Ahoj,
Nesetkali jste se někdo už s cukáním řadící páky. Když zařadím 5.stupeň tak po přidání plynu mi cukne řadička, když uberu plyn tak taky cukne a takhle pořád dokola.
Nenapadá někoho co by to mohlo způsobovat a neřešil to tu již někdo?
Mám i30 II 2012.
Díky
Cukání řadící páky stupeň 5
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Cukání řadící páky stupeň 5
i30 kombi Trikolor 1,6 MPI DOHC CVVT
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20310
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Cukání řadící páky stupeň 5
Normální věc u Renaultu a Nissanu (tam to ničemu nevadilo), u jsem se s tím nesetkal Asi vůle v kloubu řadicí páky...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Cukání řadící páky stupeň 5
Na transitu to dělalo taky, ještě na těch starších, co měly delší klacek od podlahy, ne ty joysticky na palubce. Ale kvalt nevyskakoval, takže jsem to považoval za vlastnost.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)