebříček potenciálních nástupců Ferdy se už tedy začíná tvořit a Ceed 1,4 MPi Exclusive je v něm zatím jasným favoritem!
Fotky jsem záměrně "ošidil", Pavel jich dodal dost .
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 15 zář 2018, 17:56, celkem upraveno 2 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Takza nastupce Ferdy bude Ceed, to je jasne
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Co bude na jaře není zatím jasné vůbec , ale nastal čas začít si dělat názor na jednotlivá auta. Hodně do toho bude mluvit i ekonomická stránka věci a jaké kdo bude schopen předložit nabídky za půl roku je dnes věštění z křišťálové koule . I když to vypadá, že jsem Focuse odstřelil, vůbec to není špatné auto, jede moc pěkně, je prostorný, takže pokud se zrovna potkáme s pěknou nabídkou, klidně ho v garáži budu mít . Chci si ještě osahat novou generaci Corolly (pokud stihne dorazit do prodeje), nebojím se ani Francie - Citroën je tak krásně ulítlý, že ho určitě chci zkusit. Škodovka má ještě letos představit místo Rapidu klasický hatch segmentu C...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Tříhrnky jsou trend doby, co naděláme. Mně to primárně nevadí, zvykl jsem si . Ale zrovna u toho Focusu asi zkusím časem i tu 1,5 - má zajímavá konstrukční řešení a láká i "neošizená" zadní náprava. A cenový rozdíl oproti litru není vyloženě smrtelný .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
A čo opel astra? 1,4 atmosféra, cenová politika dobrá, auto kvalitné aj subjektívne pekné... Škoda len 5st. prevodovky. Popísal si to dobre focus/ceed, tam by som mal jasno: ceed. 3 válce nevadia ani mne, je to lepšie ako malý diesel.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Já jsem v ceníku 1,4 atmo tedy nenašel . Astra je sice pěkná, ale nenašel jsem pro sebe vhodnou konfiguraci výbavy ani zajímavou motorizaci. Proto jsem včera parkoviště od Fordu k Opelu ani nepřešel.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
Aha, v dataliste 1,4i 74kW majú. Cenník som nekontroloval. Je možné, že kombinácia výbavy ustrelí cenu vysoko.
- Přílohy
-
- Bez názvu (Small).jpg (77.02 KiB) Zobrazeno 876 x
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kafemlejnek - Ferda + slečna Karkulka
V nabídce bývala, to si vybavuji, ale teď už jen turba. Primárně nejde o cenu, o té se dá vždy jednat , ale nastavení konfigurací mi prostě nevyhovuje .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate